WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 10 2024, 22:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 25 2017, 19:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei kompresija tikrai 1-3bar, tai tikrai blogai su vožtuvais.
Jei tepalai keisti prieš 2-3 metus, tai tikėtina, kad diržas irgi nebus labai pirmos jaunystės. Tempėjas jo automatinis su spyruokle, gal dar nedaveržtas.
Diržą tikrai reikės imti, nes kitaip nepasileisi velenėlių. Priėjęs prie diržo, galėsi pasitikrinti "mietkas". Jei alkūninio škyvas be centrinio turi dar keturis varžtelius, tuomet užteks alkūniniam paprasto 8mm varžto arba grąžto. Jei tik vieną centrinį varžtą, tuomet reikia spec. įrankio, kurio brėžinį gali rasti internete, daugiausiai pas rusus. Velenėliai susistato irgi su tokiais biškį spec. kaiščiais, bet pirmam vaizdui pakaks paprastų 6mm varžtų, o paskui gali pasigamint iš varžto ir užsuktos bei nušmirgeliuotos veržlės arba irgi išsitekint. Arba už nepigiai nusipirkt komplektuką...
Jei rasi šokusį diržą, tai pradžioj atstatyt į vietą ir pamatuot iš naujo kompresiją. Jei nepadėjo, tuomet reikia imti vožtuvų dangtelius, vėl lauk diržą, skriemulius velenėlių ir leistis velenėlius. Tada paleidus jau ir pamatysi. Jei kompensatoriai ne vienodo aukščio, bėda yra. Jei nuėmus kompensatorius vožtuvai vienam aukšty, tuomet bėda kompensatoriai (bet sunkiai patikėčiau). Jei nuėmus kompensatorius vožtuvų kotelių galai ne vienam aukšty, tuomet sulenkti vožtuvai. Aišku, vožtuvai gali būti viename aukštyje, bet sulenkti visi, bet sunku patikėti, kad būtų sulenkti ir visi, ir vienodai.
Tuo pačiu, nuėmus velenėlius, pilnai užsidarys vožtuvai ir galėsi padaryti leak-down testą. Jei įrangos tam neturi (aš pvz irgi neturiu), tai galima daryt arba su kompresorium, arba užsimat kokį antgalį, švarią žarną, ir pūst burna, arba dar kokią durną nesąmonę sugalvot, kuri parodytų cilindro sandarumą. Turi kažkiek prasipūsti, bet labai nedaug. Jeigu pučias kiaurai - sulenkti vožtuvai arba labai blogai su stumokliais, t.y. sulūžę ir iškritę žiedai, aptrupėję arba pradegę stumokliai ir pan, kuo vėlgi sunku patikėti :)
Žodžiu, jei išėmus velenėlius ir kompensus, vistiek nebus sandarumo, tai imt galvą, keist variklį arba išmest mašiną :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 25 2017, 20:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
Nu kad prasoko dirzas veleneliu tai visai gal ir realu, nenaujas jis tikrai, dar niekada ir gal nekeistas, bet kita vertus per kiek dantu reikejo jam prasokt kad visi voztuvai visada butu atidaryti ?... Kad voztuvai butu lenkti ar stumokliai pradege ar isluzineje ziedai irgi nelabai realu. sukant starteriu garsas svarus, jokiu dungsejimu nera. Butu ziedai tai jau seniai su tokia kompresija buciau kankinesis.
Dedu dabar ant seno tepalo ir citroenisku jautriu senam tepalui hidrokompensatoriu. Kad voztuvai prikepe ir prikibo taip visi praverti irgi netiku, ten tos spyruokles tokios stiprios kad ner kam uzstrigti.
Dar turiu versija kad tepalo siurblys nesuveike ir kompensatoriai dirbo sausai, bet irgi nelabai tiketina turbut...

