WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=32420 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Phantom- [ Sau 19 2015, 21:02 ] |
Pranešimo tema: | 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Pradedant nuo pradžių, su barškančiu dvimasiu smagračiu pravažinėjau kokius 3 metus, pradėjus buksuoti sankabai atėjo laikas ją keisti. Pagalvojęs nusprendžiau keisti į sankabos komplektą su vienmasiu smagračiu. Nupirkau naują VALEO 4 dalių komplektą (smagratis, sankabos diskas, diskatorius ir išminamasis guolis). Pirma klaida kurią padariau, tai nepatikrinau visų sudedamųjų dalių, pastebėome tik montuodami (jau buvo praėjęs daugiau kaip mėnuo nuo pirkimo) buvo sugadintas/sulaužytas išminamasis guolis (ten tokie plastmasiniai fiksatoriai iš 4 buvo likęs sveikas tik 1), kaip tai atsitiko galima tik paspėlioti ar transportuojant ar kokio nesažiningo pirkėjo gražinimas padarytas ar dar kažkas, tad jei kas pirksite būtinai patikrinkite guolio būklę. Pastebėję sugadintą guolį, nusprendėme vietoj jo nupirkti kitą, bet pasirodo tokio atskirai nupirti negalima, nors pagal kodus atitikmuo yra, bet jis netinkamas. Guolį galima nusipirkti tik su visu sankabos komplektu (diskas, diskatorius, guolis), kurio kaina nėra labai draugiška. Teko improvizuoti, guolis buvo "patobulintas" taip, kad atliktų savo darbą, padaryta paprastai, bet gerai ir patikimai. Po to (su nuotykiais) bet viskas buvo surinkta. Pirmas pastebėjimas, labai lengvas sankabos pedalas, greit pripratau ir jau nebejaučiu, bet be šito yra ir dar du ne tokie smagūs dalykai, čia ir noriu pasiklausti Jūsų, gal turėsite kokių minčių ar kas važinėjantis su tokia pat konversija pasipaskos kaip yra pas jį. Pirmas dalykas kurį pastebėjau yra barškėjimas akseleruojant žemuose sūkiuose 1500-1900 r.p.m ribose, barška nestipriai, bet ikyriai. Garsas toks, kad atrodo jog kažkoks metalo gabalas daužytųsi į kėbulą. Garso dažnis atitinka apsukų dažnį. Garsa buvo girdimas nuo pat pakeitimo. Antras dalykas, po kurio laiko (savaitės, dviejų) atsirado barškėjimas esant laisvam bėgiui, toks kaip buvo su pasibaigusiu dvimasiu smagračiu, išmynus sankabą jis dingsta, barška ne visada, kartais tylu o kartas barška. Sankaboje kaip ir nebeliko kam barškėti... Gal turite minčių kas čia galėtu būti, gal visgi ten yra kam barškėti ar čia jau su pavarų dėže kažkas negerai? Taip važinėju jau beveik du mėnesius, apart tų garsų nieko blogo nepastebėjau. |
Autorius: | Saulynas [ Sau 19 2015, 21:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Dėl antro tai greičiausiai dėžės pirminis velenėlis barškena ,kai barškėjo ir tavo sankaba ,tai dėžės ir negirdėjei ,dėl pirmo tik spėjimas,-gal disko šlicai truputi didesni nei velenėlio ,buvę tokių atvejų bet tada turėtų barškėti ir laisvais sūkiais ![]() |
Autorius: | exDalimis [ Sau 19 2015, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
kazkas netaip, turi but tylu visais rezimais, arba chalturintas guolis durniuoja, arba diskas\diskatorius arba kaip saulynas rase deze, keitet patys? deze velena bent jau paklibinot? |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 20 2015, 11:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Pirminį veleną klibinom, rankom neišklibinsi. Nebent Corteco išminamo guolio kreipiančioji suchaltūrinta ir netinkamai prispaudžia pirminio veleno guolį, nes dėjom naują kreipiančią su pirminio riebokšliu, bet iš mano praktikos - viskas tom kreipiančiosiom būna gerai, nes esu jas dar dėjęs į Peugeot 206 2.0HDI ir Berlingo 1.9D DW8. Tik tiek, kad ten dėžės BE3, o pas C5 didesnė ML5. Dėjom patys, ta prasme ne servise. Dariau aš, padėjo Phantom-'as, dėžę dedant dalyvavo ir padėjo Dominykas. Nežinau, sankabų jau prikeitęs ir problemų, apart šitos, nebuvo. Veržtas smagratis buvo reikiamu momentu ir pagal eiliškumo tvarką pagal gamintojo instrukcijos, naudojant komplekte buvusius naujus varžtus. Čia ir tas guolis, kurį teko burt, nes alternatyva tik visas sankabos komplektas kietam smagračiui, kuris ten lyg ir (nebepamenu) apie 400Lt, ir barškesiukai. Dėl guolio tai pilnai gali būti kažkas, nes pačiam lankstant guolio kreipiančiosios laikiklį, sunku tiksliai pataikyt ir centrą, ir ašiškumą, o toj vietoj idealiai nepamatuosi slankmačiu, tarpumačiu ir mikrometru, nes guolio kreipiančioji plastmasė liejimo gruboko ir apdirbtos tik kontaktinės vietos. Turiu šiaip įtarimą, kad gali būti padirbtas