WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 05 2020, 04:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 09 2018, 18:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Bivainis rašė:
FB Citrinoje vienas žmogus už dyką šį darbą atlieka. Ir keistas ir įdomu.

Turbūt koks nors PSA pasiųstas Slaptas Remonto Agentas, arba šildymo sistemos konstruktorius, šiuo metu atliekantis bausmę :mrgreen:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2019, 15:13 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Likimo ironija.

Alytaus meistro garažas pasirodo parūko kartu su tom padangom. Taip kad,kainos brangs.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 20 2020, 20:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
Šita žiema šilta, tai kolkas tik vienas bolidas sutaisytas tokiu gedimu. Bet jau labai ir nebesigviešiu. Plastmasė sensta, jau kas antram pečiuj atramos būna įtrūkusios, gerų naudotų korpusų vis sunkiau gaut, daug kas tokių jau ir nebeardo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2020, 14:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1550
Miestas: Kaunas
Masiniuku amzius situ arteja prie 20 metu. I metalo lauza jau keliauja :?

_________________
C5 III Sedan 2L Petrol/LPG BRC . Be hidraulikos ;)

C5 III Estate 3L V6 Petrol/LPG BRC . Good CatCar ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2020, 06:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 498
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Na ka, atsilus orams pastebejau, kad vairuotoju puseje pucia tik silta ora :? . Kas siuo metu uzsiima sklendziu remontu ir kokios mazdaug kainos? Masina C5 antrukas.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2020, 18:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
Pas mane Kaune remontas su naujom OE remontinėm sklendėm 230eur. Nuiminėju panelę, imu lauk pečių ir t.t. Į kainą neįskaičiuota freono nusiurbimas ir užpildymas, bet jiems, kaip ir 407, jau 80proc. atvejų sistema būna tuščia ir niekas nebenori remontuoti. Taip pat nėra įskaičiuotas tas atvejis, jei jau sulaužytas pečiaus korpusas ir nulaužta sklendės atrama. Tada reikia pirkti šrotinį pečių/korpusą su sveikom nenulaužytom atramom ir dėti.
Jeigu tik neseniai nustojo reguliuotis, tai rekomenduoju įkišt ten rankas ir nuo varikliuko (apatinis) atjungt fiškę iki remonto laiko. Nes kai išsimakaluoja ilgainiui važinėjant, tai tas sklendės nulūžęs galiukas įlenda giliau vidun, remiasi į atramą ne pilnu plotu, ir ją nulaužia.
Pas Laimoną Gargžduose seniau buvo 60eur/viena pusė. Jis pjauna tvarkingai pečiaus šoną, suklijuoja patikimai esamą sklendę ir deda atgal. Išpjautą gabalą lituoja ar specialiais klijais klijuoja atga. Nesu matęs, bet kiek žmonių darėsi pas jį, tai visi patenkinti liko.
Kokonas dar Kaune lyg ir daro, pas jį kainų nežinau, bet berods irgi panelę ima ir deda naujas sklendes.

