WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=32926
Puslapis 56

Autorius:  tadas1991 [ Lap 09 2019, 18:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Taip, hečbekus ir sedanus visada Citroen geriau sekėsi gaminti.

Man P206SW tai labai patinka galinis atidaromas stiklas. Kai reikia įsidėti smulkesnius daiktus, daug patogiau, nes visas dangtis ir sunkesnis, ir dažnai būna labai purvinas (nes neplaunu mašinos arba šiaip žiemą), tai stiklas daug fainiau.

Autorius:  Citrusas [ Lap 11 2019, 08:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Bivainis rašė:
Mano (turbūt ne tik mano) C5 universalo bagažinės dangtis yra ligų maišas. Originalūs pakėlimo mechanizmai tarnauja per trumpai, o tokie patys nauji yra per brangūs. Atsidarinėjantis stiklas - visiškai nereikalinga funkcija ir ji, aišku, sugedusi, bet už tai stiklas gali bet kada sudužti savaime, o jis dar ir nešyla. Sugedo dangčio užraktas, nes nusilankstė laidai, o pats dangtis bene labiausiai rūdijanti kėbulo detalė.


Dar pamirsai pamineti, jog buna uzkirmyjes galinis valytuvas :D

Autorius:  Bivainis [ Lap 11 2019, 08:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Citrusas rašė:
Bivainis rašė:
Mano (turbūt ne tik mano) C5 universalo bagažinės dangtis yra ligų maišas. Originalūs pakėlimo mechanizmai tarnauja per trumpai, o tokie patys nauji yra per brangūs. Atsidarinėjantis stiklas - visiškai nereikalinga funkcija ir ji, aišku, sugedusi, bet už tai stiklas gali bet kada sudužti savaime, o jis dar ir nešyla. Sugedo dangčio užraktas, nes nusilankstė laidai, o pats dangtis bene labiausiai rūdijanti kėbulo detalė.


Dar pamirsai pamineti, jog buna uzkirmyjes galinis valytuvas :D

Tai aišku, kad būna ir pas mane nupirkus mašina valytuvas neveikę. Tai kaip jis veiks jeigu pasikelia kartu su stiklu, o nuleidžiant turėtų sklandžiai susijungti su mechanizmu. Čia jau PSA per sudėtinga konstrukcija. :)

Autorius:  ukw [ Lap 11 2019, 10:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Kitaip sakant, nusipirkote lupyną. Statistiškai C5 galio dangčio bėdos tikrai nėra dažnesnės, nei kokio bulviavežio pasato, audi a6, volvo ar ten ford mondeo.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 11 2019, 13:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

ukw rašė:
Kitaip sakant, nusipirkote lupyną. Statistiškai C5 galio dangčio bėdos tikrai nėra dažnesnės, nei kokio bulviavežio pasato, audi a6, volvo ar ten ford mondeo.

Deja, bet dažnesnės. Esu matęs gal 1-2 Citroen C5 Break'us 01-07 metų su pilnai veikiančia visa elektra galiniame dangtyje.

Autorius:  Bivainis [ Lap 11 2019, 15:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Tadai, ar mano C5 lupyna? :shock:

Autorius:  Saulynas [ Lap 12 2019, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Bivainis rašė:
Tadai, ar mano C5 lupyna? :shock:

Priimk Ukw jumorą :)

Autorius:  valdas 76 [ Lap 14 2019, 11:02 ]
Pranešimo tema: 

Jei jau Sythoen sugalvojo atidaromą galinį stiklą įdiegt, tai galėjo kaip kultūringose mašinose padaryt, nuleidžiamą žemyn, o ne su dviem porom zoviesų.. Ir niekas ten netrūkinėtų ir nereiktų sukt galvos.
O kad galinis dangtis modeliui iki 2008 m. rūdija, tai faktas.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 14 2019, 12:27 ]
Pranešimo tema:  Re:

valdas 76 rašė:
Jei jau Sythoen sugalvojo atidaromą galinį stiklą įdiegt, tai galėjo kaip kultūringose mašinose padaryt, nuleidžiamą žemyn, o ne su dviem porom zoviesų.. Ir niekas ten netrūkinėtų ir nereiktų sukt galvos.
O kad galinis dangtis modeliui iki 2008 m. rūdija, tai faktas.

