WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 15 2020, 03:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 130 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 9 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 08:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Jo turi ka veik Tadai, todel as ir neperku auto vazinietu Lietuvoje, jau geriau isuzsienio, nei cia nupersta. Del generatoriaus itempejo sakai turi stovet kaip ikaltas, na kaip benzinui. Nes pas sve uzmeciau nauja Hutchinson dirza, ina itempejo rolika ir dirbant varikliui irgi itempejas juda 2-3mm. Nors pries tai buvo Gates tai itempejas stovejo kaip ikaltas. Sankabike generatoriaus irgi veikia i viena puse inkaras prasisuka i kita ne nz...

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 09:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8903
Miestas: UKMERGE 867082552
Nieko neturiu prieš auto eksplotuotas lietuvoj ,man svarbu kėbulas grąžus ,visa kita padaroma ,manau ir Tadas taip pat galvoja ,tuo labiau kai darbas teikia šiokį tokį malonumą ir žinai, kad tą ką pats pasidarei -garantuota

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 12:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Svirlo tai nekastduok...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 12:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10617
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
Svirlo tai nekastduok...

Svirlą reikia palikta pastoviai atdarą - tuomet jo veikimo/neveikimo įtaka itin mažai juntama arba nejuntama. Taip sako šitas sistemas remontuojantys, tikrai už mane geriau reikalą suprantantys meistrai Taurius ir Laimonas. Taip kad reik dar gerai pagalvoti, ar jis reikalingas :)

Dėl įtempėjo žinau vieną. Kai koja juda kažkiek ir kai koja stovi kaip įkalta - skirtumas tas, kad vienu atveju tempėjas laiko 1-2metus, kitu 10. Dėl to ir norėtųs padaryti, kad nejudėtų. Kai būna senos Xsaros ar Xantijos, kur generai silpni, tad be sankabų, tai keiti vien tempėją ir ten viskas būna ok, jei vairo ar hidrosiurbliai hidrosmūgiais nedirba. O va su šitais didesniais dažnai taip būna, kad vietoj seno išmaltu guoliu ir dar kreivio, bet nejudančio, uždedi naują, o tas iškart pradeda judėt. Kur paslaptis? Nelygus diržas? Kreivas naujas škyvas?

Viskas čia pofig, vyrai, bet už įklijuotas lemputes tai aš neatleidžiu. Dar svarbiausia pats iš kobio pasijuokiau, kai jis rado su skuduru užkištas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 12:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8903
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
Svirlo tai nekastduok...

Svirlą reikia palikta pastoviai atdarą - tuomet jo veikimo/neveikimo įtaka itin mažai juntama arba nejuntama. Taip sako šitas sistemas remontuojantys, tikrai už mane geriau reikalą suprantantys meistrai Taurius ir Laimonas. Taip kad reik dar gerai pagalvoti, ar jis reikalingas :)

Dėl įtempėjo žinau vieną. Kai koja juda kažkiek ir kai koja stovi kaip įkalta - skirtumas tas, kad vienu atveju tempėjas laiko 1-2metus, kitu 10. Dėl to ir norėtųs padaryti, kad nejudėtų. Kai būna senos Xsaros ar Xantijos, kur generai silpni, tad be sankabų, tai keiti vien tempėją ir ten viskas būna ok, jei vairo ar hidrosiurbliai hidrosmūgiais nedirba. O va su šitais didesniais dažnai taip būna, kad vietoj seno išmaltu guoliu ir dar kreivio, bet nejudančio, uždedi naują, o tas iškart pradeda judėt. Kur paslaptis? Nelygus diržas? Kreivas naujas škyvas?

Viskas čia pofig, vyrai, bet už įklijuotas lemputes tai aš neatleidžiu. Dar svarbiausia pats iš kobio pasijuokiau, kai jis rado su skuduru užkištas.

Lemputės taip :? ,pirštus reikia nukapot ,vistiek jie nafig neveiksmingi :mrgreen:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2016, 19:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Tadai, kaip tau asmeniskai tas 2.2 varikliukas? klausiu del dinamikos,akseleracijos? Nes mano asmenine nuomone labai nekatyvi,todel idomu kaip tavo :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 00:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10617
Miestas: Kaunas
O mano nuomonė labai nebloga, bent kolkas.
Aš juk tokio galingo variklio niekad neturėjau, nors vairuoti nemažais atstumais ir yra tekę, ir dar gerokai galingesnių.
Įtariu, kad tavo turėtas tas 2.2 buvo gan nevykęs, ir iš pasakojimų kažkaip taip ir atsimenu, kad ten vien bėdos buvo, o važiuoti taip ir nepradėjo :)