Kaip tik šiuo metu turiu tokį patį su tokia pačia bėda. Sklendės jau sutvarkytos. Kondicionierių radau tuščią. Žmogus sako, "ai, tai va dėl ko neveikia. Gal žinai, kur kiaura?".
Nusilupau ventiliatorių, pasipurškiau burbuliuojančių skysčių, radiatoriuj keturios vietos burbuliuojančios. Keičiam naują Valeo. OK, pučiam tikrinimui slėgio. Rodyklė krenta dvigubai lėčiau, bet krenta vistiek. Purškiu visokius žarnų sujungimus ir valcuotes, nu visur viskas ok. Kišu galvą po mašina, kompresoriaus skriemulys žalias. Ai nu...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2020, 21:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 498
Miestas: Vilnius-Panevėžys
tadas1991 rašė:
Pas mane Kaune remontas su naujom OE remontinėm sklendėm 230eur. Nuiminėju panelę, imu lauk pečių ir t.t. Į kainą neįskaičiuota freono nusiurbimas ir užpildymas, bet jiems, kaip ir 407, jau 80proc. atvejų sistema būna tuščia ir niekas nebenori remontuoti. Taip pat nėra įskaičiuotas tas atvejis, jei jau sulaužytas pečiaus korpusas ir nulaužta sklendės atrama. Tada reikia pirkti šrotinį pečių/korpusą su sveikom nenulaužytom atramom ir dėti.
Jeigu tik neseniai nustojo reguliuotis, tai rekomenduoju įkišt ten rankas ir nuo varikliuko (apatinis) atjungt fiškę iki remonto laiko. Nes kai išsimakaluoja ilgainiui važinėjant, tai tas sklendės nulūžęs galiukas įlenda giliau vidun, remiasi į atramą ne pilnu plotu, ir ją nulaužia.
Pas Laimoną Gargžduose seniau buvo 60eur/viena pusė. Jis pjauna tvarkingai pečiaus šoną, suklijuoja patikimai esamą sklendę ir deda atgal. Išpjautą gabalą lituoja ar specialiais klijais klijuoja atga. Nesu matęs, bet kiek žmonių darėsi pas jį, tai visi patenkinti liko.
Kokonas dar Kaune lyg ir daro, pas jį kainų nežinau, bet berods irgi panelę ima ir deda naujas sklendes.

Kaip tik šiuo metu turiu tokį patį su tokia pačia bėda. Sklendės jau sutvarkytos. Kondicionierių radau tuščią. Žmogus sako, "ai, tai va dėl ko neveikia. Gal žinai, kur kiaura?".
Nusilupau ventiliatorių, pasipurškiau burbuliuojančių skysčių, radiatoriuj keturios vietos burbuliuojančios. Keičiam naują Valeo. OK, pučiam tikrinimui slėgio. Rodyklė krenta dvigubai lėčiau, bet krenta vistiek. Purškiu visokius žarnų sujungimus ir valcuotes, nu visur viskas ok. Kišu galvą po mašina, kompresoriaus skriemulys žalias. Ai nu...


Pas mane kondyškė veikia kuo puikiausiai, nuo pirkimo jau 3 metus, gailą būtų išsandarinti. Kada sugedo sklendės nežinau, pastebėjau tik kai atšilo orai ir pasimažinau temperatūrą :) Pas patį ilgos eilės? Kiek maždaug laiko trunka remontas geriausiu ir blogiausiu atveju? Korpusas lyg ir neliestas, nebent vokietis buvo kažką chimičinęs, bet abejoju :). O tos remontinės sklendės kažkokios patiprintos?

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 19 2020, 03:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
Phantom- rašė:
tadas1991 rašė:
Pas mane Kaune remontas su naujom OE remontinėm sklendėm 230eur. Nuiminėju panelę, imu lauk pečių ir t.t. Į kainą neįskaičiuota freono nusiurbimas ir užpildymas, bet jiems, kaip ir 407, jau 80proc. atvejų sistema būna tuščia ir niekas nebenori remontuoti. Taip pat nėra įskaičiuotas tas atvejis, jei jau sulaužytas pečiaus korpusas ir nulaužta sklendės atrama. Tada reikia pirkti šrotinį pečių/korpusą su sveikom nenulaužytom atramom ir dėti.
Jeigu tik neseniai nustojo reguliuotis, tai rekomenduoju įkišt ten rankas ir nuo varikliuko (apatinis) atjungt fiškę iki remonto laiko. Nes kai išsimakaluoja ilgainiui važinėjant, tai tas sklendės nulūžęs galiukas įlenda giliau vidun, remiasi į atramą ne pilnu plotu, ir ją nulaužia.
Pas Laimoną Gargžduose seniau buvo 60eur/viena pusė. Jis pjauna tvarkingai pečiaus šoną, suklijuoja patikimai esamą sklendę ir deda atgal. Išpjautą gabalą lituoja ar specialiais klijais klijuoja atga. Nesu matęs, bet kiek žmonių darėsi pas jį, tai visi patenkinti liko.
Kokonas dar Kaune lyg ir daro, pas jį kainų nežinau, bet berods irgi panelę ima ir deda naujas sklendes.

