WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 21:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Sveiki, bendraminčiai, džiaugiuosi pagaliau prisijungęs prie citroen fanų puslapio. Deja rašau ne šiaip sau - kyla įtarimai dėl aušinimo skysčio ir variklio alyvos temparatūros. Ryte užsikūręs ir su šaltu auto važiavau apie 30min iki darbo ir pastebėjau, kad temperatūros indikatoriai kyla netolygiai. Taigi po 30min važiavimo štai toks rezultatas: (kairėje aušinimo skysčio temp., o dešinėj variklio alyvos)
Paveikslėlis

Bevažiuojant taip pat pastebėjau, kad aušinimo skysčio temp pakilo iki 3 kubeliu, po kiek laiko nukrito iki 2 ir po kiek laiko vėl užkilo iki 3. 3 kubeliai ir buvo maximum. O variklio alyvos temp kaip matote daugiau.

Klausimas ar tai gali būti problema su termostatu?

Gal Jūs, kolegos turėsite kokių minčių.

Ačiū :)

EDIT: automobilis C5 III 2.7 HDI

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 21:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Realią temperatūrą reiktų žiūrėt pasijungus kompą, tuomet ir matytųsi, kas ten darosi ir kaip iš tikro turėtų darytis, ir kaip sukalibruota su skydelio parodymais.
Bet jaučiu, kad standartiškai - jei normaliu greičiu šyla, salone šilta ir variklis greitai ir ilgai važiuojant nekaista - mažiau sukit galvą. Pas kai kuriuos automobilius nėra išvis jokios indikacijos, nes paprasčiausiai esant negerai temperatūrai - užsidega lemputė. O šiuolaikiškas vairuotojas vis mažiau ir mažiau supranta apie automobilio būklę, tad jam dažniausiai visai neaktualu, kiek ten tų laipsnių yra ir turėtų būti.

Tepalo temperatūra galit išvis praktiškai nesidomėti. Jei ji kažkur tarp MIN ir MAX, tas yra pakankama, o aušalo, kaip ir sakiau - realius skaičius matytumėm pasijungę Lexia ir galėtume palyginti su variklio darbinės temperatūros parodymais.
Aišku termostatą profilaktiškai pasikeisti dar niekada nepakenkė nei vienam automobiliui, bet šito variklio termostato kainą sužinojęs, galit dėl profilaktinio keitimo ir persigalvot, tikrai ne 6 ir ne 16eur :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 21:38 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
man tas pats darosi su temperaturos rodymu. sokineja padalos bei ju nedaug rodo.

teks ziuret per DIAXbox koks ten per velnias bet nzn kurioje dar vietoje diag box temperatura rodoma.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Pradejus vaziuoti siltas vejalis pradeda pusti po kokiu poros minuciu. Lauke +4 temp.

Sakai yra tokia taktika paplitus profilaktiskai pasikeisti termostata? :D Man kazkaip visada noris, kad tie islaidavimai butu pagristi kazkuo, nes kur pinigus deti ir taip yra :)

Zinau, kad bus kur parasyta, bet prie temos - gal yra koks zmogelis, kuris atliktu diagnostika? Vilnius :)

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
otaip rašė:
Pradejus vaziuoti siltas vejalis pradeda pusti po kokiu poros minuciu. Lauke +4 temp.

Sakai yra tokia taktika paplitus profilaktiskai pasikeisti termostata? :D Man kazkaip visada noris, kad tie islaidavimai butu pagristi kazkuo, nes kur pinigus deti ir taip yra :)

Zinau, kad bus kur parasyta, bet prie temos - gal yra koks zmogelis, kuris atliktu diagnostika? Vilnius :)

Nesakiau, kad tokia praktika paplitus. Yra žmonių, kurie taip daro, bet jų nėra daug. Aš pasikeičiu, nes taip sutampa, kad mano vairuojamiems bolidams, naujesniems ar senesniems, bet tie termostatai kainuoja geresnių gamintojų po kokius 6-10eur. Tai pigiau už kokybišką kuro filtrą, tikrai nėra dėl ko labai sukti galvą :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
otaip rašė:
Pradejus vaziuoti siltas vejalis pradeda pusti po kokiu poros minuciu. Lauke +4 temp.