Rūdija ir naujesnėms.
O tokį atidaromą stiklą turi ir daugiau automobilių. Pvz, BMW. Nežinau, kaip naujesniuose, bet panašių metų tai BMW padarė ne pliką stiklą ant vyrių, o su metaliniu rėmeliu iš vidaus klijuotu.

Autorius:  ukw [ Lap 14 2019, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Re:

tadas1991 rašė:
valdas 76 rašė:
O tokį atidaromą stiklą turi ir daugiau automobilių. Pvz, BMW. Nežinau, kaip naujesniuose, bet panašių metų tai BMW padarė ne pliką stiklą ant vyrių, o su metaliniu rėmeliu iš vidaus klijuotu.



Ko pasekoje pas tuos BMW yra masinės problemos su: Stiklo šildymu, stiklo atidarymu, bagažinės atidarymu, valytuvu, numerių apšvietimu, atbulinėm irttt lempos, bei labiausiai smagiausias gedimas su centrinio antenomis.

Su tuom ir sveikinu C5 vadeliotojus ir dar kartą sakau, kad jūsų mašinos konstrukcinis sprendimas yra dar visai neblogas.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 14 2019, 13:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Re:

ukw rašė:
tadas1991 rašė:
valdas 76 rašė:
O tokį atidaromą stiklą turi ir daugiau automobilių. Pvz, BMW. Nežinau, kaip naujesniuose, bet panašių metų tai BMW padarė ne pliką stiklą ant vyrių, o su metaliniu rėmeliu iš vidaus klijuotu.



Ko pasekoje pas tuos BMW yra masinės problemos su: Stiklo šildymu, stiklo atidarymu, bagažinės atidarymu, valytuvu, numerių apšvietimu, atbulinėm irttt lempos, bei labiausiai smagiausias gedimas su centrinio antenomis.

Su tuom ir sveikinu C5 vadeliotojus ir dar kartą sakau, kad jūsų mašinos konstrukcinis sprendimas yra dar visai neblogas.

Viskas, ka isvardinote, yra C5 Break 01-07 galiniu dangciu bedos. Tik vietoj centrinio antenos (nes jos ten nera) juose duzta patys stiklai.
Dar nepaminejot, kad BMW irgi stoge amortikus turejo, ir kad nuluzusiu lankstomu laidu pynes remontui daznai prireikia lubas pasileisti :)

Autorius:  Bivainis [ Lap 14 2019, 15:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Man kažkaip dzin kas bmw genda ir nuo svetimų bmw gedimų nei kiek nesmagiau kada mano citras genda.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 14 2019, 15:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Užvakar pakeičiau dar vieną komplektą galinio dangčio amortizatorių. Žmogus buvo jau seniau susidėjęs naujus originalius už brangiai, tai keitėjai jam nesudėjo fiksavimo žiedų. Taip, kaip visada ir aš darau.
Taigi, keitimo kaina gavosi 20eur pigiau, nes nereikėjo leistis lubų galo ir sutaupėm valandą laiko. Eilę metų išvažinėjo be tų fiksatorių ir luboms nieko nenutiko. Dėkit dėkit tuos fiksatorius...
Stiklas kolkas dar irgi nedužo.

Autorius:  Bivainis [ Lap 14 2019, 15:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Tai jam jau teko keisti jau keistus naujus už kostmine kainą? Ar dėvėtus buvo dėjęs? Ar jau volviniai susidėvėjo?

Autorius:  tadas1991 [ Lap 14 2019, 16:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 Break dujinės spyruoklės keitimas

Bivainis rašė:
Tai jam jau teko keisti jau keistus naujus už kostmine kainą? Ar dėvėtus buvo dėjęs? Ar jau volviniai susidėvėjo?

Naujus buvo originalius įsidėjęs. Nepamenu, kada tiksliai, buvo sakęs, kokius 3 metus tikrai atlaikė, gal max 5.
Tie Volviniai irgi klausimas kiek laikys. Jie gi neoriginalūs, gamintojas vienur rašo Italija, kitur Lenkija. Aš labiau manau, kad gal Lenkija, nes Lenkijoj yra miestas Krosno. Porą metų tai laiko tikrai, jau yra žinoma, o toliau dar matysim :)

Puslapis 56 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/