WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 x7 darbine antifrizo temperatura
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34122
Puslapis 13

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 10 2017, 14:49 ]
Pranešimo tema:  C5 x7 darbine antifrizo temperatura

Sveiki, kiek pas jus buna padalu antifrizo temperatura? Kai jau variklis pasiles. Pas mane budavo 7 padalos, dabar ziema kazkaip bebuna 6. Ar cia visiems taip, kazkaip praeita ziema to nepastebedavau. Problema tame, kad blogiau sildyt pradejo... Galvoju gal termostatas anksciau atsidarineja? Autodatoj raso jog termostatas atsidaro ties 83 laipsniais. Pagal diagboxa 7 padala uzsidega ties 83 laipsniais.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 10 2017, 16:17 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

O jei taip kompą pasijungus ir pasižiūrėjus?

Autorius:  kobis [ Sau 10 2017, 18:22 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

pas mane lyg dabar 7 padalos. junkt laida ir ziuret :?

Laida as turiu Vilijampoleje :lol:

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 10 2017, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

tadas1991 rašė:
O jei taip kompą pasijungus ir pasižiūrėjus?

Taip kompa prisijungus ir pasiziurejus laiko apie 76-79 laipsnius. Betvas cia vietoj gazuodamas. Taip galiu pakelt kiek noriu,.. Reikes paziuret vaziuojant :)

Autorius:  kobis [ Sau 10 2017, 22:44 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

trasoje ziurek vaziuojant :lol:

Autorius:  Vilimantas [ Sau 10 2017, 22:46 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

Jeigu kalbant apie padalas, žiemą tai tikrai karts nuo karto 6 padalas pastebiu, vasarą būdavo 7, o per šalčius kaip ir sakiau, svyruoja. Šiltą orą pradeda pūsti labai greitai, bet pačios padalos kyla vangiai, kai taip šalta. Pvz kai buvo minus 20 keli, tai užkūriau visiškai šaltą ir galima sakyt iškart šešta pavara važiavau 90km/h, po stabilių 10 kilometrų, tik vieną padalą rodė (tepalo temperatūra pakyla greičiau) :) Ant laisvų, tai išvis abejoju ar tas variklis šyla ( pagal padalas :D ) esu girdėjęs, kelis variantus kai HDi be aušinimo radiatoriaus vasarą važinėjo ir nieko, todėl man rodos tuo HDI pasižymi :) nors, padala padalai nelygu, mano atveju manau tai visiškai normalu, nes orą pučia tikrai puikiai, tavuoju, silpnas oro šildymas gali identifikuoti problemą, nors 79 laipsniai nėra baisiai mažai, xsaroje pamenu, kai ieškojau bėdos ir dariau įvairius matavimus, tai visad tarp 81-83 būdavo. Jeigu labai reiks, pabandysiu savo X7 pasitestuoti ryt poryt :)

Autorius:  kobis [ Sau 10 2017, 22:49 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

kazkaip dauguma nauju masinu nebera temperaturos rodymo spidometre . Tai visai galvos nekvarsini tuomet :lol:

Autorius:  tadas1991 [ Sau 11 2017, 10:50 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

kobis rašė:
kazkaip dauguma nauju masinu nebera temperaturos rodymo spidometre . Tai visai galvos nekvarsini tuomet :lol:

Temperatūros rodymo spidometre nebuvo ir daugely senų Citroen modelių. C15/Visa visai neturėjo, BX turėjo tik pačiose prabangiausiose komplektacijose, t.y. GTI 16V, ZX turėjo irgi tik geresniuose variantuose su rimtesniais varikliais, paprasti triperoidai ėjo su lemputėm.
Kažkaip nei vienai mašinai, kur nerodo temperatūros, dar su ja problemų neturėjau. Arba rodo ir yra, arba nerodo ir nėra :mrgreen:

