WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 benzinas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=33291 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | replicacars [ Sau 03 2016, 01:04 ] |
Pranešimo tema: | C5 benzinas |
Sveiki, planuoju pirkti C5 nuo 2008 metu su benzininiu varikliu. Teko truputi girdeti kad ju benzininiai varikliai neipatingi. Kiek tame yra tiesos? Kurie benzininiai varikliai patikimiausi, kokios ju problemos, jeigu tokios yra?Aciu uz atsakymus. |
Autorius: | megejasm [ Sau 03 2016, 09:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
EW10A 2.0 ltr benziniai motorai tikrai patikimi ir ekonomiški. Benzino ėda apie 8.5 ltr mišriu režimu. Per tris su puse metų eksploatacijos 1 remontėlį tik dariau - gazo sklendę praplovė meistras. Rekomenduoju! O ir dujų įranga galėsi susimontuoti, jei automobilį planuoji ilgiau turėti ![]() |
Autorius: | replicacars [ Sau 03 2016, 13:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
Del duju tikrai neplanuoju, nors kas cia zino, vienaip planuoji, kitaip gaunasi. Pagal mano vazinejima, per metus apie 30 tukstanciu km, tai gal tos dujos nelabai ir reikalingos. O didesniu varikliu nera, ar 2.0 yra optimaliausias variantas? Ar pakanka dinamikos su siuo varikliuku? |
Autorius: | kobis [ Sau 03 2016, 15:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
yra dar 1.6L turbininis BMW variklis 115 kw. . benzininiu auto labai mazai. cia tas pats kas dinozauru ieskot ![]() pats turejau 1,8L 92kw su dujom BRC. |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 03 2016, 15:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
Nuo tų 1.6 BMW-PSA bendrų kūrinių bėkit neatsisukdami. Nebent perkat naują, bet gi ne? |
Autorius: | megejasm [ Sau 03 2016, 16:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
jei bus per metus važiuojama apie 30 k km, kodėl nežiūrima į dyzelinį auto? pagal mane, būtent dyzelis būtų praktiškesnis, jei tiek planuojama važiuoti! kas lėmė benzino pasirinkimą? ... nebent jo gaunama iš artimojo užsienio... |
Autorius: | kobis [ Sau 03 2016, 22:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
megejasm rašė: jei bus per metus važiuojama apie 30 k km, kodėl nežiūrima į dyzelinį auto? pagal mane, būtent dyzelis būtų praktiškesnis, jei tiek planuojama važiuoti! kas lėmė benzino pasirinkimą? ... nebent jo gaunama iš artimojo užsienio... as renkuose benzininius auto nes: 1. Ziema visada uzvesi varikli nors ir -30 C 2. Uzvedus auto nieks netrata ir nebarska 3. greit pasyla peciukas 4. nera nesamoningu mazgu: pakaitinimo zvakiu, siurbliu ir t.t 5. neuzsala kuras |
Autorius: | HeLLmiX [ Sau 04 2016, 00:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
kobis rašė: megejasm rašė: jei bus per metus važiuojama apie 30 k km, kodėl nežiūrima į dyzelinį auto? pagal mane, būtent dyzelis būtų praktiškesnis, jei tiek planuojama važiuoti! kas lėmė benzino pasirinkimą? ... nebent jo gaunama iš artimojo užsienio... as renkuose benzininius auto nes: 1. Ziema visada uzvesi varikli nors ir -30 C 2. Uzvedus auto nieks netrata ir nebarska 3. greit pasyla peciukas 4. nera nesamoningu mazgu: pakaitinimo zvakiu, siurbliu ir t.t 5. neuzsala kuras Ne vieno is siu dalyku nera jeigu automobilis Tvarkingas. Tai yra visi mazgai yra keiciami kai reikia ir yra tvarkingi. Na gal del antro punkto garsiau dirba kai didelis minusasas. Del 3 naujosiose auto yra papildomi elektriniai peciukai ir siltas oras jau puciamas jau praejus keliom minutem nuo uzvedimo. Yra kam uzsales normalus zieminis dyzelis? Man dar nebuvo. Baltarusiskas tai jo buvo ir nekarta, bet is degalines pilant dar nebuvo ![]() ![]() |
