WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 02:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 16:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
As kazkaip pakabos sport mode nejungiu, kai vazineju iprastai. Bent jau pas mane, pakaba pati sustandeja ir vairas tampa kietas, kai didesniu greiciu imi koki posuki, ar siaip uzsiziopsai ir tenka atlikti staigius manevrus. Todel kai vaziuoji ramiai, ji visada plaukia, kai greiciau, masina pati prisitaiko. Nors reiks pasibandyti pavazinet diena kita su sport pakaba, gal atrasiu kazka naujo :)


Jo pabandyk ilgesni laika, man asmeniskai buvo atradimas, nes seniau trumpam trasoj ijunges buvau tai nelabai ten kazka pajutau, o kai mieste pradejau vazinet, na nzn man daug labiau patiko...seniau kaip ant kilimo zemes nejauti :mrgreen: o dabar ir komfortas ir rysys su keliu geresnis :) man kazkaip optimalu :) kitam gal bus tas pats :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 16:09 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
vienu zodziu pavaru deze saugo save kad jos nesulauzytu variklis 8)

Nors tavo variklis galingas ir didelis sukimo momentas bet tu niekada negalesi prakasti ratu, nebus tokios traukos nuo zemu greiciu.

Sita pavaru deze yra mazute ir neskirta gainiojimui. :?

turbut 2-3 kartus mazesne nei ZF Elviuko Jaguar 4.2 L su 420 arkliu :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 16:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Na jo kazkaip jei iskart iki dugno tai deze tarsi pasimeta, ner prasmes spaust iki dugno norint is vietos greiciau isvaziuot, as tai taip su saiku spustelnu ant pajautimo , tada deze speja susidorot :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 16:30 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
ji mato ten kazkokius parametrus ir bendrauja su variklio kompu. turi keisti i mechanke nei nori gazuot :D

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 16:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Aisin maximum of 440 N·m, ZF6HP26 maximum input torque of 600Nm. Va jums ir aisku turi but viskas. Jau ir ZF 8HP90 ne naujiena su 1000Nm. Tik PSA viduramziais gyvena....
AWF8F35 Aisino 8 bege deze skersiems varikliams taip pat nepasizymi dideliu Nm skaicium.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 16:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
nieko nepakeisim :D Yra kaip yra. O yra Aisin AM6+ ar kazkas panasaus. Ji greitesne ?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 17:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Aisin maximum of 440 N·m, ZF6HP26 maximum input torque of 600Nm. Va jums ir aisku turi but viskas. Jau ir ZF 8HP90 ne naujiena su 1000Nm. Tik PSA viduramziais gyvena....
AWF8F35 Aisino 8 bege deze skersiems varikliams taip pat nepasizymi dideliu Nm skaicium.


Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano :) Tai koks tada ten labai tolkas is tos ZF dezes sitam varikliui :) Aisku jeigu pacipavus ji maximaliai tai deze jau altaikytu su maximum torque 600 Nm :mrgreen: Bet ilgai neatlaikytu kiti mazgai...turbina ir t.t Bet va jeigu citroenas butu naudojas ZF tam 3 litriam tai tada jo momentas jau butu ne kaip mano 450 o kad ir visi 600Nm. Aisku pas 3 litru 450 momenta pasieka jau prie 1600 apsuku o pas mane prie 2000, tai vistiek c5 3 litris biski geriau rauna bet ne tiek kiek galetu :) Idomu butu su tuo 3 litru hdi pavaziuo ir palygint su savo ar labai jau ten geriau vaziuoja in real :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 17:43 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
kazkaip vaziavau su 3L dyzeliu bet kazkokio didziulio rovimo nepastebejau :? Automatas sueda variklio dinamina. Prabuksuoja kazka patempia ant savo tu sankabu. As vadinu pusinemis pavaromis ta visa reikala :D 1.5 , 2.5 , 3.5 pavaros

Reikia mechanines dezes. :drunk:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 18:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Tai jo pats trilitris variklis sunkesnis tai ir vaziuos nekazka geriau su tokiu pat momentu ir tokia pat deze kai mano :) nors pagal pasa biski greiciau raso isibegejima...na bet siaip abiem pakanka tos galios kaip citroenui,greitesniu kolkas nera: ) cia juk komfortui masina, bet smagu kai ir ne darzove :) mane siap tenkina tas esamas galios ir komforto santykis...matai su mechanine jau prarastum dali komforto...

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 19:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Bent jau man asmeniskai pasirode, kad trilitris HDi daugiausiai privalumu pries kitus C5 variklius turi kai begejamasi nuo 80km/val iki 200km/val, va sitame diapazone man trauka pati smagiausia, nes realiai vaziuojant ant 80 spustelni dugna ir masina tiesiog, tiesiog pradeda skristi, greitis vis kyla ir kyla o akseleracija nei kiek neblesta. Kadangi 4 ir kitos pavaros ilgos, tai belieka megautis trauka, be pavaru junginejimo.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 20:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Cia va radau lentele / 150kw HDI / pries / 155kw V6 benziną/ ir /177kw HDI V6/,(iš kairės į dešinę) tai iki 90km/val kaip ir minejote, įsibegėjimas yra labai panašus, o tiksliau, V6 benzinas yra pats greiciausias. Tarp 150kw ir 177kw HDI skirtumas pradeda jaustis nuo 130km/val. Žiūrint į lentelę, galima sakyt, kad V6 benzinas su HDi eina koja kojon iki pat 180km/val (tiksliau didžiąją laiko dalį jis ir pirmauja). Na čia tokie teoriniai - stendiniai skaičiai, realybėje tikiu kad visi važiuoja vienodai, kai yra laikomasi leistino greičio :)
http://i63.tinypic.com/2h3puyp.jpg
Paveikslėlis

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 20:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Na jo siaip visumoj tai betkokiu atveju smagiausias variantas tas 3.0 hdi...o ir murkia jis speju graziai ir vibraciju daug maziau...ech buciau gaves gera trilitri tai buciau susigundes...nors ir 6 cilindrai...2 egr stovi...kiek man sake ACS tai remontas sio variklio apie 2 stukas euru...bet jeigu paimti su normalia rida...gal ir nebutu tu reikalu...siaip shrote ju lygtais yra jau nemazai...va mano 2.2 to naujesnio tai nesu mates dar...bet shrotas loterija...

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 21:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
keista kazkaip. Mano 3L benzas be turbokompresoriaus greiciausias pagal lentele :lol:

O pas jus juk 2 turbinos :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 23:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
kobis rašė:
keista kazkaip. Mano 3L benzas be turbokompresoriaus greiciausias pagal lentele :lol:

O pas jus juk 2 turbinos :lol:

Nu, as irgi stebejausi, bet benzas yra lengvesnis, tai jau pliusas ir jeigu neklistu, benzinineje pavaros yra trumpesnes (negaliu patvirtint bet buvau uzmates info) todel akseleracija gereja, nors ir prarandamas max greitis :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 23:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2012, 18:59
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
Atmosferikas visada isliks atmosferiku :)

_________________
C5x7 exclusive


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007