Šiandien pabaigiau surinkti (kiek vargo, kol atsekiau, kaip ten kuro vamzdelius teisingai apie filtrą sudėti...) ir pravažiavau. Pradžioj buvo šūdas, daugiau 30kmh nesibėgėjo, eilės mašinų paskui, visi pypsina ir lempom mirksi, dūmais pilasi, dreba ir vibruoja, tai per pusę miesto nuvažiavęs sumąsčiau visgi sustot ir pasigilint - ogi sumaišiau FAPo sklendžių vakuumus, juos amputuodamas, tai buvo uždarytas visas oro patekimas į variklį :D
Sustojus ant kelio ir sutvarkius tą reikalą, varo žvėriškai, tikrai geriau už RHZ 80kw variklį. Ir čia dabar tik užmoviau taip tą žarnelę, kad leistų orą ir per IC, ir aplinkui, tai kai leis tik per IC, turėtų būti dar geriau.
Apsilankėm pas Taurių, tai išprogramuoti suodžių filtras ir EGR, truputį kilstelta galia ir dar užsiimta visokia papildoma veikla su X7 ir C6 - AČIŪ jam LABAI :) :labas:
Pardavėjas melavo (arba pats tikėjo), kad FAPas pašalintas, nebent išimtas tik mechaniniu būdu, pvz skylių gręžimo, nes programiškai niekas nebuvo daryta. Nuimsiu bakelį pasižiūrėt. Jei FAPas bus viduje - duosiu kokiems velniams išvalyt, pats ten tikrai nelįsiu :mrgreen:

Reiks dar į bakelį įlįst pažiūrėt, kas ten daros. Kažkodėl dabar jau įtariu, kad FAPo gabalai bus vietoje, o katalizo bus nerasta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 15:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
bledis rašė:
Parduotas Tadui, manęs šitas citramonas pavedęs nebuvo, tad ir naujajam šeimininkui tarnaus ilgai ir laimingai :)

kaip matau jau "tarnauja" niekad nepavedes c5 Tadui. Eilinis lietuviskas "sedi ir vaziuoji" automobilis.
Tadai viska vistiek skaiciuoji, paskui parasyk kiek Eur butu kainaves eiliniam zmogui sio auto prikelimas gyvenimui.

_________________
Paulius
mob. 8-683 39973
parduodu C5 I 2.2hdi dalimis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 16:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10617
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
bledis rašė:
Parduotas Tadui, manęs šitas citramonas pavedęs nebuvo, tad ir naujajam šeimininkui tarnaus ilgai ir laimingai :)

kaip matau jau "tarnauja" niekad nepavedes c5 Tadui. Eilinis lietuviskas "sedi ir vaziuoji" automobilis.
Tadai viska vistiek skaiciuoji, paskui parasyk kiek Eur butu kainaves eiliniam zmogui sio auto prikelimas gyvenimui.

Per daug neskaičiuoju, bet apytiksliai pasakysim.

Šiai dienai (rašau apytiksliai, kur tiksliai nepamenu, arba apvalinu iki eurų):
Paskirstymo diržas Dayco 15
Tempėjas INA 16
Parazitas INA 14
Vandens pompa Valeo 25
Antifrizas AD Extralife G11 12
Riebokšlis alkūniako Elring 6
Riebokšlis velenėlio Elring 4
Generatoriaus dirželis Dayco 10
Tempėjas jam Dayco 21
Skriemulys Corteco 50
Oro filtras Bosch 6
Kuro filtras Mann 12
Salono filtras Filtron su anglim 7
H7 pigi lemputė 2

Nu čia kažkaip iš tų dalių tai gal tik skriemulys yra problem, nes visa kita kaip ir einamoji profilaktika nupirkus mašiną, ar ne?

Užsisakiau dar naują lenkišką variklio skyriaus dugninę specialiai 2.2 su iškart išpjauta reikalingoj vietoj skyle - 20, tikėsimės nereiks labai žaist, kad uždėt.
Pas Aidą laukia siurblio škyvo dangtukas, nežinau kiek už jį paprašys, bet manau nebus kostmosas.

Dar reiktų pakeisti kondicionieriaus skriemulio guolį, nes kaip ir 90proc visų mašinų, jis sausas, bet dar suktųsi turbūt tūkstančius kilometrų. Čia gal pavasariui, kai žiūrėsim, ar ta kondyškė aplamai veikia ir jei neveiks, tai tuo pačiu tvarkymu.

