Nieko tikslaus nežinau, bet apie 1,5HDi kalbama neblogai, bendrauju su keliais įmonių direktoriais, turinčiais naujus Berlingo arba Partner, kolkas be nusiskundimų apie variklius. Tikrai ne prasčiausias variantas. Dvilitris turbūt važiavimo atžvilgiu geriau, ypač jei reikia automato. Variklis turėtų būti neblogas taip pat.
Jei norit benzino, net ir nežinau ką pasakyti. Garantiją turbūt laikys abu. O 200k ar viršys be rimtų gedimų, dar trūksta atsiliepimų. Senesnės kartos 1,6 tai buvo vargų vargas, nes ne visi ir 100kkm pasiekdavo be rimtų gedimų, bet dabar giriasi visur, kad jau sutvarkė ir išsprendė, bet meistrai kalba kitaip. Bet žinot, kaip tie meistrai, jie dažnai būna pratę prie senųjų ir nenori apie naujuosius eilinį kartą vėl dvigubai sudėtingesnius girdėti. Apie 1,2 geresnių atsiliepimų irgi yra, bet trys cilindrai tikrai turės šiek tiek labiau jaučiamą vibraciją (gali būti labai nestipriai) ir tikrai truputį skirsis variklio garsas, aišku jeigu jį išvis girdėsite. Kuo jis dar įdomus tas 1,2, kad jame yra paskirstymo diržas, o ne grandinė, kaip pas 1,6. Bet tas diržas nėra kažkur po dangteliais, jis yra tepale. T.y. paėmė grandininės konstrukcijos variklį, sudėjo jam vietoj žvaigždučių skriemulius ir tempėją vietoj bašmakų, ir toje pačioje tepalo kameroje įmerkė diržą gyvent. Gyvena, tik gamintojo nustatytą intervalą pasiekęs būna prastos išvaizdos (pats dar nekeičiau, bet mačiau nuotraukų), nes ten ne vien tepalas, bet ir benzino garai nuolat.
Jei norit automato, geriau žiūrėkit, jei dar įmanoma (su kažkuriais varikliais rašo yra) 6 bėgių. Nes tas automatas pakankamai ilgai jau naudojamas ir išspręstas, be didesnių bėdų. Apie aštuonbėges yra visokių atsiliepimų iš japoniškų automobilių eksploatuotojų (tos pačios dėžės), kai kurie jau nuo 100kkm.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|