Sakai yra tokia taktika paplitus profilaktiskai pasikeisti termostata? :D Man kazkaip visada noris, kad tie islaidavimai butu pagristi kazkuo, nes kur pinigus deti ir taip yra :)

Zinau, kad bus kur parasyta, bet prie temos - gal yra koks zmogelis, kuris atliktu diagnostika? Vilnius :)

Nesakiau, kad tokia praktika paplitus. Yra žmonių, kurie taip daro, bet jų nėra daug. Aš pasikeičiu, nes taip sutampa, kad mano vairuojamiems bolidams, naujesniems ar senesniems, bet tie termostatai kainuoja geresnių gamintojų po kokius 6-10eur. Tai pigiau už kokybišką kuro filtrą, tikrai nėra dėl ko labai sukti galvą :)


Supratau :) Gal tikrai tie indikatoriai nera vienodai sukalibruoti. Nes jokiu pasaliniu pojuciu nesijaucia vaziuojant. O praejus kokioms 2-3min nuo vaziavimo pradzios jau salone pucia silta vejuka. Gal tai parodo, kad vis del to variklis syla normaliai? Ta prasme kiek suprantu, tai termostatas ileidzia ausala i radiatoriu, kad atvesinti ir tada jis vesina varikli jeigu to reikia. O jeigu termostatas uzdaras, tuomet ausalas padeda varikliui isilti ir pasiekt darbine temp? Ta prasme padeda palaikyt toki optimalia temp?

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
man tas pats darosi su temperaturos rodymu. sokineja padalos bei ju nedaug rodo.

teks ziuret per DIAXbox koks ten per velnias bet nzn kurioje dar vietoje diag box temperatura rodoma.

Hey, taigi temperatūra rodoma prie variklio reikalų, beveik kiekviename skyrelyje gyvų parametrų.
Tuomet reiktų įlįsti ir į prietaisų skydelio kompą, pasižiūrėti, gal rodys, kokią temperatūros info jis gauna iš variklio ECU ir ką rodo. Kiekvienam skydeliui ir kiekvienam bolidui ten skirtingi parametrai visokie, todėl negaliu pasakyt, ką rodys būtent X7 parametruose, bet daugumai PSA bolidų tokios nesąmonės yra su kuro rodyklėm, kur pvz rodo, kad plūdė mato 15L, o skydelis rodo 5L. Dauguma jų netgi nesusigaudo, jei dapili mažiau, nei 5-10L kuro, ir toliau rodo mažai, nors kompe tai parodo, kad plūdė jau pamatė daugiau. Taip gali būti ir su temperatūra, tik jos korekcija neturėtų būti didelė - keletas laipsnių, siekiant didesnio tolygumo. O mirkčiojimas padalų manau labai galimas, jei darbinė temperatūra pastoviai laikosi apie tokią, kuri skydeliui užduota kaip tarpinė, kurioje reikia damesti arba numesti padalą. Tai ir gaunas, jei termostatas laiko palei 80, o padalos keičiasi ties 80, tai pagazavus ar pastovėjus kamšty kelias laipsniais pakils ir padala pakils, o pavažiavus ramiai tiesiąja - pakris iki 78 ir padal sumažės ir t.t. ir pan.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:31 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
na reiks bandyt jungti laida ir mokytis :lol:

as dabar kaitalioju benzino rodykles parodymo algoritmus. Ju citroen yra net 20 vnt.
Kaip ir visuose citroen benzinuose krenta rodykle vaziuojant ant duju .

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
otaip rašė:
tadas1991 rašė:
otaip rašė:
Pradejus vaziuoti siltas vejalis pradeda pusti po kokiu poros minuciu. Lauke +4 temp.

Sakai yra tokia taktika paplitus profilaktiskai pasikeisti termostata? :D Man kazkaip visada noris, kad tie islaidavimai butu pagristi kazkuo, nes kur pinigus deti ir taip yra :)

Zinau, kad bus kur parasyta, bet prie temos - gal yra koks zmogelis, kuris atliktu diagnostika? Vilnius :)

Nesakiau, kad tokia praktika paplitus. Yra žmonių, kurie taip daro, bet jų nėra daug. Aš pasikeičiu, nes taip sutampa, kad mano vairuojamiems bolidams, naujesniems ar senesniems, bet tie termostatai kainuoja geresnių gamintojų po kokius 6-10eur. Tai pigiau už kokybišką kuro filtrą, tikrai nėra dėl ko labai sukti galvą :)


Supratau :) Gal tikrai tie indikatoriai nera vienodai sukalibruoti. Nes jokiu pasaliniu pojuciu nesijaucia vaziuojant. O praejus kokioms 2-3min nuo vaziavimo pradzios jau salone pucia silta vejuka. Gal tai parodo, kad vis del to variklis syla normaliai? Ta prasme kiek suprantu, tai termostatas ileidzia ausala i radiatoriu, kad atvesinti ir tada jis vesina varikli jeigu to reikia. O jeigu termostatas uzdaras, tuomet ausalas padeda varikliui isilti ir pasiekt darbine temp? Ta prasme padeda palaikyt toki optimalia temp?