Pasikeisiu kažkada dėžės tepalą dar. Į šitą šešiabėgę dėžę berods daugiau tepalo pilasi, ar tik ne 2.6L?

Į važiuoklę ir stabdžius be pavasario nelįsiu, tiek į mechaninę, tiek hidraulinę dalį, nes NAFIG ŠALTA IR ŠLAPIA ten čiupintis. Bet tiek mano, tiek vakar pravažiavusio Tauriaus nuomone - viskas ten tikrai labai neblogai. Prieky tyla, o gale per baisesnius reikalus retkarčiais bilsteli, bet įtariu, kad ten brangu nebus sutaisyt. Ir minkšta.

Kuro siurblį rinksim irgi pavasariop, nes dabar nebuvo nei noro, nei laiko, o jis ten labai baisiai nebėga dar.

Salone reiks kelių smulkmenėlių - vienų apipūtimo grotelių, gal dar originalių kilimėlių. Vairuotojo sėdynė visai nenunešiota, bet matyt koks kuilys užsieniuose vairavo, tai ties išlipimo briauna paralonas kažkaip suspaustas ar pratrintas viduje, kad stipriai paspaudus jaučiasi vamzdis. Tai ir nežinau, verta čia ką daryt, ar ne, nes nei važiuojant, nei įlipant, aš tos vietos nekliudai ir nepatogumų man nesukelia. Gal dar ir vairą norėčiau pakeisti, nes tas šūstresnis odinis ar ten odos imitacijos, kur nė iš tolo ne tiek ilgaamžiškas, kiek paprasti guminiai. Nors mačiau ir daug baisesnių, tai šitam gal užtektų gaivinimo visokiom priemonėm.

Įdėtas Pioneer magas. Galvoju, ar man reikia originalaus su CD changer'iu, ar nereikia. Greičiausiai tai ne, nes nelabai tenkina, kad originalus neturi AUX ir neturi MP3. Be MP3 galima, bet AUX man reikalingas būtinai, jau be jo nebegalėčiau.


Faktas, kad vistiek bus daug pigiau, negu tas pilkas sulamošintas 2.2HDi, kurį apžiūrėjome pavasarį Vilniuje su raudonplauke mergaite :D :labas: Na, nebent jei infliacija čia jau tokia stipri pasireiškė...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 17:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8903
Miestas: UKMERGE 867082552
Tai prie šitų centų pridedam serviso įkainius, ,t.y kokius 300-400 eu ,sumelė nevaikiška gautūsi :), aš visalaik sakau ,pačiam krapštytis apsimoka :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 19:51 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3208
Miestas: Kaunas
Krapštausi apie viską kas juda, tik ne apie savo mašinas. Ane, Tadai?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 20:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Galiu pasakyt Vyciau trauka yra :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 20:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10617
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Krapštausi apie viską kas juda, tik ne apie savo mašinas. Ane, Tadai?

Reik sutvarkyt, kol dar nevažinėjama kasdien.
Ar čia labiau apie moteris? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2016, 21:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
Galiu pasakyt Vyciau trauka yra :D

Gal pracekinsim prie progos, jei taurius prikiso nagus tai tikiu kad smagiau vaziuoja ir ypac nuo zemesniu sukiu,nes maniskis kai turejau tai tragedija buvo...kazkada 4.4 bimeris irgi atrode kad traukia, taciau dabar nepasakyciau todel ta trauka labai slidus reikalas, vienam 2.2 zveris,o kitam ir 5 litru maza :mrgreen:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2016, 00:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10617
Miestas: Kaunas
Na aš lyginu su prieš tai turėtais ir vairuotais bolidais. Ne taip gerai, kaip 607 su 2.7HDi 150kw, bet jausmas bent kolkas visai panašus. Visai gerai važiavo ir be Tauriaus darbo, bet dabar dar geriau.
Jei tu analogiškai važinėjai su tuo savo V8, tai labai normalu, kad šitas netraukė, bet aš persėdau iš 1.4 monopurškalo praktiškai. Nu gerai, retkarčiais pavaikydavau klientų mašinas testuodamas, retkarčiais pavaikydavau visai neblogai važiuojančia mamos Xantią TD, bet čia truputį kita kartelė. Manau tiesiog motoras nenujotas ir valdymo sistemos dirba bent pusėtinai. Esu aš jų matęs ir tikrai netraukiančių, bet ten dažniausiai būna bėdos su turbinos valdymu.
Tarp kitko tai ir mano C15 1.7TD 66kw traukia visai neblogai. Ten gi viso labo palei 900-950kg ir truputį lengvai atsukta turba...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 130 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007