WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 (X7) granatos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=32799
Puslapis 57

Autorius:  HeLLmiX [ Geg 06 2016, 18:31 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Arthur rašė:
Bet ir duodi anegdotu ardai bet elementariausiu dalyku nezinai, nu yra apacioje sesiakampiui varztas. Ipilsi tepala per alsuokli talpa berods 2.6 litro. Maslionke Total gear 8 75w80.

Kiek pamenu tai tiesa. Nejau autodatos neturi ir ardai aklai? :)

Autorius:  Saulynas [ Geg 06 2016, 18:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

HeLLmiX rašė:
Arthur rašė:
Bet ir duodi anegdotu ardai bet elementariausiu dalyku nezinai, nu yra apacioje sesiakampiui varztas. Ipilsi tepala per alsuokli talpa berods 2.6 litro. Maslionke Total gear 8 75w80.

Kiek pamenu tai tiesa. Nejau autodatos neturi ir ardai aklai? :)

Autodata sakote ,čia gi elementarūs dalykai

Autorius:  Navanas [ Geg 06 2016, 22:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Arthur rašė:
Bet ir duodi anegdotu ardai bet elementariausiu dalyku nezinai, nu yra apacioje sesiakampiui varztas. Ipilsi tepala per alsuokli talpa berods 2.6 litro. Maslionke Total gear 8 75w80.

Va, to varžto ir nerandu (nėra ten tokio), autodata pas mane kažkokia... audinei viskas smulkiai išdėstyta, o citroenui praktiškai nieko. Surandu info senesniam citroenui, šitam, skūpai, kažkaip info. Schemas radau, bet natūroj, sunkokai sekasi.
O dėl elementarių dalykų, tai kas kam. Man elementaru, visi variklio darbo principai, citroeno pakabos darbas yra elementaru, bet kaip išsukt užrūdijusį varžtą, tai man jau kosmosas. Pvz.: kai sužinojau, kad gerai "pystelėjus" per veržlę ana žymiai lenviau atsisuka, man buvo atradimas vertas .

Autorius:  Navanas [ Geg 06 2016, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Navanas rašė:
Arthur rašė:
Bet ir duodi anegdotu ardai bet elementariausiu dalyku nezinai, nu yra apacioje sesiakampiui varztas. Ipilsi tepala per alsuokli talpa berods 2.6 litro. Maslionke Total gear 8 75w80.

Va, to varžto ir nerandu (nėra ten tokio), autodata pas mane kažkokia... audinei viskas smulkiai išdėstyta, o citroenui praktiškai nieko. Surandu info senesniam citroenui, šitam, skūpai, kažkaip info. Schemas radau, bet natūroj, sunkokai sekasi.
O dėl elementarių dalykų, tai kas kam. Man elementaru, visi variklio darbo principai, citroeno pakabos darbas yra elementaru, bet kaip išsukt užrūdijusį varžtą, tai man jau kosmosas. Pvz.: kai sužinojau, kad gerai "pystelėjus" per veržlę ana žymiai lenviau atsisuka, man buvo atradimas vertas .


p.s. okaip del nuotraukų?

Autorius:  Arthur [ Geg 06 2016, 23:39 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

http://psa-club.ru/transmissiya/mkpp-ml6c.html

Autorius:  deimis [ Geg 07 2016, 11:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Identification

Figure : B2CP4KND Display the image full screen
"a" location of engraving of serial and gearbox numbers.
"b" Identification label.
2. Characteristic
2.1. Gear ratio
Stages Gearbox 1st 2nd 3rd 4th 5th Reverse gear
BE4/5N 11/38 15/28 31/40 41/39 47/35 12/40
BE4/5J 11/38 15/28 31/40 41/39 44/35 12/40
BE4/5S 11/38 15/28 30/40 37/39 43/37 12/40
BE4/5T 13/38 15/28 30/40 37/39 43/37 12/40
BE4/5P 13/38 15/28 31/40 41/39 47/35 12/40
BE4/5L 11/38 15/28 32/37 45/37 50/33 12/40
BE4/5V 11/38 15/28 30/41 37/39 44/35 12/40
BE4/50 11/38 15/28 35/39 46/35 54/31 12/40
2.2. Application