Autorius: | Arthur [ Sau 04 2016, 00:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
kobis rašė: megejasm rašė: jei bus per metus važiuojama apie 30 k km, kodėl nežiūrima į dyzelinį auto? pagal mane, būtent dyzelis būtų praktiškesnis, jei tiek planuojama važiuoti! kas lėmė benzino pasirinkimą? ... nebent jo gaunama iš artimojo užsienio... as renkuose benzininius auto nes: 1. Ziema visada uzvesi varikli nors ir -30 C 2. Uzvedus auto nieks netrata ir nebarska 3. greit pasyla peciukas 4. nera nesamoningu mazgu: pakaitinimo zvakiu, siurbliu ir t.t 5. neuzsala kuras |
Autorius: | kobis [ Sau 04 2016, 16:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
manau neverta diskutuoti sita tem ![]() kas ka nori tas ta ir renkasi ![]() |
Autorius: | replicacars [ Sau 04 2016, 22:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
O kaip 2.2 dyzeliukas, ar labai skiriasi nuo 2.0? Kiek zinau dar yra 2.7, bet kiek maciau, visi su automatine deze, o as ieskau tik su mechanine. |
Autorius: | HeLLmiX [ Sau 04 2016, 23:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
replicacars rašė: O kaip 2.2 dyzeliukas, ar labai skiriasi nuo 2.0? Kiek zinau dar yra 2.7, bet kiek maciau, visi su automatine deze, o as ieskau tik su mechanine. Skiriasi tikrai 2.2 nuo 2.0. Smagesnis vaziuoti, nera turbo lago kaip pas 2.0. ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | kobis [ Sau 05 2016, 00:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
2,7 yra nemazai skelbimuose su variklio defektu. Kalba kad ten silni tie varikliai. Zinoma turi gesti kai 500000km masina prabegus. |
Autorius: | Arthur [ Sau 05 2016, 00:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
Kas mokat rusiskai bus idomu paskaityt, o ypac komentarus. Kaltina kad tepalas neatlieka savo darbo, nors joksai tepalas nedirbs prie tokios temperaturos. Isidejo visiskai nauja matora bet man atrodo ir ta uzlenks nesupranta, kad neuztenka ausinimo, mazas nasumas ausinimo sistemos tokiais greiciais varinet. https://www.drive2.ru/l/8000552/ |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 05 2016, 14:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 benzinas |
Geras tas 2,7 variklis, tik jam priežiūra reikalinga kokybiška. Kuro sistemos gana patikimos, beveik niekas problemų su jom rimtų neturi, nors ir kurą tikrai ne patį geriausią pila. Šūdo nepilt į aušinimą, nes jautrios aušinimo alkūnių plastmasės ir šlangų gumos, šūdo nepilt į patį variklį, nes aliumas ir plienas jau šiuolaikiški, bei vožtuvai šiuolaikiški adatos storio ir velenėliai irgi šiuolaikiški piršto storio. Prižiūrėt, kad fapas nebūtų užsikimšęs ir kad egrai šūdo nemaltų, nes kai atidaro šaizės vožtuvą nuolatinį į įsiurbimą, tai ten būna ne vien kad slėgio daviklis užsikemša ir nebetraukt pradeda, bet ir pats variklis pasibaigia. Žmogui keičiau aušinimo flanšą tą tarp galvų, kur išsišakoja gal į 5 skyles. Tai kad patogiau būtų, nuėmiau kolektorių sujungimo trišakį. Pasižiūrėjo pats į vidų ir sunerimo. Sako "ką daryt, kad taip nebūtų?". Pasakiau, kad manęs klausyt reikia, nes prieš pusę metų jam keičiau naudotu galinės galvos EGRą, kadangi nesusidomėjo mano siūlymu nuvažiuot pas Taurių ir išsiprogramuot. 1,6HDi neseniai remontavau rimčiau taip, tai po kolektoriaus išplovimo, jis palengvėjo maždaug trigubai. Čia pas tą 2,7 tas pats. Ir visa tai, kas neužstringa variklyje, būna jo sugedinama. Alkūniakas jo tik silpnokas. Sako, kad lūžta, kai dėžės pagenda ir pradeda smūgiuot, todėl dėžės užleist negalima. Taip pat ir variklio čipuot negalima, nes irgi kol važiuoja, tol viskas gerai. Bet kai normaliai momento užlaužus, dėžė bakstels pavarą, bus nesmagu ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |