WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen c5 (x7) nukrito galas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=33543
Puslapis 11

Autorius:  Navanas [ Bal 04 2016, 13:30 ]
Pranešimo tema:  Citroen c5 (x7) nukrito galas

Nukrito c5 (x7) 2009 metų galas. Šį kartą nukritimas įvyko važiuojant. Paėmė ir pamažu nusileido galas. Išmetė "suspencion faulty max speed 90 km/h". Į pakabos reguliavimo mygtukus nereaguoja. Ryte užkūriau, tai jau reaguoja į mygtukus, bet pasikelia tik į max poziciją. Aišku, kad parėjo galinis aukšio jutiklis (galinis aukščio daviklis). Traukutė daviklio vietoje.
Va klausimas: Ar tas daviklis remontuojasi, plaunasi, ar dar koks velnias, nes naujo tai nerandu, tik kaune sakė pataisys. Žinau, kad pakeitimas tai visai nesudėtingas. Kur rasti naują daviklį ar bent kainą sužinoti?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 04 2016, 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Duokit VIN kodą ir pabandysim surast jum tą daviklį. Bet jei tikrai reikia naujo, tai gali būti bėdelė tokia, kad reiks palaukti, gal net iki poros savaičių. Šrotinių manau nesunku rast, čia ir forumiečiai keli galėtų gal pasiūlyt.
Šiaip VIN reikalingas būtent dėl to, kad kai mažiau trilitrį V6, tai pas jį buvo pilna hidraulika ir davikliai ant visų keturių ratų, kaip pas Peugeot 607, panašu ir davikliai tie patys, nes atrodo taip pat ir kojelių spalvos taip pat skirtingos ant visų keturių ratų (keturių spalvų: raudona, geltona, mėlyna, žalia). Čia tikriausiai, kai mašina su HA, kai reikia posvyrį matyt, o pačio posvyrio daviklio galbūt nėra, o gal tiesiog kelio kokybės geresniam pajautimui, nes gali vertinti duobėtumą ir nelygumą. Bet esu girdėjęs, kad būna ir tiesiog po vieną daviklį ant stabilizatorių, kaip pas senuosius C5. Todėl ir reikia VIN.
Jei davikliai keturi ir prie šakių, tai nauji kainuodavo prieš kažkur metus po apie 50eur, naudoti po 15-30, kaip pas ką pirksit.

Pakeitimas nesudėtingas mechaniškai, o aukštį pats ar mokėsit susireguliuot po to? :)

Reikia pradžioj pastatyt mechaniškai, o paskui dar dasivest turėtų milimetrų lygmeny (tik kad kas tuos milimetrus sumatuos, kai pas daugumą servisų ir tai grindys ne idealios, o garažuose išvis būna baisuma, kaip pvz pas mane) su Lexia, tik tie milimetrai ne tiek ir būtini, nes turėtų kaip ir seniems pataikius pusės como intervale, būt ta važiuoklė praktiškai ideali. Na bent jau 01-07 laidos taip, bet manau, kad jei smulkmenos ir keitėsi, tai principas turėtų būti toks pats :)

Autorius:  Navanas [ Bal 04 2016, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Ne. Pas mane stovi vienas per centrą. Naują radau už 32-52 € tiek svyruoja kaina. Aukščio ten reguliuoti nereikia pagal mane. pakeiti ir tiek. Nes jei reikia, tai pats nesureguliuosiu.
vinas
VF7RWRHF89L577635
Bet ryt jau sutariau, varysiu į servisą į vieną iš siūlomų, čia forume, nes Ukmergėj, nelabai apie juos kas išmano.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 04 2016, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

50eur, gavimas rytoj, bet klausimas, ar tikrai, nes rodo tik vieną vienetą :)

O dėl aukščio reguliavimo - jum geriau žinot. Aš daviklio neikart nekeitęs.

Autorius:  Navanas [ Bal 04 2016, 15:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Dėl visa ko varau į servisą, parašysiu kas ir kaip.