C5 (X7)
engine Legislation type Stages Final drive differential speedometer drive
EW7A 6FY BE4/5N 17x81 84 Without
EW10A RFJ
EP6 5FW BE4/5L 19x73
EP6C 5FS BE4/5N 15x76
DV6TED4 9HY
DV6CTED4 9HL BE4/5L 17x73
3. Lubrication
Oil capacity gearbox empty : 1,9 ± 0,15 litres.
Oil quality : ESSO 75W80 EZL 848 or TOTAL 75W80 H 6965.
Ingredients bulletin .
Check the oil level : No check of oil level.
Lubrication interval : Lubricated for life.
N.B. : Make a visual check of the sealing at each engine draining operation.

Figure : B2CB03AD Display the image full screen

Autorius:  tadas1991 [ Geg 07 2016, 13:56 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

deimis rašė:
Identification

Figure : B2CP4KND Display the image full screen
"a" location of engraving of serial and gearbox numbers.
"b" Identification label.
2. Characteristic
2.1. Gear ratio
Stages Gearbox 1st 2nd 3rd 4th 5th Reverse gear
BE4/5N 11/38 15/28 31/40 41/39 47/35 12/40
BE4/5J 11/38 15/28 31/40 41/39 44/35 12/40
BE4/5S 11/38 15/28 30/40 37/39 43/37 12/40
BE4/5T 13/38 15/28 30/40 37/39 43/37 12/40
BE4/5P 13/38 15/28 31/40 41/39 47/35 12/40
BE4/5L 11/38 15/28 32/37 45/37 50/33 12/40
BE4/5V 11/38 15/28 30/41 37/39 44/35 12/40
BE4/50 11/38 15/28 35/39 46/35 54/31 12/40
2.2. Application

C5 (X7)
engine Legislation type Stages Final drive differential speedometer drive
EW7A 6FY BE4/5N 17x81 84 Without
EW10A RFJ
EP6 5FW BE4/5L 19x73
EP6C 5FS BE4/5N 15x76
DV6TED4 9HY
DV6CTED4 9HL BE4/5L 17x73
3. Lubrication
Oil capacity gearbox empty : 1,9 ± 0,15 litres.
Oil quality : ESSO 75W80 EZL 848 or TOTAL 75W80 H 6965.
Ingredients bulletin .
Check the oil level : No check of oil level.
Lubrication interval : Lubricated for life.
N.B. : Make a visual check of the sealing at each engine draining operation.

Figure : B2CB03AD Display the image full screen

Čia BE penkiabėgėms dėžėms. Jei pas užklausėją šešiabėgė, tai nėra ko klaidinti.

Autorius:  deimis [ Geg 07 2016, 17:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

IDENTIFICATION - DATA : ML6 MANUAL GEARBOX
Oil capacity (after draining) : 1,9 litre.
Oil capacity (after an operation on the gearbox) : 2,2 litres.
Check the oil level : No check of level (*).
Lubricated for life.
N.B. : (*) Make a visual check of the sealing at each engine draining operation.
CAUTION : It is essential to drain the gearbox and refill it with the exact quantity of oil in the event of an external leak and after a repair.


Gearbox filled with oil through the air vent (at " c").

Autorius:  deimis [ Geg 07 2016, 17:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

deimis rašė:
IDENTIFICATION - DATA : ML6 MANUAL GEARBOX
Oil capacity (after draining) : 1,9 litre.
Oil capacity (after an operation on the gearbox) : 2,2 litres.
Check the oil level : No check of level (*).
Lubricated for life.
N.B. : (*) Make a visual check of the sealing at each engine draining operation.
CAUTION : It is essential to drain the gearbox and refill it with the exact quantity of oil in the event of an external leak and after a repair.


