WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 10 2020, 23:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 17 2017, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Dėkui už išsamią info :)
Kitą savaitę reiks užsiimt šituo reikalu, norėtųsi susitvarkyt prieš kelionę.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 17 2017, 18:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 747
Miestas: Vilnius
Perskaičiau visą temą, bet taip ir nesupratau ar yra koks nors būdas tuos galinių svirčių guolius patikrinti ir sužinoti keistini jie ar dar geri. Citroligoninėje tikrino važiuoklę (to patikrinimo nemačiau, nes ten viskas palikus mašiną vyksta) sakė viskas gerai su važiuokle, nors po to kitoje vietoje darė suvedimą, tai akivaizdžiai priekyje viena stabilizatoriuas traukė keistina, tad visas patikrinimas sukėlė abejonių. Po P406 su tikrai gera važiuokle, C5 atrodo nestabilus.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 17 2017, 21:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Tai kad kaip ir parašyta ;)
Atpalaidavus pakabą ir atjungus stabilizatorių, abi pakabos svirtys gali laisvai judėti viena kitos atžvilgiu, sukinėji, judini ir žiūri, ar nekliba, ar tolygiai pasisuka ir pan.
P.S. Kažkada Xantijoj sugalvojau tuos guolius pakeist, tai Alvydas burbėjo, kad nieko čia nereikia keist, ir iš dalies buvo teisus, vienas vienintelis guolis buvo ganėtinai sausas ir pradėjęs koroduot, kiti trys buvo tvarkingi.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2017, 23:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Tai vat, užsiėmiau penktadienį keist tuos svirčių guolius ir jau bemaž įpusėjau...
Mašina ant kaladžių, stabilizatorius atsisuko be problemų.Pradėjau nuo dešinės pusės, iš kurios pastaruoju metu, važiuojant per nelygumus, jau pradėję buvo sklist nelabai malonūs garsai. Ratai, žiūrint iš galo, stovėjo daugiau mažiau tiesiai, bet-žiūrint iš šono, jau pradėję stotis įkypai. Dešinėj pusėj vidinis guolis dar pusė velnio, išorinis gatavas, totaliai surūdijęs.Reguliavimo šaiba, kaip bebūtų keista, sveika, bet su naujais guoliais ir kita vidine įvore teko dėt plonesnę šaibą (0,3 mm).Susirinkau viską pirmiausia ant stalo, suveržiau varžtu ir tada tikrinau tarpelį.Surinkau viską į vietą.Rato guolis jaučiamai pasidėvėjęs, po ranka naujo neturiu, išploviau ir pertepiau senąjį(Xantia po tokio finto iki guolio keitimo nuvažiavo apie 45000 km) O su kaire puse vienos problemos.Nusisuko abu suporto varžtai-prie pačios galvos.Kadangi turėjau atsarginį suportą, buvo priimtas drastiškas sprendimas pjaut senąjį velniop.Išsukau suporto varžtų galus iš šakės.Šiaip taip ištraukiau ABS daviklį iš lizdo, per naktį gausiai pamirkius visokiu šmieru.Amortiko štoko fiksavimo kaištis totaliai strigęs, nuėmiau šakę su visu štoku.Pusę dienos vargau, kol išėmiau tą kaiščio galą, pasirodo-veltui.Štokas trūkęs ties kaiščio skyle, iškrapščiau likučius iš šakės.Viskas negyvai užpuvę(dešinė pusė buvo ok).Išardžius guolius, paaiškėjo, kad išorinėj pusėj apsauginio riebokšlio vieta smarkiai pažeista korozijos, sutvarkyt įmanoma, bet paprasčiau bus nulėkt į laužyną ir nupirkt kitą, naudotąbetgerą, šakę.
Reziumė-jei nusipirkot šitą modelį ir nesat garantuoti, kad kas nors prieš jus keitė šituos guolius, keiskit nedelsiant, kartu su skirstymo diržu, tepalais ir filtrais, kadangi tradicinio susidėvėjimo požymio-išklišusių ratų bei girgždėjimo gali ir nebūti.Iki tam tikro laiko mašina gal netgi važiuos stabiliai, esant slidžiai kelio dangai.Beje, padangos mano atveju irgi buvo pradėję įdomiai dėvėtis-išorinė pusė(maždaug nuo padangos vidurio), perbraukus ranka jaučiasi, lyg dėvėtųsi "prieš plauką".
Tęsinys bus...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2017, 23:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 747
Miestas: Vilnius
Kokio gamintojo guolius pirkai ir kiek kainavo?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2017, 00:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Pirkau visą komplektą https://www.bildelaronline24.se/skf/17912 pas Plikį Kaune, abiem pusėm kainavo apie 100 eur. Priklausomai nuo situacijos, kažkas iš jo gali likt nepanaudota, bet tiek to, tegu voliojasi...Bet kokiu atveju, iš komplekto tikrai prireiks plastikinės įvorės(ji vienkartinė), abiejų guolių ir abiejų riebokšlių.
