WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 11:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 11:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Sveiki. Buvo traškėjimas 2, 3 pavaros jungiant. Po to staiga dingo atbulinis, pirmas ir antras bėgiai. Po kapotu palindus ranka įsijungiu tuos dingusius. Išvada prieita, kad trosas jau paveda.

Kaip ten su jų keitimu? Ar viskas atliekama nuėmus panele aplink bėgių rankeną? Gal yra koks video apie tai? Išbandžiau paieškas čia, bet kažkaip info neišmetė tinkamos. Atleiskit jei be reikalo temą sukūriau. Gal raktiniai žodžiai netinkami buvo.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 13:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
manau atsakyma kaip remontuot rasi https://www.drive2.ru

ten rusu auto remonto enciklopedija.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 14:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Nu va. Valandėlė po kapotu begius junginėjant ir jau daugiau info turiu.

Paveikslėlis

Kaip suprantu atbulinė pavara isijungia nuspaudus žemiausiai. Pirmoji truputi aukščiau nei atbulinės. O antras taip pat kaip pirma tik i kita puse pasisuka. Tai vat šitu dviejų aukšio padėčių neina su ryčiagu jau išlaužt.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 14:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
kobis rašė:
manau atsakyma kaip remontuot rasi https://www.drive2.ru

ten rusu auto remonto enciklopedija.


Kobi, man su rusu skaitymu prastai. Knisausi gal pusvalandi. Nieko doro neradau apart ''paziurekit kokia mano kruta tačkė''.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 16:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Tai kas tam trosui yra nukrenta ar sumaisyti.
http://psa-perm.ru/2011/03/zatrudneniya-mkpp/

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 17:10 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Arthur rašė:
Tai kas tam trosui yra nukrenta ar sumaisyti.
http://psa-perm.ru/2011/03/zatrudneniya-mkpp/


Viskas vietoj. Apčiupinėjau galus prie motoro. Niekas neplyšę ir nelūžę.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 18:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nusiimk su kulisa kartu ir išsiaiškinsi, kas kur ir kaip, ar trosai trūkę, ar kulisoj kažkas sulūžę. Šiaip jei į naudotą keist, tai pirk geriau visą kulisą ir pasikeisi, bus mažiausiai valakitos. Nelabai kas ir ardo atskirai tuos trosus, nes ten sunkokai ardosi, tai daugumoj kartu su kulisa parduodama.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 19:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Nusiimk su kulisa kartu ir išsiaiškinsi, kas kur ir kaip, ar trosai trūkę, ar kulisoj kažkas sulūžę. Šiaip jei į naudotą keist, tai pirk geriau visą kulisą ir pasikeisi, bus mažiausiai valakitos. Nelabai kas ir ardo atskirai tuos trosus, nes ten sunkokai ardosi, tai daugumoj kartu su kulisa parduodama.



Tai pasirodo trosas ne tik traukia bet ir stuma. Va stumimas ir nebeina, kad paspaust žemyn sverti. Kazkas su troso tvirtinimu nebegerai. Stumant šarvas slenkasi ir gaunasi tik puse eigos. Laikinai kembrikai padėjo. Viena trosa reikia keist, bet matau, kad jie prabangiai kainuoja. Kulysa imant duslika ir siluminę apsaugą imti reikia? Tada 4 varžtai ir krenta žemyn.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 19:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Ersha rašė:
tadas1991 rašė:
Nusiimk su kulisa kartu ir išsiaiškinsi, kas kur ir kaip, ar trosai trūkę, ar kulisoj kažkas sulūžę. Šiaip jei į naudotą keist, tai pirk geriau visą kulisą ir pasikeisi, bus mažiausiai valakitos. Nelabai kas ir ardo atskirai tuos trosus, nes ten sunkokai ardosi, tai daugumoj kartu su kulisa parduodama.



Tai pasirodo trosas ne tik traukia bet ir stuma. Va stumimas ir nebeina, kad paspaust žemyn sverti. Kazkas su troso tvirtinimu nebegerai. Stumant šarvas slenkasi ir gaunasi tik puse eigos. Laikinai kembrikai padėjo. Viena trosa reikia keist, bet matau, kad jie prabangiai kainuoja. Kulysa imant duslika ir siluminę apsaugą imti reikia? Tada 4 varžtai ir krenta žemyn.

Nusiima būtent taip

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 32 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007