WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=32926
Puslapis 36

Autorius:  GRUB [ Bal 17 2017, 17:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Na va, vieną amortiką pasikeičiau, bet jo neužtenka dangčiui pakelti, teko trumpinti tą volvinį ~0,7cm :) Bet įsidėjo palyginus lengvai :)
Gal nuo dar kokių mašinų tinka? reikia dar vieną pasikeisti

Autorius:  Arthur [ Bal 18 2017, 07:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Tai jau pats, turesi issiaiskint si klausima. C5 II Break nieko pjaut trumpinti nereikia !

Autorius:  Lyncas [ Bal 18 2017, 07:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Dar šitie tinka https://www.drive2.ru/l/5141386/
Tik reikės seną amortiką išardyti ir jo viduje dujinį amortiką pasikeisti.

Autorius:  skarapas [ Geg 17 2017, 11:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

robetas turi nauju volvo amortizatoriu lenkisku ,po 10.5 svedisku 17 ,eoltas turi monro po 13 euru ,tai jai gauni devetus po 3 e gal ir nieko,bet siaip nauji pigus,o c5 70 euriniu:)

Autorius:  Raimis M20 [ Geg 19 2017, 11:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Pasikeičiau ir aš. Pirkau dėvėtus nuo Volvo V70 2003 metų, 1160 N. Aišku, kaip ir kolegoms, buvo šiek tiek per ilgi. Tą išsprendžiau nupjaudamas dalį metalinio antgalio- to kuris kišamas gilyn po stogu. Angalio dalis, kuri užsisuka ant amortizatoriaus turi tokią briauną- apie 5 mm. Tai kaip tik ją nupjovus ir lieka tinkamas ilgis. Užsideda su stiproka įvarža, laikosi labai gerai.

Autorius:  tadas1991 [ Geg 19 2017, 21:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Dėjau žmogui iš šio forumo Volvinius prieš gal kokį mėnesį. Atsivežė pats Krosno 24437. 1200N, dabar žiūriu pagal katalogą. Tikrai nieko trumpint nereikėjo, tai man labai įdomu, ką jūs ten trumpinat. Gal pas naudotą originalą (ten turbūt koks Stabilus ar Kilen, ar kažkas panašaus rimto eina) ten būna kažkuris galas ilgesnis, bet pas minėtą Krosno gaminį susisuka abu galai puikiai.

Kadangi esamose dirbtuvėse tuo metu neturėjau spaustuvų, tai kad nereiktų kaip Karolukui šaudyti spyruoklių kaimynams į žiemą, sau į pilvą ar akį, ar į kliento mašinos stiklą, padariau kitaip. Su bulgarke įpjauniam spyruoklę. Tik protingai, ne iki galo, nes užspaus, bet truputį daugiau, negu iki pusės, apie du trečdalius vijos skersmens. Dėl tiek ji dar nelūžta ir nelinksta. Tuomet paimame dvejas reples ir sulaužome ją, ir susukame abu galus vienas į kitą (sriegio principu). Spyruoklė patrumpėja dvigubai.
Bet pjauti geriau ne į du, o į tris gabalus, tuomet sutrumpėja trigubai ir galima saugiai dirbti, nes jau atsileidžia pilnai ir atsiranda netgi laisvos vietos prieiti palaikyti. Tokiu atveju atsileidžia visiškai ir galima ramiai atsukinėti galus, nes niekas nebešaus :)

Autorius:  skarapas [ Geg 23 2017, 08:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

nesuprantu nusipirkau naujus volvo,uzmaunu bet bagazine neuzsidaro,nusileidzia ir uzstringa atrodo kad cilindras visas sulenda ir atsiremia,tarsi per trumpas butu:(

Autorius:  skarapas [ Geg 23 2017, 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

leidziasi o likus tiek sustoja,reikia panaudojant jega uzdaryt
Paveikslėlis
cia orginalaus ir volvo cilindro palyginimas,nebus kad ta plastmasine cilindro dalis per didele ir neuzdaro normaliai,nors pagal kataloga,cia tikrai volvo v70 antro modelio ir diametras skiriasi nemazai
Paveikslėlis

Autorius:  albis [ Lap 29 2017, 00:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Siūlau kiek kitą sprendimą. Kadangi autu paprastai važiuoju 5-7m, tai stengiuosi taip taisyti, kad vėliau man pačiam dar kartą lendant nereiktų keiktis.