Beje, tie originalūs svirčių guoliai(o aš duodu kepurę prišikt, kad jie originalūs) yra kokios tai negirdėtos firmos, tikrai ne SKF, Timken ar Koyo, ir, aišku, made in China...Piguva, ne kitaip. Na bet ką, garantiją atlaikė, o jūs, piguvos juzeriai, užsikruškit, tskant...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2017, 00:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 747
Miestas: Vilnius
Aš irgi greit keisiu, tai irgi reiks pažiūrėti kokie guoliai originalūs.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2017, 08:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Orginalas skf ,ryziu darbo. Timkenas ir koyo japonas bet ir pas ryzius gamintas. Visi geri. Svarbu kokia kose sutepimui naudosi ir paziurek kad kondensato skyle nebutu uzsikisus sakeje ties rato guoliu. Grafkes ir stokus jau zinodamas kai nusipirkau auto sutepiau ir karta per metus profilaktiskai pertepu.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 11:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Nepraėjo nė savaitė, ir mašina vėl ant ratų :)
Parsitempiau šrotinę šakę, tiksliau-abi su stabilnyku, kurio pavyko atsukt tik namie, gerai pašildžius ir suėmus su dujiniu raktu :doom: Šakė nuo ikirestailinio 2003 m. modelio, ir guoliai ten buvo sudėti Timken- made in France...Na bet neesmė, guoliavietės ir riebokšlių vietos buvo beveik idealios, to man ir reikėjo. Dar teko keist rato guolį, kuris iš pat pradžių pasirodė įtartinas, išvažiavau pasibandyt- nu ką, malūnsparnis...Įdėjau nuo savo šakės, kuris buvo keistas gal prieš metus. Važiavimas dabar-diena ir naktis, niekas nebraška, nesitampo ir nemėto į šonus. Guolius sutepiau kokiu tai amerikonišku tepaliuku https://www.hjertmans.se/produkter/moto ... atron-400g, žiūrėsim, kas čia per šmieras. Dar labai svarbu tokio tipo guolius sutepti teisingai https://www.youtube.com/watch?v=BhL1uAp_WCw , o ne tik paterliot pirštu iš išorės... Ir šiaip, jų amžius ribotas dar dėl vienos priežasties- guoliai sukiojasi geriausiu atveju ketvirtį apskritimo ilgio, taigi net ir tinkamai sutepti bei apsaugoti nuo drėgmės ir purvo jie dėvisi netolygiai. O kai paskaitai kitų šalių forumus, tai kokių tik briedų neprisigalvoja žmonės-stato šakėj tepimo taškus, po to gręžia skyles plastikinėse įvorėse-kam? Kad prikišt pilną šakę tepalo ar sugadint riebokšlius? Užtenka tinkamai sutept, atreguliuot ir užsandarint.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 11:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10614
Miestas: Kaunas
Praktikoje dažniausiai niekas šakės nekeičia. Guolio vieta beveik visada būna nepažeista, tai įsideda normaliai ir tiesiai, o riebokšlio lizdas būna pavalgytas tik vienoje pusėje dažniausiai, tai įsiklijuoja ant poliuretaninių klijų arba paprasčiausiai hermetiko, ir laiko tikrai gerai. Bet skrupulingumas šitoje vietoje nėra blogai, nuo to bus tik geriau metų bėgyje.
O reguliavimo metodo paslaptimis gal galit pasidalinti? Kadanors gal reikės perrinkti mamukui tas šakes, jei jau blogai pasidarys (kolkas ant plikledžio stabilu būdavo, padangas irgi lygiai siurbia), tai sugalvot kažkokį būdą reikia. Klibint ir su tarpumačiu matuot gal, arba kažkaip atskirai detales matuot, o gal sugalvojot kažką kito, ar radot dokumentacijoj?
Senose XM, Xantia, BX, C15 sistemose tai velenėlis kišasi kiaurai per kaušelį, tai suveržus pilnai guolius, pamatuoji su super ilgu slankmačiu arba su tarpumačiu velenėlio išlindimą bendrą, ir aišku, o čia viskas uždara.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 11:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10614
Miestas: Kaunas
Praktikoje dažniausiai niekas šakės nekeičia. Guolio vieta beveik visada būna nepažeista, tai įsideda normaliai ir tiesiai, o riebokšlio lizdas būna pavalgytas tik vienoje pusėje dažniausiai, tai įsiklijuoja ant poliuretaninių klijų arba paprasčiausiai hermetiko, ir laiko tikrai gerai. Bet skrupulingumas šitoje vietoje nėra blogai, nuo to bus tik geriau metų bėgyje.
O reguliavimo metodo paslaptimis gal galit pasidalinti? Kadanors gal reikės perrinkti mamukui tas šakes, jei jau blogai pasidarys (kolkas ant plikledžio stabilu būdavo, padangas irgi lygiai siurbia), tai sugalvot kažkokį būdą reikia. Klibint ir su tarpumačiu matuot gal, arba kažkaip atskirai detales matuot, o gal sugalvojot kažką kito, ar radot dokumentacijoj?