Autorius:  Odeckinas [ Bal 04 2016, 15:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

tadas1991 rašė:
O dėl aukščio reguliavimo - jum geriau žinot. Aš daviklio neikart nekeitęs.


Keiciau savajam galini. Buvo kad pakyla i max ir niekaip nenusileidzia, tai gavau kita davikli, pasikeiciau, nusireguliavau auksti, tik is pradziu pavargau, nes sukinejant ta davikli nereguoja, o kai jau sureaguoja tai arba visai dugnan arba i max padeti :) tada sugalvojau bagazine atsidaryti, tai ir i maza krustelejima reaguoti pradejo, o tada jau greitai sugaudziau. Aisku ne mm tikslumu, bet lyg ir normaliai. jau metai taip vazineju - jokiu problemu daugiau su tuo nebuvo.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 04 2016, 18:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Odeckinas rašė:
tadas1991 rašė:
O dėl aukščio reguliavimo - jum geriau žinot. Aš daviklio neikart nekeitęs.


Keiciau savajam galini. Buvo kad pakyla i max ir niekaip nenusileidzia, tai gavau kita davikli, pasikeiciau, nusireguliavau auksti, tik is pradziu pavargau, nes sukinejant ta davikli nereguoja, o kai jau sureaguoja tai arba visai dugnan arba i max padeti :) tada sugalvojau bagazine atsidaryti, tai ir i maza krustelejima reaguoti pradejo, o tada jau greitai sugaudziau. Aisku ne mm tikslumu, bet lyg ir normaliai. jau metai taip vazineju - jokiu problemu daugiau su tuo nebuvo.

Na aš esu keitęs surūdijusių ir sulūžusių traukučių, esu mankštinės, valęs užstrigusias mirtinai traukutes, esu nusimaunančias dviem pirštais, kai problemos ne su pačia traukute, o su nurūdijusiu daviklio obuoliu, šovęs ant polietileno. Aukštį irgi nekart reguliavęs.
Bet daviklio tai niekad nekeitęs :labas: Na esu keitęs 607tiems, ir ne vieną, bet ten kitas reikalas ir kita sistema. Ir ten aukštis nesireguliuoja, bet reikia aukščius suprogramuoti tvarkingai į sistemą, nes kitaip važiuoklė būna kieta arba neadekvačiai reaguoja.

Autorius:  Navanas [ Bal 05 2016, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Suremontavo. Remontas kainavo 55€. Manau brangokai. detalės 10 €, darbas 25 ir diagnostika 20€. Manau diagnostika čia ne prie ko. nieko jie man nediagnozavo, tik automobilį pakėlė. Jei būtų radę kitą bėdą, nei kad sakiau, tai tada pripažystu, diagnostika buvo, o čia tik pasijungė, kad pakeltų galą. Na už pusvalandį darbo manau daugoka 45 €. Bet čia tik man gal taip atrodo. Bet jei pusašio pakeitimas kainuoja 30 €, tai traukutės pakeitimas 45 kainuoti negali.
Sugedes buvo ne pats daviklis, o traukutė. man pakeitė traukutę ir tarpinę kažkokią. Todėl , greičiausiai tų daviklių nėra niekur, nes jie genda retai. Šrotuose nepermokėkit , jei prireiktų netyčia. Po šio remonto automobilis atsigavo stipriai, kalbu ne apie tai, kaip jis važiavo ant pilvo atsigulęs, o apie tai, kad prieš remontą man jau pradėjo nepatikti pakabos darbas, įtariau ir amortizatorius ir pūsles. O pasirodo įtaką nemenką darė tas traukutės išdilimas. Blogai dirbo ne tik galas, bet ir priekis. O gal per diagnostiką ką pataisė, bet nesakė .....
Esmė - remontas 55 €, pakeista traukutė (ne pats daviklis), automobilis labai stipriai atsigavo, ne tik nuo žemės pasikėlė.