Gearbox filled with oil through the air vent (at " c").

https://www.dropbox.com/s/mm2vje1cn9mz9 ... d.jpg?dl=0

Autorius:  valdas 76 [ Geg 07 2016, 20:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Jei tikėt psa.ru, ML6C būna dviejų tipų- su išoriniu karkasu arba be jo(lygiu korpusu).Nuo to priklauso pilamo tepalo kiekis.
Visa info čia http://psa-club.ru/transmissiya/mkpp-ml6c.html

Autorius:  Navanas [ Geg 10 2016, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Ot naujiena, netinka man pusašis kairės pusės- per trumpas, šlicai tinka, viskas tinka, bet kai sudėjau ir priveržiau granatą, pusašis išsinėrė iš pavarų dėžės, perkėliau granatą ant senojo ir vėl viskas gerai, Beja, tie skf pusašiai gerokai plonesni už originalius, bet granatos (išorinės) tinka nuo vieno ant kito. kame replės? Kaip jis gali būti per trumpas, jei kitiems gerai?

Autorius:  tadas1991 [ Geg 10 2016, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Storis priklauso nuo to, ar jis vientiso, ar vamzdinio profilio.
Vamzdinis kaip ir efektyvesnis, nes mažiau metalo sunaudojama (kas apie mechaniką truputį rauk, tai nelieka neutraliosios zonos ir su tiek pat ar netgi mažiau skerspjūvio ploto (medžiagos kiekis, iš esmės) gaunasi didesnis skerpjūvio atsparumo momentas), tik gamyba sudėtingesnė ir daugiau vietos užima. Nesu įsitikinęs, kad ten būtent taip, bet pagal svorį ir šiaip paėmus į rankas - panašu.
O per trumpas gali būti tuomet, jei rinkot ne pagal VIN kodą, o pagal kokį *** katalogą ir gavot kitam varikliui ar kitai važiuoklei (gal pvz pas hidro ir spyruoklines skyrėsi kokie išnešimai ar variklio montavimo padėtis truputį)... Na arba jeigu rinkot pagal VIN kodą ir dalies OEM kodą, tai arba SKF supjovė grybą, arba kažkas mašinoj yra daryta.

Autorius:  Navanas [ Geg 11 2016, 09:30 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Ne. mašinai nedaryta nieko, nes natūroj sudėjus pusašius naujas trumpesnis ir yra, turbūt parinkti ne visa igerai, greičiausiai, kitai pavarų dėžei skirti, kažkas minėjo, kad gali būti du pavarų dėžių variantai., bet permoviau granatas, viskas gerai.

Autorius:  Navanas [ Geg 21 2016, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Baigta epopėja su granatų keitimu. Sąmata:
Pusašiai 160eu, tepalo pakeitimas dėžėje 32 eu (servise tepalus pasikeičiau, bet nebūtina buvo, tepalas gražus išbėgo. Viso 182 eu.
Pusašius pirkau vienos pusės, pigesniuosius, nuo jų nukaliau granatas, nusikala lengvai, tas naujas granatas uždėjau ant senų pusašių, tiko kuo puikiausiai, užsideda lengvai,pakalus plaktuku, bet reikia sekti , kad fiksacinis žiedas nebūtų užsiskersavęs.
Toks pastebėjimas dėl tepalo pavarų dėžėj. Praktiškai išleisti tepalus taip, kad juos galima būtų supilti atgal į pavarų dėžę, labai sunku, geriau tada tepalo išvis neišleidinėti, leisti išbėgti per pusašių skyles, kiek išbėgs, o po to tik dapilti tepalo kiek truks. Labai sunkus priėjimas prie tepalo užpylimo skylės, ji yta pavarų dėžės Šone (į mašinos galą žiūri).
Granatas nukaliau nesunkiai, pusašį į spaustuvus, kirstuką į granatos kryžmę įręmiau, pora stipresnių smūgių stamboku plaktuku ir vualia, granata nuimta, reikia sekti, kad neišsinertų vidinė granata, negalima ten mojuoti plaktuku iš visos sveikatos ir reikia gerai įtvittinto spaustuvo.

Kad išimt pusašį reikia atsukti iš viso 4 varžtus, nereikia atsukinėti vairo traukės.
Kaip įdėti nuotrauką, turiu nufotografavęs kai kuriuos momentus.

Autorius:  Arthur [ Geg 21 2016, 12:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (X7) granatos

Maladec, cia uzsiregistruok http://photobucket.com padarysi upload, paspausi ant foto ir desineje puseje lango rasi nuorodas paskutine paspausk su pele pasyrodys copy geltonam fone ir pastini cia.

Puslapis 57 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/