Apie termostato darbo principus tai labai daug informacijso rasit gūgle, bet principe taip - kai temperatūra aukštesnė - jis leidžia per radiatorių, kai žemesnė - leidžia tik per pečiuką ir atgal į variklį. Ta optimali temperatūra yra vadinama variklio darbine temperatūra, o jei termostatas jau išėjęs iš rikiuotės, tai termostatao darbinė temperatūra būna skirtinga nuo variklio darbinės temperatūros. Šiuolaikiniai termostatai veikia sudėtingiau už senovinius, kurie atsidarydavo ir užsidarydavo beveik 1-0 rėžimu, nes pradeda atsidarinėti gerokai iš anksčiau po truputį, ir pilnai atsidaro esant jau netgi daug didesnei temperatūrai už tą variklio darbinę, kai naudojamas efektyvesnis radiatorius ir tuomet mažiau reikalinga ventiliatoriaus pagalba aušinant, bet jų veikimo paskirtis vistiek yra identiška - palaikyti stabilią ir tinkamą darbui variklio temperatūrą. Jei variklis ir salonas šyla greitai, tai vadinasi termostatas užsidaro iki galo, o toliau - jei prisijungę kompiuterį matysit, kad variklio temperatūra stovint ir važinėjant yra teisinga ir važiuojant ramiai tiesiąja stabiliu greičiu rodoma temperatūra nenukrypusi nuo darbinės daugiau, kaip kokiais 5 laipsniais (benzinui galima leisti ir kiek daugiau), tai viskas su termostatu yra pakankamai gerai ir nėra reikalo prie jo lįsti. Tuo pačiu ir sužinosit, kiek padalų maždaug kokią temperatūrą išreiškia, ir galėsit pagal tai orientuotis ateičiai, jei esat pastabus ir apie techniką daugiau nusimanantis vairuotojas, kuriam svarbu, kad jo variklis veiktų pagal gamyklinius parametrus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Apie termostato darbo principus tai labai daug informacijso rasit gūgle, bet principe taip - kai temperatūra aukštesnė - jis leidžia per radiatorių, kai žemesnė - leidžia tik per pečiuką ir atgal į variklį. Ta optimali temperatūra yra vadinama variklio darbine temperatūra, o jei termostatas jau išėjęs iš rikiuotės, tai termostatao darbinė temperatūra būna skirtinga nuo variklio darbinės temperatūros. Šiuolaikiniai termostatai veikia sudėtingiau už senovinius, kurie atsidarydavo ir užsidarydavo beveik 1-0 rėžimu, nes pradeda atsidarinėti gerokai iš anksčiau po truputį, ir pilnai atsidaro esant jau netgi daug didesnei temperatūrai už tą variklio darbinę, kai naudojamas efektyvesnis radiatorius ir tuomet mažiau reikalinga ventiliatoriaus pagalba aušinant, bet jų veikimo paskirtis vistiek yra identiška - palaikyti stabilią ir tinkamą darbui variklio temperatūrą. Jei variklis ir salonas šyla greitai, tai vadinasi termostatas užsidaro iki galo, o toliau - jei prisijungę kompiuterį matysit, kad variklio temperatūra stovint ir važinėjant yra teisinga ir važiuojant ramiai tiesiąja stabiliu greičiu rodoma temperatūra nenukrypusi nuo darbinės daugiau, kaip kokiais 5 laipsniais (benzinui galima leisti ir kiek daugiau), tai viskas su termostatu yra pakankamai gerai ir nėra reikalo prie jo lįsti. Tuo pačiu ir sužinosit, kiek padalų maždaug kokią temperatūrą išreiškia, ir galėsit pagal tai orientuotis ateičiai, jei esat pastabus ir apie techniką daugiau nusimanantis vairuotojas, kuriam svarbu, kad jo variklis veiktų pagal gamyklinius parametrus.


Ačiū Tadai už tavo atsakymą! Tikiu, kad nepirmas ir nepaskutinis toks tavo sutiktas klausimas, bet pagirtina, kad turi kantrybes atsakyti :)

Reikės tuomet kažką galvoti - susiveikt diagnostiką :) O kaip? Čia jau kitas klausimas. Parsipumpavau katik daktarų sąrašą - žiūrėsim.