komplektas, arba dar kažkas ten su juo paburta, nes gamintojo lape dėžutėje buvo parodytas priveržimo momentas 60Nm, o susiradus tokį patį komplektą internete Valeo WEB catalog'o puslapiuose, paspaudus informacijos lapą. atidaro lapą, kuris yra identiškas, bet kur priveržimo instrukcijos, jau parašyta nebe 60Nm, o 60Nm + 90 laipsnių. Tai priveržta pagal internetinį. Daugiau klaidų lyg ir neradau, bet labai stipriai ir nelyginau. Diskatorius priveržtas iš rankos, kadangi momentas komplekte nebuvo parašytas, tai kaip visad - visi veržiami pamažu, kad nedeformuot diskatoriaus ir spaustųsi tolygiai, priveržiami iš riešo. Diskas sucentruotas su truputį modifikuotu centravimo įrankiu (kadangi originalus senų sankabų įrankis neatitiko disko skylės diametro, pagal dažnai naudojamą praktiką pavyniota tolygiai izoliacijos. Bet ir jis svarbus tik dėžės pataikymui į šlicus, nes ties pirmu sankabos paspaudimu užmovus dėžę ant kreipiančiųjų ir priveržus - diskas susicentruoja pats, eliminuodamas liekančius po netobulo centravimo (jo tobulo nepasieksi nei su tuo nelabai tiksliu įrankiu, nei tuo labiau iš rankos, kaip meistrai labai dažnai daro, ir viskas ten yra gerai). Tiek mano komentaro kolkas ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Sau 20 2015, 13:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Labai gali būt kad komplektas suchaltūrintas ![]() |
Autorius: | Phantom- [ Sau 20 2015, 14:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
O, Tadas viska aprase, tik guolio kreipianciosios nekeiteme, ne tokia man buvo dave, palikome sena, ji dar gera buvo. Na del guolio patobulinimo, tai jis, mano galva, padarytas taip, kad tikrai patikimiau nei originaliai buvo.O tai kas tame komplekte gali buti prichalturinto apart patobulinto guolio, kuris dirba tik ismynus sanka? Kaip suprantu, kol sankaba neisminta jis tiesiog ramiai "guli" ant kreipianciosios, ir nera veikiamas jokiu jegu. Pats komplektas buvo pirktas is intercars. |
Autorius: | pofke [ Sau 20 2015, 14:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Negali būt, kad disko spyruoklės barška? |
Autorius: | Saulynas [ Sau 20 2015, 15:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
pofke rašė: Negali būt, kad disko spyruoklės barška? Čia jau būt visai pz,naujam ![]() |
Autorius: | pofke [ Sau 20 2015, 15:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
O ką, jei fuflo nusipirko. Aš taip dėžę pakeičiau vieną ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Sau 20 2015, 15:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
pofke rašė: O ką, jei fuflo nusipirko. Aš taip dėžę pakeičiau vieną ![]() Nemanau kad Tadas tokį dėtų ![]() |
Autorius: | pofke [ Sau 20 2015, 15:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Gal paprasčiausia nepagalvojo, kad taip gali būti su nauju disku ![]() |
Autorius: | Arturasas [ Sau 20 2015, 15:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
galima plačiau apie mašina? Šiaip per mokymus apie tuos smagračius tai LUK gamintojas sako jog įdėjus VALEO 4pcs kit'ą tipo viskas kaip ir gerai bet vibraciją kurią sugerdavo smagratis dabar sugeria dežė ir alk.velenas. ![]() |
Autorius: | Bivainis [ Sau 20 2015, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Prieš du metus pakeičiau savo P406 80 kW sankabą su dviejų masių smagračiu į keturių dalių Valeo komplektą su vienos masės smagračiu. Sankabos pedalas taip pat tapo minkštesnis. Visa kita absoliučiais nesiskiria nuo buvusios originalios sankabos. |
Autorius: | Phantom- [ Sau 20 2015, 21:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Arturasas rašė: galima plačiau apie mašina? Šiaip per mokymus apie tuos smagračius tai LUK gamintojas sako jog įdėjus VALEO 4pcs kit'ą tipo viskas kaip ir gerai bet vibraciją kurią sugerdavo smagratis dabar sugeria dežė ir alk.velenas. ![]() masina parase, C5 2002 m. 2.0 hdi 80 kW, universalas. nezinau kaip atrodo diskas kuriam jau barskas spyruokles, bet maniskiame spyruokles neklibejo ![]() |
Autorius: | Arturasas [ Sau 21 2015, 21:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 hdi dvimasio smagračio konversija į vienmasį |
Smalsumo dėliai pasižiūrėjau ant kokios sumos čia taupymas eina Valeo 4pcs kit 313 EUR, LUK pilnas kompl. 409 EUR. Taupoma 96 EUR 330 lt ![]() ![]() Bandyt grąžint kaip broką turbūt nesigaus dėl perdaryto guolio... |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |