WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=33980
Puslapis 11

Autorius:  saitas [ Spa 24 2016, 21:16 ]
Pranešimo tema:  C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų

Sveiki forumiečiai,

Tėvuko C5 tai važiuoja normaliai tai nesikuria visai. Palaikius nuimtą klėmą (dafiga laiko) kartais užsikuria. Prieš porą dienų nusipirkau Lexia diagnostiką savo Pežui, kad bent klaidų kodus nuskaityti būtų galima. Tai tuo pačiu praskenavau tėvuko C5 ir papylė krūvą klaidų. Galbūt kas nors galėtų padėti įminti mįslę kokie gedimai slepiasi po šiomis klaidomis ir žinoma kas galėtų blokuoti automobilio užkūrimą? Dar toks įdomus faktas...Kiek žinau, mašina buvo čipuota, užkelti KW ir paspaudus daug gazo ypač į kalną užgesdavo variklis ir užsikurdavo tik po kurio laiko. Kažkoks bičelis perrašė softą į neoriginalų, ale kad sumažinti kuro padavimą, nes neturėjo tokio kokio reikia. Tai dar vienas klausimas ar verta kažko ieškot nesurašius priklausančio softo?

O čia metamų klaidelių puzzlė, kurią tikiuosi padėsite išspręsti:

Pernament fault.
Dust filter FAP. Particulate filter punctured or exhaust differential pressure info

Pernament fault.
Configuration function. Programming error.

Pernament fault.
Amount of additive. Fuel additive ECU.

Pernament fault.
Amount of additive. Fuel additive level reached.

Pernament fault.
Turbo preasure. Turbo presure measured too high

Temporary fault.
Catalytic converter downstream temperature signal (cat2). Short circuit to + or open circuit

Remote fault.
Pernament fault
Fuel additive system. Fault: fuel additive accuracy

Pernament fault.
Lighting control incoherence

Pernament fault.
Steering wheel angle sensor calibration impossible

Pernament fault.
Engine torque non acknowledgement

Pernament fault.
Engine torque regulation

Remote fault.
Pernament fault.
No cummunication with the steering wheel angle sensor incorrect value received


Intermittent fault
ECU

Remote fault
Intermittent fault
Engine speed incorrect value received

Remote fault
Intermittent fault
Coolant temperature incorrect value received

Remote fault
Intermittent fault
Vehicle speed incorrect value received

Autorius:  ukw [ Spa 24 2016, 21:33 ]
Pranešimo tema:  Re: C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų

Tai klaidas sužinojote. Dabar rankoves pasiraitoti ir taisyti. Jei rankovių raitoti nenorite, tai galite iš kišenės ištraukti piniginę, meistrų čia turime.

O remotu tai sorry, nemokame dar taisyti.

Autorius:  saitas [ Spa 24 2016, 21:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų

ukw rašė:
Tai klaidas sužinojote. Dabar rankoves pasiraitoti ir taisyti. Jei rankovių raitoti nenorite, tai galite iš kišenės ištraukti piniginę, meistrų čia turime.

O remotu tai sorry, nemokame dar taisyti.




Tai vat būtų gerai išsiaiškinti ką šios klaidos reiškia ir ką reikia taisyti. Esu tikras, pačiam neteks raitoti rankų (nes giminėje mechanikų nėra ir garažas nėra labai artimas draugas) ir reiks vežti pas meistrus bet kokiu atveju. Tik žinant ką reikia tvarkyti beliks išsirinkti normalų meistrą. Man pvz žaliam žmogui šie klaidos kodai nėra aiškūs. Jeigu ponas esate apsišvietęs, tai būtų malonu, kad pasidalntum savo išmone...Berods tam šis forumas skirtas? Ar čia kažkur ne ten pataikiau?

Autorius:  tadas1991 [ Spa 24 2016, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų

Pirma, tai tokio variklio nebuvo.

Antra, tai klaidų krūva, bet esmė čia kaip ir nedidelė. Viso labo šūdarankių pridirbta mašina bus, kokių mes jau turime pilną kiemą ir paskui kai kieme dar kažkas visai ne į temą sulūžta, liekame kalti, todėl nusprendėme tokių neberemontuoti. Nes vien per praeitą mėnesį trys mašinos kieme sulūžo visai ne tame gale, kur buvo lįsta, bet likome kalti. Arba, jei ir nelikome kalti, vistiek turime užsiimti ir sutaisyti, nes mašinos nebepajuda iš vietos...
Užjaučiu tuos meistrus, kurie imsis remontuoti...