Nemalonioji dangčio remonto dalis - orginalių dujinių spyruoklių kaina ir stogo pralupimas: mažai pralupus, prastai matosi fiksatoriai, lengva juos pamesti. Geriau turėti ar pasiskolinti spec. reples.
Iš pradžių galvojau daryti ru tinklapyje rastu būdu, bet sudėliojus ir pamatavus nepatiko.

Verta dar kartą paminėti: atsargiai ardykite originalius "amortizatorius" (spyruoklė+dujinė spyruoklė). Išorinės spyruoklės daug suspaustos ir laisvai gali sužaloti, suraižyti dažus ar išmušt stiklą. Gerų patarimų yra ir šiame forume.

Panaudota: Volvo V70 dujinės spyruoklės - "amortizatoriai" (OEM: VOLVO: 30674494, 30799161, 8643038) KILEN 468025, po ~16,5e/vnt.
Įdėjus vasarą buvo standoki (1200N), bet po žiemos - pats tas.

Amortizatorius vėliau keičiamas nelupant stogo (užtenka iškabinti šarnyrą dangčio pusėje), dedant dangčio prievartauti nereikia.
Minusas: jei lauksime, kol amortizatorius beveik numirs ar bandysime paspartinti atsidarymą rimtai kilsteldami, galime nukabinti nuo laikiklių stoge. Didesnis pavojus, kai dangtis prie uždarytos padėties.

Amortizatoriaus storajame gale lygiai su galu nupjaunamas sriegis. Pjaudami "bulgarke" stenkitės nekaitinti - viduje vistik nemažas slėgis, o sienelės storis nežinomas.

Adapteryje galima įklijuoti epoksidke, hermetiku,... . Aš tiesiog pavyniojau izoliacijos iš lauko, kad drėgmė nelįstų į tarpą ir nepūdytų aliuminio.

pridedu iliustracijas:
https://drive.google.com/file/d/10Y3kYtHuTElp_Ot8CD9_c76B1jRJZTC9/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15Kd031Zun5uIC0zTWSxh_ecLvOC7Fm1b/view?usp=sharing
šimtosios tikslumas tikrai nebūtinas, geriau tą matmenį daryti ~12mm ;)

Atsidarymo aukštis gal kiek didesnis nei su originaliais, užsidaro normaliai.
Ilgius pasitikrinkite, kad vėjui kilstelėjus kapotą (sunkus, vėjas turėtų rimtai pūstelt) neišsikabintų, o uždarant "nesiremtų".

Į stogą įdedame orginalius laikikliukus. Amortizatoriai surenkami su adapteriais (į duobutę įdėkite šiek tiek tepaliuko) ir plastikiniais antgaliukais.
Paremiam dangtį, pasišviesdami žibintuvėliu ir padėdami sau kokiu pagaliuku vairuoti amotizatoriaus tolimąjį galą, užmaunam amortizatorių ant laikikliuko ir užkabinam plastasinį antgalį ant laiklio dangtyje. Prieš dedant antrą verta pasitikrinti, ar gerai darinėjasi dangtis.