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 25 2017, 21:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
As labiau buciau linkes del dirzo. Kompensatoriai butu kosmosas. Aisku galima save tuom guosti...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 25 2017, 21:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kestas77 rašė:
Nu kad prasoko dirzas veleneliu tai visai gal ir realu, nenaujas jis tikrai, dar niekada ir gal nekeistas, bet kita vertus per kiek dantu reikejo jam prasokt kad visi voztuvai visada butu atidaryti ?... Kad voztuvai butu lenkti ar stumokliai pradege ar isluzineje ziedai irgi nelabai realu. sukant starteriu garsas svarus, jokiu dungsejimu nera. Butu ziedai tai jau seniai su tokia kompresija buciau kankinesis.
Dedu dabar ant seno tepalo ir citroenisku jautriu senam tepalui hidrokompensatoriu. Kad voztuvai prikepe ir prikibo taip visi praverti irgi netiku, ten tos spyruokles tokios stiprios kad ner kam uzstrigti.
Dar turiu versija kad tepalo siurblys nesuveike ir kompensatoriai dirbo sausai, bet irgi nelabai tiketina turbut...

Kad visų keturių cilindrų bent po vieną kompensatorių užsikimšo vienu metu atrodo realesnė tikimybė, negu kad gesinant prašoko diržas, o paskui ryte sukdamas starteriu užlankstei vožtuvus ?

Ten jau dažniausiai taip ir būna, jei peršoka gražiai per kokį ketvirtį apsisukimo, tai gražiai pasislenka fazės atgal, vožtuvai nespėja užsidaryti ir kaukšteli. O kodėl visi? Ogi todėl, kad visi prasislenka vienodai visiem cilindram, nes velenėliai bendri. Nors atsidaro ir ne vienu metu, bet padarai du variklio apsisukimus, t.y. 1 sekundė laiko, ir užlenki aštuonis vožtuvus, arba keturis, priklauso nuo stumoklio geometrijos. Jei ant abiejų velenėlių prašoko, t.y ant alkūninio, tuomet galėjo užlenkt keturis, aštuonis, dvylika, šešiolika, priklauso nuo peršokimo lygio ir vėlgi variklio geometrijos. Nors vienas vožtuvas cilindre užlenktas stipriau, ir jau kompresijos visiškas nulis. Jei būtų žiedai, tai dar su kokiais 5-7bar purpsėtų, o gal net ir kurtųsi, bet kai vožtuvai kreivi, net jei ir tiek pasiekia - nesikuria, nes išpučia mišinį lauk į kažkurį kolektorių.
Jei ant alkūninio prašoko per penkis dantis, tai ant velenėlių abiejų jau po 10 dantų neatitinka, o tai apie 3h/90laipsniu/ketvirtis apsisukimo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 25 2017, 23:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
-atkasiau serviso knygoj kad prie 80kkm buvo keistas dirzas su itempeju ir usinimo pompa. 30kkm pravaziuota. Nu nerealu man kad su leisgyviu akumu uzlenkiau visus voztuvus. Bet nelieka nieko kito kaip ziuret mietkes. Jei matysiu kad jos stovi gerai tuomet nelieka nieko kaip lupt ir bandyt plaut kompensatorius, prisiskaiciau as cia tai buna tokiu ypatingai retu atveju kai uzsiklynija ir is ju neisteka tepalas ko pasekoje prasiveria voztuvai. Dar meginsiu su eteriu uzkurt, gal pramus.
Nu butu linke voztuvai tai vistiek girdetusi kazkoks caksejimas, juk taip turbut nera kad sulinko ir toliau nei kiek nesiremia i stumokli, juk metalo tempimo jegos vistiek yra.
Man yra buve su 9-tu ziguliu kai viena diena neuzvedziau, pasirodo vedant nulakste dirzo dantys, bet stumokliai buvo pratekinti ir nesulankste voztuvu, dar buvo panasiai kaip dabar su opeliu, servise sake kad atsalus orams tai pasitaiko, tipo uzsipumpuoja kompensatoriai.
Nu ryt varysiu i garaziuka ir matysiu kas ten per stebuklas.
O apatini velena reikia blokuot ar jis turi mietke ?, neradau kazkaip inete..

