WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=33752
Puslapis 12

Autorius:  Navanas [ Bir 21 2016, 15:28 ]
Pranešimo tema:  C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Nustatė laisvumą iš vidinės vairo traukės dešinės pusės, kas čia per daiktas? Gal kas schemą turite, ar paveiksliuką kokį, noriu pats pasikeist. Ta vieta, kur po gofra traukė su vairo kolonėle jungiasi. Na , o jei ten kolonėlę vairo lupti reikia, tai pats nekeisiu. Kas žinote kaip ji angliškai ar rusiškai vadinasi?
Automobilis C5, 2009 metų, universalas 2,0 hdi 103 kw, hidraulinė pakaba.

Autorius:  Navanas [ Bir 21 2016, 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=t ... id=1928319
Šita, kaip suprantu.

Autorius:  Arthur [ Bir 21 2016, 17:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

https://www.drive2.ru/l/4170371/ manau suprasi nesunku ja pakeist susuksi vaira pilnai ,gofra nustumsi link saves, chamutus atseges ir atsriubuosi.

Autorius:  Saulynas [ Bir 21 2016, 18:27 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Nu bet aš patyliu ,šiuolaikinė kokYbė :?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2016, 21:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Už tai šiuolaikinė kokybė sugeba padaryt, kad iš variklio tepalas nebėgtų.

Autorius:  Vycius [ Bir 21 2016, 22:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

tadas1991 rašė:
Už tai šiuolaikinė kokybė sugeba padaryt, kad iš variklio tepalas nebėgtų.

Galiu padaryt kad begtu, cia ne problema :mrgreen: Begantis tepalas nera blogai,susitepa viskas kas aplink buna,nera korozijos, tepalo nereikia keist,tik dapilt,o ekologija visiem senai pofik, juk katulius ir FAP, DPF filtrus vistiek pjaunam :mrgreen: ironizuoju siek tiek,bet taip yra :)

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2016, 23:58 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Užknisa prie tokio variklio paskui liestis ir dirbti. Nors kad rūdžių nebūna, tai faktas. Nuploviau ir nuvaliau savo exBX XUD7TE, ir dar gerai užsandarinau. Įdėjau į C15, pravažiavau šiaurėj truputuką. Surūdijo viskas per metus laiko. Prieš tai 10 metų eksploatuotas Lietuvoj žiemą vasarą beveik.

Autorius:  Navanas [ Bir 23 2016, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

naujas pravalas. pakeičiau vidinę traukę, tikrai nesudėtinga, o pasirodo, kad kliba išorinė. Dabar keisu išorinę, gerai, kad darbai paprasti ir detalės nebrangios. dar vienas klausimas, kaip užveržiate (užspaudžiat sąvaržas ant granatų pvz, nu tos sąvaržos, kur rabkom sukabini, o po to suspaust reikia, Aš su replėm suspaudžiu, bet nelabai patikimai, man atrodo ,gaunasi , kuo suspaust?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 23 2016, 13:50 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Yra specialus įrankis joms skirtas, bet jis nedaug kuo skiriasi nuo apciūgų. Tai apciūgais ir spaudžiam dažniausiai. Kartais, jei priėjimas iš šono patogesnis, kusačkėm. Jei nori pasidaryti specialų įrankį pats, tai atšipink apciūgų ašmenis. Arba tiesiog, kaip mes, neperspausk.

Autorius:  Arthur [ Bir 23 2016, 15:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Paprasciau net nebuna, bulgarke i letena ir pasigamini. Puikiai tinka ir atsegamiems uzsegamiems, pvz egr hamutams ir t.t.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  Navanas [ Bir 23 2016, 16:07 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

A, tai aš tokias ir naudoju, tik ne visur prieit gaunas, kusačkių dar reikia vadinasi.

Autorius:  Navanas [ Bir 24 2016, 10:24 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Nauja bėda, po traukių pakeitimo, vairas atsistojo kreivokai. Automobilis ir ant žvyro ir ant asfalto važiuoja lygiai, niekur netraukia. Galvoju, jei nevarysiu daryti ratų suvedimo, tai kaip vairą lygiai pastatyt? Palindus po auto sukti abiejų pusių vairo traukes po lygiai, ir vairą tokiu būdu galima pastatyti tiesiai, taip? Kai keičiau traukes, tai skaičiavau kiek kartų atsisuka vairo traukė ir užsukau tiek pat kartų. Bet naujoji traukė buvo šiek tiek ilgesnė, tai įsukau vienu kartu daugiau, turėjo pasidaryti tokio pačio ilgio. Bet nesu garantuotas, kad buvo geras suvedimas, gal teks varyti padaryt suvedimą, bet vistiek įdomu, kaip vairą pastatyti tiesiai?

Autorius:  Arthur [ Bir 24 2016, 10:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Varyk i suvedima. Koki gamintoja dejai, koses pridejai po guma sarnyro, nes iki kitos TA nedatrauksi.Su slankmaciu ar liniuote reikejo matuotis o ne sriegi skaiciuot.

Autorius:  Navanas [ Bir 24 2016, 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Dėjau pigiausio gamintojo (kamoka), nes nebuvau tikras ar tikrai ta traukė bloga, įtariau net vairo kolonėlę, tech apžiūros darbuotojas suklydo, arba reikėjo keisti abi traukes, dabar nebeaišku jau, nes vidinė traukė rankose nekliba, jokio laisvumo neturi, košės jokios nedėjau po guma. Teks varyt ant suvedimo, jei jau taip. Bet pirma tech apžiūrą reikia pereiti.

Autorius:  Saulynas [ Bir 24 2016, 14:08 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 (x7) vidinė vairo traukė laisva

Butinai nuo centro reikėjo matuotis iki kontr veržlės ,nes skirtingų gamintojų sriegiai ne nuo tų pačių vietų prasideda ,vot ir gavosi chernia :wink:

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/