WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 01:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 12 2021, 14:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Sveiki, gal kam teko keistis 2.2 hdi antros kartos variklio pakaitinimo žvakes? Galit pasidalinti įspūdžiais ir pastebejimais?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2021, 15:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Sveiki, gal kam teko keistis 2.2 hdi antros kartos variklio pakaitinimo žvakes? Galit pasidalinti įspūdžiais ir pastebejimais?

Dyzeliniu varikliu skyriuje pirma tema. Bet puses pranesimu ir visu fotkiu nebera, nes sukelta dar prie lito.

Zvakes prieky, tik labai giliai, po isiurbimo kolektorium, tarpuose tarp skyliu i galva. Isiziurejes kelias matysi ir nieko nenuardes.
Nieko labai rimtai ardyt nereiks, jei niekas nelus.
Luzta retai, bet vistiek buk atsargus, nes plonos, 8mm.
Sukti karstam varikliui.
Kaireje teks nusiimti kuro filtro apsaugine skarda, kuro filtra ir kuro filtro agromna spizini kronsteina
Desineje trukdo vakuuminis voztuvelis ir jo zarneles, jo mazas aliuminis kronsteiniukas. Dar trukdo EGR vamzdis. Priekyje jis atsisuka labai lengvai, gale priejimas bent prie vieno varzto slykstus. Jei isprogramuota, galima ji pasalinti ir atgal nedeti. Imanoma padaryti numovus tik priekyje ir truputi palenkus, bet tada ir atgal uzmauti sunkiau. Rinkis pats.
Trukdys desineje dar kazkas, kas irgi atsisuka, nepamenu, o ir gal maisau su 2.2hdi 150kw (labai panasu, bet ne identiska, nors motoras tas pats), bet kad lyg reikia atsukti varzta kazkoki nuo isiurbimo sklendes po kolektorium, gal irgi koks kronsteinas papildomas, ir keli laidai ar fiskes, kur sunkiai atsikabina, bet tikrai pasistengus vis dar imanoma nieko nesulauzyti.
Priejima pasidares, turesi pavargt atsijungt pypkutes, nes jungtys ne varztines, o uzmaunamos. Ir siaip trapus plastikas, ir nuo senatves dar trapesnes. Kartais graziaii nusimauna vidiniu fiksavimo ziedu replem lenktais galais, kartais tenka lankstytis specialia forma kieta vieta ir uzkisus traukti su ja. Jei suluzta, iskart tragedijos nedarom, o apziurim, ar dar tinkama naudoti. Dazniausiai taip, tik reikia dar atsargiau nuimineti likusia dali.
Sutepk naujas keraminiu tepalu. Ne purskiamu. Yra MB originalo purkstukams arba Febi analogo maza bankyte, kaip vaistu.


Jei kam ateityje reikes, tai pas 150kw varikli viskas praktiskai taip pat. Gali buti tik pacios zvakes skiriasi, gal keramines ar gal 5 ar 7V, nepamenu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2022, 16:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Nava žvakės pakeistos, buvo negyvos visos... Kaip Tadas ir minėjo jos yra tikrai giliai, bet pasiekiamos chirurginiais įrankiais :D tokį ir naodoja pypkutems nuimti. Dešiniausią pasiekti lengviausia, tereikejo atsilaisvinti tepalo užpylimo vamzdelį nes ji ir taip matėsi. Tiksliau ji vienintelė kuri matėsi, kitos be ardymo nesimato. Sekanti iš dešinės pasiekiama atsukus EGR vamzdį, jo nenuiminėjau, tiesiog patraukiau tą atlaisvintą gala šiek tiek ir užteko. Dar reikėjo atalaisvinti vakuminį reguliavimo vožtuvelius, kad būtų šiek tiek vietos ir to užteko šiai žvakei. Sekančios 1 ir 2 iš kairės reikia nusiimti kuro filtrą ir jo metalinį laikiklį. Dar tepalo matuoklį atsilaisvinti.

Kadangi tuo pačiu keiciau pagrindinį diržą, generatoriaus sankabą bei variklio pagalvę toje pačioje pusėje, variklis galėjo "vartytis" nes buvo paremtas ir rėmimas reguliuojamas, tai pasiekti žvakes buvo lengviau keičiant variklio padėtį :) visos išsisuko lengvai išskyrus vieną po EGR vamzdžiu, tai teko papildomai viską surinkus už kaitinti variklį ir mėginti dar kartą, po gana ilgo į kalbinejimo pavyko tai padaryti. Užveržiau 8Nm jėga, 10 veržt pabūgau. Nors ribos 8-10Nm.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2022, 10:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Chirurginis įrankis atrodė maždaug taip:
Paveikslėlis

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2022, 15:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
:appl:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007