Bet kaip ir ukw sakė, jei piniginė plačiai atsiveria ir žmogus su smegenais vietoj kopūsto, tai problemų jokių nėra, galima sutaisyti praktiškai viską.

O šiaip, užsikimšęs, arba išgręžiotas bet neišprogramuotas, arba išprogramuotas ir nepašalintas suodžių filtras.
Prichaltūrinta kažko rašant ECU programas.
Perpūtinėja turbina, greičiausiai dėl vakuumo bėdų. Arba tiesiog kiauras swirlas, arba dar ir kitos bėdos, pvz pridirbta su vakuumo žarnelėmis belekas, ką labai dažnai sutinkame.
Visa kita nereikšmingos nesąmonės, kurios ištrynus gali nebepasikartoti, arba nesusiję su variklio darbu.

O dėl gazo spaudimo į kalną ir užgesinėjimo tai dažniausiai būna kalti pasibaigę purkštukai arba kuro siurblys, dar kartais slėgio reguliatorius. Arba, kaip ir minėjot, šūdarankių programavimas, kai iš purkštukų arba siurblio pareikalaujamos tokios dozės, kokių jie nesugeba išgeneruoti net įvertinus visas gamintojo numatytas atsargas naujam komponentui, neskaitant, kad jis jau 15metų sunkiai tarnavęs.

Autorius:  saitas [ Spa 25 2016, 06:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų

tadas1991 rašė:
Pirma, tai tokio variklio nebuvo.

Antra, tai klaidų krūva, bet esmė čia kaip ir nedidelė. Viso labo šūdarankių pridirbta mašina bus, kokių mes jau turime pilną kiemą ir paskui kai kieme dar kažkas visai ne į temą sulūžta, liekame kalti, todėl nusprendėme tokių neberemontuoti. Nes vien per praeitą mėnesį trys mašinos kieme sulūžo visai ne tame gale, kur buvo lįsta, bet likome kalti. Arba, jei ir nelikome kalti, vistiek turime užsiimti ir sutaisyti, nes mašinos nebepajuda iš vietos...
Užjaučiu tuos meistrus, kurie imsis remontuoti...

Bet kaip ir ukw sakė, jei piniginė plačiai atsiveria ir žmogus su smegenais vietoj kopūsto, tai problemų jokių nėra, galima sutaisyti praktiškai viską.

O šiaip, užsikimšęs, arba išgręžiotas bet neišprogramuotas, arba išprogramuotas ir nepašalintas suodžių filtras.
Prichaltūrinta kažko rašant ECU programas.
Perpūtinėja turbina, greičiausiai dėl vakuumo bėdų. Arba tiesiog kiauras swirlas, arba dar ir kitos bėdos, pvz pridirbta su vakuumo žarnelėmis belekas, ką labai dažnai sutinkame.
Visa kita nereikšmingos nesąmonės, kurios ištrynus gali nebepasikartoti, arba nesusiję su variklio darbu.

O dėl gazo spaudimo į kalną ir užgesinėjimo tai dažniausiai būna kalti pasibaigę purkštukai arba kuro siurblys, dar kartais slėgio reguliatorius. Arba, kaip ir minėjot, šūdarankių programavimas, kai iš purkštukų arba siurblio pareikalaujamos tokios dozės, kokių jie nesugeba išgeneruoti net įvertinus visas gamintojo numatytas atsargas naujam komponentui, neskaitant, kad jis jau 15metų sunkiai tarnavęs.



Dėkui už normalų atsakymą. Dėl variklio gal porą kw prašoviau. Specams geriau žinot :D tai supratau, kad reiktų nuo kompo perpūtimo pradėt tvarkyt ir fap išprogramavimo. Pats neužsiėmi kaip supratau?

Autorius:  saitas [ Gru 11 2016, 18:57 ]
Pranešimo tema:  Re: C5, 2002m, 2.2L, 100kw daug klaidų

Perrašius kompą ir pakeitus vieną myžčiojantį purkštuką visos bėdos baigėsi. Nei klaidas mėto, nei gesta ir puikiai kuriasi.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/