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
na reiks bandyt jungti laida ir mokytis :lol:

as dabar kaitalioju benzino rodykles parodymo algoritmus. Ju citroen yra net 20 vnt.
Kaip ir visuose citroen benzinuose krenta rodykle vaziuojant ant duju .

Taip. Kristų ir dyzeliuose, jei tik dujų įrangą į juos daugiau kas montuot užsinorėtų, bet kad ten nelabai yra prasmės.
Ir su tais emuliatoriais yra taip, kad dauguma neveikia visai arba veikia tik tada, kada nori. Nors sako, kad yra ir veikiančių.
Pažįstu elektrikus, kuriems yra pavykę padaryti, kad benziną rodytų visada teisingai, bet jie sakė, kad tokių darbų imtis daugiau nebenori, nes neikart klientai nenorėjo mokėti tiek pinigų, kiek tas darbas buvo vertas. Šiaip dauguma pažįstamų ir kolegų taip ir važinėja su pypsinčiais ir nuolatos tuščius bakus rodančiais.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tai as gal programiskai ispresiu ta reikala.


reikia bandyti visus 20 benzino bako matavimo taisykliu :lol:

uztruksiu ilgokai . per diagbox pakeiti ir bandai vazinet bei ziuret ar krenta rodykle

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
otaip rašė:
tadas1991 rašė:
Apie termostato darbo principus tai labai daug informacijso rasit gūgle, bet principe taip - kai temperatūra aukštesnė - jis leidžia per radiatorių, kai žemesnė - leidžia tik per pečiuką ir atgal į variklį. Ta optimali temperatūra yra vadinama variklio darbine temperatūra, o jei termostatas jau išėjęs iš rikiuotės, tai termostatao darbinė temperatūra būna skirtinga nuo variklio darbinės temperatūros. Šiuolaikiniai termostatai veikia sudėtingiau už senovinius, kurie atsidarydavo ir užsidarydavo beveik 1-0 rėžimu, nes pradeda atsidarinėti gerokai iš anksčiau po truputį, ir pilnai atsidaro esant jau netgi daug didesnei temperatūrai už tą variklio darbinę, kai naudojamas efektyvesnis radiatorius ir tuomet mažiau reikalinga ventiliatoriaus pagalba aušinant, bet jų veikimo paskirtis vistiek yra identiška - palaikyti stabilią ir tinkamą darbui variklio temperatūrą. Jei variklis ir salonas šyla greitai, tai vadinasi termostatas užsidaro iki galo, o toliau - jei prisijungę kompiuterį matysit, kad variklio temperatūra stovint ir važinėjant yra teisinga ir važiuojant ramiai tiesiąja stabiliu greičiu rodoma temperatūra nenukrypusi nuo darbinės daugiau, kaip kokiais 5 laipsniais (benzinui galima leisti ir kiek daugiau), tai viskas su termostatu yra pakankamai gerai ir nėra reikalo prie jo lįsti. Tuo pačiu ir sužinosit, kiek padalų maždaug kokią temperatūrą išreiškia, ir galėsit pagal tai orientuotis ateičiai, jei esat pastabus ir apie techniką daugiau nusimanantis vairuotojas, kuriam svarbu, kad jo variklis veiktų pagal gamyklinius parametrus.


Ačiū Tadai už tavo atsakymą! Tikiu, kad nepirmas ir nepaskutinis toks tavo sutiktas klausimas, bet pagirtina, kad turi kantrybes atsakyti :)

Reikės tuomet kažką galvoti - susiveikt diagnostiką :) O kaip? Čia jau kitas klausimas. Parsipumpavau katik daktarų sąrašą - žiūrėsim.

Uj, tas daktarų sąrašas turbūt palei 10ties metų senumo, tai ten atsargiai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Fakas. Gerai, kad pasakei - būčiau jau kokį žmogų išgasdinęs su savo klausimais :lol:

Ką daryt?

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2016, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vilniuj - kogero bandyt paskambint Tauriui. Jis pats tik kompiuterinius reikalus sprendžia, bet jei reikės kažko mechaniško, tai gal nukreips, nes bendrauja su tikrai daug meistrų ir servisų.
Jo kontaktus tikrai rasi Citrodaktarų skyrelyje, ten turėtų būti kažkur pirmam ar antram puslapiuose jo sena tema apie Chip tuningą. Kontaktai nepasikeitę.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007