Kaip tik šiuo metu turiu tokį patį su tokia pačia bėda. Sklendės jau sutvarkytos. Kondicionierių radau tuščią. Žmogus sako, "ai, tai va dėl ko neveikia. Gal žinai, kur kiaura?".
Nusilupau ventiliatorių, pasipurškiau burbuliuojančių skysčių, radiatoriuj keturios vietos burbuliuojančios. Keičiam naują Valeo. OK, pučiam tikrinimui slėgio. Rodyklė krenta dvigubai lėčiau, bet krenta vistiek. Purškiu visokius žarnų sujungimus ir valcuotes, nu visur viskas ok. Kišu galvą po mašina, kompresoriaus skriemulys žalias. Ai nu...


Pas mane kondyškė veikia kuo puikiausiai, nuo pirkimo jau 3 metus, gailą būtų išsandarinti. Kada sugedo sklendės nežinau, pastebėjau tik kai atšilo orai ir pasimažinau temperatūrą :) Pas patį ilgos eilės? Kiek maždaug laiko trunka remontas geriausiu ir blogiausiu atveju? Korpusas lyg ir neliestas, nebent vokietis buvo kažką chimičinęs, bet abejoju :). O tos remontinės sklendės kažkokios patiprintos?

Nu tai kondišinas pradžioje paprastai pas gerus AC meistrus nuvažiavus išsisiurbia, ir po darbų atlikimo atgal susipučia. Susimoki tik už paslaugą, na ir už papildomą freoną, jei nusprendi supilti iki normos, o ne tiek, kiek buvo. Seniau būdavo teršdavom planetą ir leisdavom į orą, kai užpildyt kainuodavo freonas kokius 20eur. Bet dabar jau per brangu...
Dabar karantino metu nėra daug darbo į priekį. Šią savaitę tai ne, nes stovi laukia kelios mašinos ir dar kelias savaitės pradžioj atvaro, bet sekančią nuo 27d. kaip ir laisva viskas šiuo metu. Remontas geriausiu atveju 1 diena, blogiausiu 2 dienos, tai imu visada dviem dienom, nuo arba nuo vienos dienos ankstyvo vakaro iki kitos dienos vėlyvesnio vakaro. Kad spėtum tą patį vakarą išsiardyt ir jei ką, paskui nuo kitos dienos ryto lengviau dalių gaut, kai turi daugiau laiko. Galima ir ilgiau laikyti, jei sulūžę atramos ir nepavyksta gauti korpusų su sveikom atramom. Ten liesti nieko nereikia, kad sulūžtų atramos. Sulaužo jas patys sklendžių varikliukai, jei ilgai važinėjama su sulūžusiom sklendėm. Už tai ir sakau, kad jeigu yra galimybė, tai geriau prieit atjungt sulūžusios sklendės varikliuko fiškę. Keleivio pusėje tam reikia bardačioką išsiimt, tai berods 7vnt. T20 varžtelių, išsitraukti lemputę, išsitraukti bardačioko aušinimo tą sklendukę ir (jeigu yra) tulpių blokelį. Vairuotojo pusėj galima pasikabinti ant laido kelių oro pagalvę, bet, jaučiu, išėmus tą kailiuką virš pedalų, išeitų prieiti ir tiesiog taip.
Kitas variantas, pradžioj pasitikrink patį varikliuką ir pačią sklendę. Man jau trečias atvejis pasitaikė neseniai, kad sklendės buvo OK, o tiesiog varikliuko viduje, reduktoriuje nulūžę dantys nuo vieno dantračio. Ir tada arba visai nesisuka, arba dažnai prašoka ir normaliai nesivaldo. Tai imi šrotinį varikliuką už čyriką ir važiuoji toliau, kol galiausiai vis tik ir sklendė sulūš. Bet tam kartui labai pigu ir efektyvu :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007