Vilimantai, tau greitai šiltą pūsti pradeda tikriausiai dėl to, kad yra ir veikiantis elektrinis pečiukas. O pas Hellmix'ą greičiausiai arba jo nėra, arba jis yra, bet neaktyvuotas. Ar yra toks daiktas, labai paprasta patikrinti pagal VINą service.citroen.com. Einat į skiltį apie šildytuvus ir prie kažkurios vietos, ar prie pačio pečiuko, ar prie sklendžių, ar prie ventiliatoriaus valdiklio brėžinio tas elektrinis pečiukas būna schemoje parodytas ir pažymėtas kažkokiu skaičiumi. Tai va jei pas jus dešinėj detalių sąraše tas skaičius ir tos detalės kodas yra, tuomet pečiukas turėtų būti, jei niekas neprichimičinta, o jei nei skaičiaus, nei detalės kodo sąraše nėra, vadinasi nėra ir pečiuko elektrinio, nors brėžiny jis ir rodomas (nes brėžinys bendrai visiems tokiems modeliams).

Autorius:  Vilimantas [ Sau 11 2017, 14:09 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

Hm, Tadai, suintrigavai, net nebuvau pagalvojęs, kad gali stovėti kažkas panašaus. Jungsiuosi tikrinti, nors neesu el. schemų specas :D

O dėl HeLLmiX padalų istorijos, tai šiandien patikrinau, kiek padala atstoja realią temperatūrą. Važiavau tolygiai, šešta pavara Vilniaus aplinkeliu. Pirma padala atsirado ties 63 laipsnais. Paskui kilo kas kelis laipsnius po padalą. Pasiekus maždaug 75-76 sužibo šeštoji padala. Ji laikėsi truputį ilgiau. Septinta padala užsidegė nuo 80 laipsnių. Toliau kaip ir turėtų būti, temperatūra svyravo tarp 82-84 laipsnių. Dar galiu paminėti, kad septinta padala atsirado po maždaug 6-7km, nors Citrina nebuvo visiškai šalta, nes prieš kelias valandas buvau važiavęs, jeigu gerai pamenu, įlipus ir užvedus, rodė aušinimo temperatūra apie 19 laipsnių šilumos (lauke buvo apie -6) :)

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 11 2017, 14:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

tadas1991 rašė:
kobis rašė:
kazkaip dauguma nauju masinu nebera temperaturos rodymo spidometre . Tai visai galvos nekvarsini tuomet :lol:

Temperatūros rodymo spidometre nebuvo ir daugely senų Citroen modelių. C15/Visa visai neturėjo, BX turėjo tik pačiose prabangiausiose komplektacijose, t.y. GTI 16V, ZX turėjo irgi tik geresniuose variantuose su rimtesniais varikliais, paprasti triperoidai ėjo su lemputėm.
Kažkaip nei vienai mašinai, kur nerodo temperatūros, dar su ja problemų neturėjau. Arba rodo ir yra, arba nerodo ir nėra :mrgreen:

Vilimantai, tau greitai šiltą pūsti pradeda tikriausiai dėl to, kad yra ir veikiantis elektrinis pečiukas. O pas Hellmix'ą greičiausiai arba jo nėra, arba jis yra, bet neaktyvuotas. Ar yra toks daiktas, labai paprasta patikrinti pagal VINą service.citroen.com. Einat į skiltį apie šildytuvus ir prie kažkurios vietos, ar prie pačio pečiuko, ar prie sklendžių, ar prie ventiliatoriaus valdiklio brėžinio tas elektrinis pečiukas būna schemoje parodytas ir pažymėtas kažkokiu skaičiumi. Tai va jei pas jus dešinėj detalių sąraše tas skaičius ir tos detalės kodas yra, tuomet pečiukas turėtų būti, jei niekas neprichimičinta, o jei nei skaičiaus, nei detalės kodo sąraše nėra, vadinasi nėra ir pečiuko elektrinio, nors brėžiny jis ir rodomas (nes brėžinys bendrai visiems tokiems modeliams).