Autorius:  Navanas [ Bal 05 2016, 19:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Taigi , Tadai, buvai teisus, davikliai praktiškai negenda, traukutės kaltos čia.

Autorius:  Saulynas [ Bal 05 2016, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Navanas rašė:
Suremontavo. Remontas kainavo 55€. Manau brangokai. detalės 10 €, darbas 25 ir diagnostika 20€. Manau diagnostika čia ne prie ko. nieko jie man nediagnozavo, tik automobilį pakėlė. Jei būtų radę kitą bėdą, nei kad sakiau, tai tada pripažystu, diagnostika buvo, o čia tik pasijungė, kad pakeltų galą. Na už pusvalandį darbo manau daugoka 45 €. Bet čia tik man gal taip atrodo. Bet jei pusašio pakeitimas kainuoja 30 €, tai traukutės pakeitimas 45 kainuoti negali.
Sugedes buvo ne pats daviklis, o traukutė. man pakeitė traukutę ir tarpinę kažkokią. Todėl , greičiausiai tų daviklių nėra niekur, nes jie genda retai. Šrotuose nepermokėkit , jei prireiktų netyčia. Po šio remonto automobilis atsigavo stipriai, kalbu ne apie tai, kaip jis važiavo ant pilvo atsigulęs, o apie tai, kad prieš remontą man jau pradėjo nepatikti pakabos darbas, įtariau ir amortizatorius ir pūsles. O pasirodo įtaką nemenką darė tas traukutės išdilimas. Blogai dirbo ne tik galas, bet ir priekis. O gal per diagnostiką ką pataisė, bet nesakė .....
Esmė - remontas 55 €, pakeista traukutė (ne pats daviklis), automobilis labai stipriai atsigavo, ne tik nuo žemės pasikėlė.

Tai aišku neturėjo normaliai dirbt ,jei laisvumas didelis ,nepasigauna aukščio normalaus

Autorius:  Arthur [ Bal 05 2016, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Tikiuos sausai neuzmove traukute, nes greit vel uzpus.

Autorius:  Navanas [ Bal 05 2016, 19:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Arthur rašė:
Tikiuos sausai neuzmove traukute, nes greit vel uzpus.

Ne aš moviau, specai movė, tai padarė , turbūt gerai. Bet dėkui, nes dar priekinę pažiūrėsiu, priekinė tiek purvo negauna, tai taip negenda. Apskritai, man gedimai susiję su purvu, drėgme, uždėtų apsaugas ir išsprestų pusę bėdų, bet jiem nerūpi pas juos sausiau turbūt.

Autorius:  Saulynas [ Bal 05 2016, 20:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Navanas rašė:
Arthur rašė:
Tikiuos sausai neuzmove traukute, nes greit vel uzpus.

Ne aš moviau, specai movė, tai padarė , turbūt gerai. Bet dėkui, nes dar priekinę pažiūrėsiu, priekinė tiek purvo negauna, tai taip negenda. Apskritai, man gedimai susiję su purvu, drėgme, uždėtų apsaugas ir išsprestų pusę bėdų, bet jiem nerūpi pas juos sausiau turbūt.

Ukmergėj ?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 05 2016, 21:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen c5 (x7) nukrito galas

Jo, čia per pusvalandį nepadarysi tikrai. Nebent skaitot, kad pusvalandis darbo nuo tada, kai pradedama dirbti, bet juk mašiną reikia įsistumti, viską atsidaryti, pasikelti ant keltuvo arba atsidengti duobę ir t.t. Bet kuriuo atveju pas mane būtų buvę pigiau galbūt, bet ilgiau būčiau trukęs tikrai. Pusašio keitimas 30eur irgi gera kainelė. Nors priklauso, kokia dėžė. Jei šešiabėgis automatas, tai daugokai, jei mechaninė, kur pusašiai šlapi, tai servise labai normaliai, nes reikia tepalą išleist ir atgal supilt.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/