Kadangi jau starteris ne pirmos jaunystės, nusprendžiau patikrinti jo būklę, kad ateityje nebūtų siurprizų.
Kad prieiti iki jo reikės nusiimti oro padavimo vamzdį, filtro dėže pilnai, šlangą sujungiančia oro aušintuvą su kolektoriumi.

Taip pat, atsukam hamutą ir numaunam tik žemyn šlangą ir atjungti fyškę nuo tepalo lygio matuoklio karteryje.

Atsukam starterio maitinimo pliusinius du laidus, patraukiam i šoną.

Atsukame starterio tris pagrindinius laikančiuosius varžtus.

Starterį patraukiam link generatoriaus ir jau jis mūsų rankose.

Žiurime kas dar gero iš jo liko. Kaip matom apneštas tepalu ir metalo abrazyvų.

Atsukam du pagrindinius starterio varžtus ir viršuje viena varžtą iš pritraukėjo.

Ir lengvai atsiskiria starterio priekine dalis.

Nuimame apsaugini dangteli nuo planetinės pavaros.

Tepalo dar yra, bet ir purvo nemažai, viršutinis vainikas iš plastiko.

Išvalome ir sutepame, tepalo nei per daug nei per mažai, įdedame su saiku.


Nuvalome šakute-svirtį.

Nuvalome nuo vario oksidu inkarą.

Lengvai sutepame ir įstatome į starterio pritraukėją-rėlę, turi vaikščioti lengvai ir nestrigti ir prisukam.


Uždedame apsaugini dangtelį.

Sutepame šakutę-svirtį.

Išvalome korpusą nuo purvo.

Sutepame guolį, guolio išmera INA HK1010.



Prisukam prie korpuso priekinės dalies.

Patikrinu rotoriaus-inkaro angliukus, jie puikios būkles, dar ilgam užteks. Išpučiame su suspaustu oru, grafito dulkes.

Sutepam rotoriaus-inkaro krumpliaratį.

Jungiam priekine starterio dalį su galine, susukam varžtus ir dedam starterį į variklį.

Naudojau konsistencinį sintetinį tepalą Mobil SHC 220. Starteris suka lengvai, net su „švilpimu“ užsikuria variklis.

Klausimo kaina: Mobil SHC 220 400g 12€