Yra yra pas mane elektrinis pasildymas :) jis veikia, as sakiau kad nesildo kaip noretusi, tai yra kaip anksciau buvo :) ten kaip suprantubyra diagboxe tas el. Pasildymas minimas pt1 pt2 rezistors. Esme ta, jog po antifrizo keitimo atsirado nuosedu sistemoje ir jas as jau ploviau. Tiksliau ploviau peciuka nes jis isvis nebeveike ir silde tik situ el. Sildytuvo pagalba :) su peciuku kaip ir aisku, bet tada pastebejau, kad rodo maziau padalu temperatura ir pagalvojau gal termostatas per anksti pradejo atsidarineti ir man atima temperatura is peciuko :)

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 11 2017, 14:48 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

Vilimantas rašė:
Hm, Tadai, suintrigavai, net nebuvau pagalvojęs, kad gali stovėti kažkas panašaus. Jungsiuosi tikrinti, nors neesu el. schemų specas :D

O dėl HeLLmiX padalų istorijos, tai šiandien patikrinau, kiek padala atstoja realią temperatūrą. Važiavau tolygiai, šešta pavara Vilniaus aplinkeliu. Pirma padala atsirado ties 63 laipsnais. Paskui kilo kas kelis laipsnius po padalą. Pasiekus maždaug 75-76 sužibo šeštoji padala. Ji laikėsi truputį ilgiau. Septinta padala užsidegė nuo 80 laipsnių. Toliau kaip ir turėtų būti, temperatūra svyravo tarp 82-84 laipsnių. Dar galiu paminėti, kad septinta padala atsirado po maždaug 6-7km, nors Citrina nebuvo visiškai šalta, nes prieš kelias valandas buvau važiavęs, jeigu gerai pamenu, įlipus ir užvedus, rodė aušinimo temperatūra apie 19 laipsnių šilumos (lauke buvo apie -6) :)

Va dekui, Pameginsiu as taip pat pasitikrinti :)

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 11 2017, 15:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

HeLLmiX rašė:
Vilimantas rašė:
Hm, Tadai, suintrigavai, net nebuvau pagalvojęs, kad gali stovėti kažkas panašaus. Jungsiuosi tikrinti, nors neesu el. schemų specas :D

O dėl HeLLmiX padalų istorijos, tai šiandien patikrinau, kiek padala atstoja realią temperatūrą. Važiavau tolygiai, šešta pavara Vilniaus aplinkeliu. Pirma padala atsirado ties 63 laipsnais. Paskui kilo kas kelis laipsnius po padalą. Pasiekus maždaug 75-76 sužibo šeštoji padala. Ji laikėsi truputį ilgiau. Septinta padala užsidegė nuo 80 laipsnių. Toliau kaip ir turėtų būti, temperatūra svyravo tarp 82-84 laipsnių. Dar galiu paminėti, kad septinta padala atsirado po maždaug 6-7km, nors Citrina nebuvo visiškai šalta, nes prieš kelias valandas buvau važiavęs, jeigu gerai pamenu, įlipus ir užvedus, rodė aušinimo temperatūra apie 19 laipsnių šilumos (lauke buvo apie -6) :)

Va dekui, Pameginsiu as taip pat pasitikrinti :)

Atsiminiau kad vakar vaziuojant apie 30 km uzmiesgyje taip ir nepavyko pamatyti 7 padalos. Ir seip jau kurį laiką jos nematau...pavaziuosiu su lexija ir parašysiu rezultatus

Autorius:  ukw [ Sau 11 2017, 15:10 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

Man rodos, ponai ieškote sliekų, amžino įšąlo žemėje :)

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 11 2017, 16:57 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

ukw rašė:
Man rodos, ponai ieškote sliekų, amžino įšąlo žemėje :)


Pilnai gali buti :) o gal ka rasim :D

Autorius:  kobis [ Sau 11 2017, 16:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 darbine antifrizo temperatura

keisi termostata arba lauski pavasario kai tai bus neaktualu :lol:

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/