Adapterį dariau iš aliuminio (lengvai tekinasi).
Sėkmės!
Tik Jus patys sprendžiate, ar Jums tai tinka, o atliekate savo rizika.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 29 2017, 03:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Tai kad tų tekinimų klijavimų kokia didelė prasmė, kai realiai tiesiog nusiperki amortikus su iškart tinkamais sriegiais, ir persukus abu galus būna viskas gerai, o konstrukciškai realiai visiškai tas pats, tik nereikia klijuot ir tekint. Aišku, kas prie tekinimo staklių užaugę arba turi gerų draugų ir panašiai, tai jiem čia juokas, bet šiaip jei reikia tekinimo paslaugos atėjus iš gatvės, tai tokie šūdukai kainuos dar tiek pat, kiek patys amortikai.
Persukus galus, beje, keitimui irgi nereikia stogo ėmimo, jei neuždedi atgal fiksavimo žiedų. Bet jų praktiškai nuimti kitaip ir neišeina, kaip tik sugadinus. Nebent jei visai lubas nuėmus arba jei esi super dantistas.

Autorius:  Arthur [ Lap 29 2017, 08:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Tas pirihadnykas gerai tuom kad lengvas keitimas ir tiek. O kai 1200N vasara per karscius pas mane dar juoda spalva bagazine rauna i virsu kaip reikia ir gali issokt is kebulo. Ir uzdarymas dangcio jei imi uz rankenos is vidaus rankena su pistonais lupas lauk . Nebent naudot su 1160N. Reiks duot kad kaimynas is plastiko isdroztu. :?

Autorius:  albis [ Lap 29 2017, 10:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

plastikas turi vasarą neištežt, o žiemą nesuskilt. 120kg nėra labai mažai plastikui turint omenyje gabaritus.
Adapterius galima būtų ir atspausdint iš ABS, tik greičiausiai ilgai nelaikys... Norinčių pabandyti yra?

fiksaciniam žiedams (stogas) yra replės ir nusiima jie visai neblogai. Tik š*s priėjimas. Atramėlės turi O-ringus, kurie sandarina įstatymo skylę tol, kol yra užspausti. Nededant žiedų, jei spyruoklė silpnai spaus, gali vandenukas imt sunktis ant stogo ir jį papuošt dėmėmis

Autorius:  albis [ Lap 29 2017, 11:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

žiedas panašus į:
http://www.wurth.co.il/sites/default/files/styles/product-zoom/public/images/products/043862/001.jpg?itok=0bbnsJw0

skečiančios replės:
https://www.gitana.lt/21513-large_default/reples-fiksavimo-ziedams-nuimti-stahlwille-6545-6.jpg

geriau lenktos, panašias į:
http://www.irankiusostine.lt/contents/media/609abo.jpg
galiukų skersmuo apie 1,5mm

stogą lupau minimaliai, naudojau veidrodėlį su žibintuvėliu. Teko keiktelėti, nes nuėmęs pamečiau vieną fiksatorių (nušoko nuo replių). Po ranka turėjau tik spaudžiančias (vidiniams žiedams)...

Autorius:  tadas1991 [ Lap 29 2017, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

albis rašė:
plastikas turi vasarą neištežt, o žiemą nesuskilt. 120kg nėra labai mažai plastikui turint omenyje gabaritus.
Adapterius galima būtų ir atspausdint iš ABS, tik greičiausiai ilgai nelaikys... Norinčių pabandyti yra?

fiksaciniam žiedams (stogas) yra replės ir nusiima jie visai neblogai. Tik š*s priėjimas. Atramėlės turi O-ringus, kurie sandarina įstatymo skylę tol, kol yra užspausti. Nededant žiedų, jei spyruoklė silpnai spaus, gali vandenukas imt sunktis ant stogo ir jį papuošt dėmėmis

Koks vandenukas?

Autorius:  albis [ Lap 30 2017, 14:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

nuo stogo per skylutes ant stogo apmušimo, pvz. tirpstant sniegui ir esant "tinkamai" mašinos padėčiai (kai bėga amortikų nišos viršutine dalimi).

bėgančio vandens nemačiau (ir specialiai neieškojau), bet kad būna ir ne sausa, tai tikrai (pernelyg gerai dulkės laikėsi, kai keičiau. Matėsi ir nubėgimo žymių - "takelių". Gal kondensatas ar panašiai).

Čia tik mano nuomonė. Galima ja ir netikėti ;)

Puslapis 36 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/