Geras tas 2,7 variklis, tik jam priežiūra reikalinga kokybiška. Kuro sistemos gana patikimos, beveik niekas problemų su jom rimtų neturi, nors ir kurą tikrai ne patį geriausią pila.
Šūdo nepilt į aušinimą, nes jautrios aušinimo alkūnių plastmasės ir šlangų gumos, šūdo nepilt į patį variklį, nes aliumas ir plienas jau šiuolaikiški, bei vožtuvai šiuolaikiški adatos storio ir velenėliai irgi šiuolaikiški piršto storio. Prižiūrėt, kad fapas nebūtų užsikimšęs ir kad egrai šūdo nemaltų, nes kai atidaro šaizės vožtuvą nuolatinį į įsiurbimą, tai ten būna ne vien kad slėgio daviklis užsikemša ir nebetraukt pradeda, bet ir pats variklis pasibaigia.
Žmogui keičiau aušinimo flanšą tą tarp galvų, kur išsišakoja gal į 5 skyles. Tai kad patogiau būtų, nuėmiau kolektorių sujungimo trišakį. Pasižiūrėjo pats į vidų ir sunerimo. Sako "ką daryt, kad taip nebūtų?". Pasakiau, kad manęs klausyt reikia, nes prieš pusę metų jam keičiau naudotu galinės galvos EGRą, kadangi nesusidomėjo mano siūlymu nuvažiuot pas Taurių ir išsiprogramuot.
1,6HDi neseniai remontavau rimčiau taip, tai po kolektoriaus išplovimo, jis palengvėjo maždaug trigubai. Čia pas tą 2,7 tas pats. Ir visa tai, kas neužstringa variklyje, būna jo sugedinama.
Alkūniakas jo tik silpnokas. Sako, kad lūžta, kai dėžės pagenda ir pradeda smūgiuot, todėl dėžės užleist negalima. Taip pat ir variklio čipuot negalima, nes irgi kol važiuoja, tol viskas gerai. Bet kai normaliai momento užlaužus, dėžė bakstels pavarą, bus nesmagu