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 26 2017, 02:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kestas77 rašė:
-atkasiau serviso knygoj kad prie 80kkm buvo keistas dirzas su itempeju ir usinimo pompa. 30kkm pravaziuota. Nu nerealu man kad su leisgyviu akumu uzlenkiau visus voztuvus. Bet nelieka nieko kito kaip ziuret mietkes. Jei matysiu kad jos stovi gerai tuomet nelieka nieko kaip lupt ir bandyt plaut kompensatorius, prisiskaiciau as cia tai buna tokiu ypatingai retu atveju kai uzsiklynija ir is ju neisteka tepalas ko pasekoje prasiveria voztuvai. Dar meginsiu su eteriu uzkurt, gal pramus.
Nu butu linke voztuvai tai vistiek girdetusi kazkoks caksejimas, juk taip turbut nera kad sulinko ir toliau nei kiek nesiremia i stumokli, juk metalo tempimo jegos vistiek yra.
Man yra buve su 9-tu ziguliu kai viena diena neuzvedziau, pasirodo vedant nulakste dirzo dantys, bet stumokliai buvo pratekinti ir nesulankste voztuvu, dar buvo panasiai kaip dabar su opeliu, servise sake kad atsalus orams tai pasitaiko, tipo uzsipumpuoja kompensatoriai.
Nu ryt varysiu i garaziuka ir matysiu kas ten per stebuklas.
O apatini velena reikia blokuot ar jis turi mietke ?, neradau kazkaip inete..


Ai, tai 110kkm rida, o prie 80kkm keistas diržas... Nu nu 8)

Tokių metų greičiausiai alkūniako skriemulys jau bus su vienu dideliu storu varžtu. Tai TIK JO NEATSUKIT, nes paskui be įrankių tikrai links vožtuvai, jei bandysit statyt. Alkūninis neturi šponkės net paskirstymo diržo skriemuliukui, viskas ant priveržimo. Alkūninis kaiščiuojasi kaiščiu, kuris kišasi į bloką ir lenda į skylę smagraty. Reikalas tas, kad bloke skylė gal kokių 35mm skersmenio, o smagraty kokių 10mm. Ar kažkas tokio. Kažkur turėjau brėžinį, o kažkur ir patį įnagį:
Kažkas tokio, tik ta vidurinė dalis nebūtina, užtenka storiausios ir ploniausios
Paveikslėlis

Ai nors va ir visa info
https://www.youtube.com/watch?v=eMcSdpNvKKo

O čia procedūra diržo keitimo. 1,8, bet ten praktiškai viskas taip pat. Jei bus VANOSas, tai jis biškį kitaip kaiščiuojasi, su 5mm kaiščiu, bet esmė nesikeičia. Bet manrods pas antroką dar VANOSų nebuvo
https://www.youtube.com/watch?v=KMPkcLPXvdM

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 26 2017, 10:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
masina buvo tevo pirkta nauja tai neatsuko spidometro. gal su pompa buvo bedu kad taip anksti keite dirza.
Esme pagavau. turiu samadielnas staklytes tai kaiscius pasidaryti nebus bedu.
Aciu tau labai uz patarimus. Parasysiu kaip sekesi.
Kestas

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 26 2017, 10:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sėkmės. Šiaip ta kaiščių/mietkių sistema ir keitimo procedūra labai puikiai Autodatoj parodyta, arba C5 Haynese, tik reikia parsisiųsti iš kažkur. Linkomanijoj kažkokių senų Autodatų tikrai yra, o čia naujos ir nereikia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 26 2017, 12:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
aisku, turiu kazkur sena autodata tik nedaejo paziuret.
aciu.

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 26 2017, 23:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
Siandie uzkuriau savo plienini zirga. Nutempiau i silta garaza, masina siek tiek atsilo. Bandziau kurt, lyg jau atsiranda kompresija ir bando stvert koks vienas cilindras. tada ipyliau po 20ml tepalo i kiekviena cilindra ir lengvai uzvedziau.
Kol variklis silo girdejosi kompensatoriu ir kalenimai ir uztylimai. Praploviau varikli, pakeiciau alyva, filtra.
Dabar motoras kaip ir kuriasi normaliai, bet is kart vel pamatavau kompresija ir rezultatai nelabai nudziugino. Po 6-7 atmosferas. Gal tikrai ziedai parejo ir padidejo kartery slegis kuris trukdo kompensatoriuose tepalo cirkuliacija, o gal del blogu kompensatoriu pradege ismetimo voztuvai, nezinau. Prasidirbs biski variklis, pavazinesiu kelias dienas ir pilsiu i cilindrus tepala, matuosiu kompresija ir bus aisku ko ji tokia maza. Nors variklis nei dumo nemeta ir dirba graziai, blyn taip nesinori lupt galvos....

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007