WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 23:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Jau seniai pastebėjau, kad dirželis, kuris varo generatorių ir kondicionieriaus kompresorių, apiplyšęs, tai nusipirkau dirželį ir vis važinėjau, neprisiruošiau pakeist. Tai galų gale plyšo. Nieko neišdaužė, tik nebeveikė kondicionierius ir generatorius. Pakeisti dirželį labai nesudėtinga. Reikia 15 kilpinio rakto. Maniškis paprastas raktas nelabai tiko, tai su plaktuku išlenkiau, kad geriau prieitų prie varžto. Varžtas yra įtempėjo škyvo viduryje (plastmasinis ratukas toks). Su tuo raktu pasuki įtempėją ir galima dirželį užsidėti. Niuansas toks, kad lengviau uždėti, kai paskiausiai maunama ant kondicionieriaus škyvo, nes kol bandžiau užmauti ant generatoriaus, tai tik nagus nusidaužiau ir niekaip neužėjo, kai tik pabandžiau ant kondicionieriaus iš kart pavyko. Rakto reikia ilgesnio, arba pailginimą kokį naudot, nes jėgos reikia nemažai , kad tą įtempėją pakankamai pasukt. Dar buvo toks monas, kad iš pradžių tas įtempėjas visai nenorėjo judintis, lyg pastrigęs buvo, atstrigo, kai pabandžiau pasukt į tempimo pusę (ne atlaisvint dirželį, o įtemt. Dirželio , aišku jau nebuvo) . Viskas atliekama per viršų, net variklio apsaugos nuimti nereikia.
Variklis 2,0 hdi 103 kw.
Ir vėl tas nesamoningas nuotraukų įdėjimas......

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 23:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dar lengviau užmauti ant alkūniako skriemulio, nes AC skriemuliai turi kantukus ir ne su visom kombinacijom ant jų lengvai užsimauna.
Rakteliui prailginimas yra kitas raktelis. Naudoji kombinuotą raktą, kurio kilpinį galą mauni ant galvutės, o ant žiauninio galo užmauni kito kombinuoto rakto kilpinį galą.
Bet dėl tokio paprasto darbo, kuris taip pat daromas dar nuo Xantijos laikų, kurti visą temą - prasmė? :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 23:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Nes kitiem (ir man) atrodo, kad pas šitą citroeną bet koks darbas kosmosas. Ant alkūninio veleno škyvo mauti sunkiau, nes jį žymiai sunkiau pasiekti iš viršaus. Paskiausiai reikia mauti ant kondicionieriaus. Su paprastu kombinuotu raktu prieiti prie varžto neįmanoma, raktas remiasi į rėmą, raktą reikia išlenkti, kitaip niekaip. Naudoti reikia kilpinį raktą, nes su paprastu tik raktas išsiskėtė, raktas ne iš pigiausių. Xantijoj panašu, bet ne visai taip pat. Kai ieškojau vaizdų, ar vaizdo įrašų, tai xantijai, senesniem c5 įrašų, nuotraukų pilna, o va naujesniem , nėra. O skirtumų ir nemažai esama, tam ir tema. Kad paprastas darbas būtų dar paprastesnis. Pas mane ant kondicionieriau škyvo kantukai minimalūs, praktiškai nėra.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 23:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Paveikslėlis

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 23:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Va ir nuotrauka pavyko įkelt :), čia tik bandymas.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2016, 00:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Paveikslėlis
Taip teko išlenkti raktą

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2016, 07:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Papildau autoriaus darba, dirzelis paskiausiai uzsideda ant itempejo panaudojant rakta 15. Jei pas ka itempejas dar gyvas, galima pasikeist tik ritineli INA, varztas su kairiniu sriegiu, yra dangtelis nuo dulkiu uzdesit lengvai bet sunkiai nuimsit. Ritinelis gerai suteptas sunkiai sukasi rankoje, kodas ant dezutes. Tiek dyzeliui, tiek benzinui tas pats, keturiu cilindru varikliui turiu galvoje, ar v6 toksai pats nezinau.
Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2016, 09:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Neįsivaizduoju, kaip paskiausiai uždėti ant įtempėjo dirželį, neįmanoma, manau, ant įtempėjo niekaip paskiausiai neuždėsi, nes trukdo raktas. su kuriuo tą įtempėją pasuki, nebent tas įtempėjas fiksuojasi, kaip nors? Jei fiksuojasi (o pas pvz audi fiksuojasi), tai jokio skirtumo kur dėsi paskiausiai, užfiksavus ,tai ten laisvai tas dirželis užsimauna, tik būtų gerai pamatyti kaip fiksuojasi. Be fiksavimo nesunkiai užsideda dedant ant kondicionieriaus paskiausiai, viena ranka pasukau įtempėją ir laikiau, kita uždėjau dirželį.
Pas mane 2009 metų 2,0 hdi 103 kw vaizdas beveik identiškas nuotraukoms. O su tokiu pasigamintu raktu pakeisti dirželį vieni juokai, liuks įrankis.
Įtempėjo nekeičiau, nekeičiau net ir skriemuliuko, bet pas mane tai jis sukasi labai lengvai. Dirželis nešokinėja, įtempėjas gyvas reiškias.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2016, 10:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Yra fiksavimui ausikes stripukui ikist.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007