Senose XM, Xantia, BX, C15 sistemose tai velenėlis kišasi kiaurai per kaušelį, tai suveržus pilnai guolius, pamatuoji su super ilgu slankmačiu arba su tarpumačiu velenėlio išlindimą bendrą, ir aišku, o čia viskas uždara.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 14:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Reik sakyt ne "plastikine ivore vienkartine" o nesugebu isimti arba neturiu irankiu isimti guoliams teisingai.
Keiciant riebokslius svarbu atsizvelgti i dangteliu bukle. Nauji-nebutinai geri!

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 20:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Dominykas rašė:
Reik sakyt ne "plastikine ivore vienkartine" o nesugebu isimti arba neturiu irankiu isimti guoliams teisingai.
Keiciant riebokslius svarbu atsizvelgti i dangteliu bukle. Nauji-nebutinai geri!

Wahaha, ržū nimagū :D Nebūk suvalkietis, tamsta :wink: Turiu aš tą komplektą išorinėms guolių oboimoms išiminėt, tik kokia prasmė saugot niekingą plastiko gabalą, kada komplekte jau yra įdėtas naujas, šviežias ir kvepiantis :D Dangteliai taipogi buvo komplekte, taigi, kaip sakoma, fsio pūčkom ;)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Praktikoje dažniausiai niekas šakės nekeičia. Guolio vieta beveik visada būna nepažeista, tai įsideda normaliai ir tiesiai, o riebokšlio lizdas būna pavalgytas tik vienoje pusėje dažniausiai, tai įsiklijuoja ant poliuretaninių klijų arba paprasčiausiai hermetiko, ir laiko tikrai gerai. Bet skrupulingumas šitoje vietoje nėra blogai, nuo to bus tik geriau metų bėgyje.
O reguliavimo metodo paslaptimis gal galit pasidalinti? Kadanors gal reikės perrinkti mamukui tas šakes, jei jau blogai pasidarys (kolkas ant plikledžio stabilu būdavo, padangas irgi lygiai siurbia), tai sugalvot kažkokį būdą reikia. Klibint ir su tarpumačiu matuot gal, arba kažkaip atskirai detales matuot, o gal sugalvojot kažką kito, ar radot dokumentacijoj?
Senose XM, Xantia, BX, C15 sistemose tai velenėlis kišasi kiaurai per kaušelį, tai suveržus pilnai guolius, pamatuoji su super ilgu slankmačiu arba su tarpumačiu velenėlio išlindimą bendrą, ir aišku, o čia viskas uždara.

Na, jei šakės būčiau neturėjęs, tai būčiau nekeitęs, bet netoliese yra labai geras laužynas, nešiesi savo raktus ir sukiesi, ką reikia :) Abi šakės su stabilnyku (kurį, deja, teko sugadint), plius suportas su stabdžių disku- apie 30 eurų. Šiaip ten galima visai gražiai sutvarkyt vidinį paviršių, paėmus kokio nors "skysto metalo", užliejus ir po to nušlifavus, bet tiek to.
Guolių reguliavimas.Ilgokai skaiteliojau apie šitą procedūrą, nieko padoraus neradau, apart švediško serviso manualo XM'ui.Žodžiu, paėmiau šakę, įdėjau plastikinę įvorę, supresavau išorines oboimas, lengvai patepiau jas.Sumoviau vidines oboimas ant įvorės ir dangtelius su varžtu.Reguliavimo šaibos kol kas nedėjau.Lengvai priveržiau varžtą (naudojau originalų, tik jis ilgokas, tai užmoviau dar porą dangtelių, kad sriegio užtektų).Pamatavau tarpelį (reiktų, aišku, laikrodinio indikatoriaus su stovu, bet teko pasitenkinti slankmačiu).Iš gautos reikšmės atėmus 0.20 mm(čia tarpelis senesniems modeliams, bet nemanau, kad C5 kažkas ypatingai skiriasi), gaunasi reguliavimo šaibos storis. Tada dar kartą išardžiau, surinkau jau su šaiba, vėl patikrinau ir tik po to viską sutepiau ir galutinai sudėjau į vietą. Mano nuomone, originalią reguliavimo šaibą galima naudoti tik tuo atveju, kai visų kitų komponentų (dangtelių, guolių oboimų, įvorės) išmatavimai yra absoliučiai vienodi, visais kitais atvejais reikia ją parinkinėt. Kuo storesnė reguliavimo šaiba, tuo mažesnis tarpelis gaunasi ir tuo pačiu labiau įveržiami guoliai. Šaiba visada būna išorinėj (rato) pusėj, tarp guolio ir dangtelio.Visų trijų šakių, kurias išardžiau, šaibos buvo sveikos.
Pamenu, kaip pas Alvydą man Xantiai tuos guolius keitė, niekas ten nieko nematavo, Alvydas atėjęs nagą prikišo-gerai bus :D Aišku, kai keiti jau kažkelintą kartą, tai gal ir tokia praktika atsiranda...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2017, 23:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 747
Miestas: Vilnius
Mano C5 vasara darė suvedimą. Meistras sakė, kad tie duomenys pas jį kompe liks. Reiks po guolių keitimo nuvažiuoti, kad patikrintų ar įvyko pagerėjimas.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007