WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 19:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 23:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2012, 18:59
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
ryt meginsim su profanu ideti sferas kaip priklauso i prieki kad stabdant priekis neknapsetu zemyn. siuo metu sferu zikleriai komfort kazkokie didinti,1,2mm diametro, o priklauso 0,95. pagal ideja turetu buti stabilesne vaziuojant bei sport mode ir taip pat nenukenteti komfortas lygiame kelyje. po visko pasidalinsiu butinai kokie pojuciai :labas:

_________________
C5x7 exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 23:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
reikia det mechanine nes automatas yra auto stabdys :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 00:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
xamas rašė:
]

Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano :)


6hp26 ar 6hp28 yra ivairiu modifikaciju, pvz 4.2 ir 5.0 supercharged XF'ams eina speciali modifikuota deze. eina papildomi sankabos lapeliai torque konverteris kitas, uzdejus nuo paprasto 5 litrio ar 4.2 neatlaikys nei 30 dragu nuo sviesoforo isjungus traction control.


dyzeliai traukia tik po atmosferiku isedus. ir tik subjektyviai. spidometras rodo ka kita.
net 1.6hdi c4 kupoe traukia subjektyviai geriau nei c5x7 3.0i v6

gerai traukia masina kuri traukia nuo 1500rpm ir ta trauka tolygiai dideja iki 7000rpm. tada ir lenkti ir pagreiteti malonu, ir nesijaucia lagu ar staigiu jegos prieaugiu. kai vazinejau mocais tai CBR RR visada smagiau traukdavo nei R1 nes pasizymejo tolygiu galios didejimu. zodziu manau gerumo prasme eina mazdaug taip- kompresorius+ turbo, toliau kompresorius, toliau biturbo, toliau mazalitres turbo ir dideli atmosferikai, toliau atmosferikas, toliau dyzelis atmosferikas. na elektriniai kitokie i sia gama neitraukiau :)


beje man sugedo pneumatine ar kokia ten pakabos sistema tai bevaziuojant jauciais kaip per sraiges kiauta pervaziuoji :D nesenai su kobio vaziavau, tai lyg kompiuteriniam zaidime, baisu ant posukio lekt nes tiesiog nesupranti ar masina siuncia kazkokius zenklus ar ne , nes buna masinu (pv astra g) kur tiesiog be jokio ispejimo nueina nuo kelio karsta vasaros diena. lyg ziema butu.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 01:20 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
vistiek koks bebutu automatas palakstyt geriau su mechanke :lol: Ties mugiai po sankabos atleidimo. Kitos vaziavimas

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 08:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 12 2013, 16:02
Pranešimai: 56
Miestas: Vilnius-Kaunas
Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano :) Tai koks tada ten labai tolkas is tos ZF dezes sitam varikliui :) Aisku jeigu pacipavus ji maximaliai tai deze jau altaikytu su maximum torque 600 Nm :mrgreen: Bet ilgai neatlaikytu kiti mazgai...turbina ir t.t Bet va jeigu citroenas butu naudojas ZF tam 3 litriam tai tada jo momentas jau butu ne kaip mano 450 o kad ir visi 600Nm. Aisku pas 3 litru 450 momenta pasieka jau prie 1600 apsuku o pas mane prie 2000, tai vistiek c5 3 litris biski geriau rauna bet ne tiek kiek galetu :) Idomu butu su tuo 3 litru hdi pavaziuo ir palygint su savo ar labai jau ten geriau vaziuoja in real :)[/quote]

Tu niekada nelygink automobilių, kurie varomi skirtingai, juk Citroen varomas priekiniais ratais, o Jaguar galiniais. Nors ir varikliai bus tie patys, bet automobilis varomas galiniais ratais gali turėti daugiau arklio galių. Priekiu varomas automobilis turi ribą, jei bus didesnė galia - raus pusašius.

_________________
Citroen C5 2.0 hdi 120 kw APD 2006
Citroen C4 1.6 hdi 100 kw APD 2010


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 09:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
C5 X7 3.0L V6 155KW Power. Benzin/LPG Almost Exclusive
Automatic gearbox: AISIN AM6 . 1,2 gear limits torque ;(


pabandyk startuot stiagiau paziuret kuriuo momentu kas ten ka limituoja. ijungi pavara, neatleidziant stabdzio uzgaziuoji, staigiai atleidi stabdi.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 10:03 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Gytis R rašė:
Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano :) Tai koks tada ten labai tolkas is tos ZF dezes sitam varikliui :) Aisku jeigu pacipavus ji maximaliai tai deze jau altaikytu su maximum torque 600 Nm :mrgreen: Bet ilgai neatlaikytu kiti mazgai...turbina ir t.t Bet va jeigu citroenas butu naudojas ZF tam 3 litriam tai tada jo momentas jau butu ne kaip mano 450 o kad ir visi 600Nm. Aisku pas 3 litru 450 momenta pasieka jau prie 1600 apsuku o pas mane prie 2000, tai vistiek c5 3 litris biski geriau rauna bet ne tiek kiek galetu :) Idomu butu su tuo 3 litru hdi pavaziuo ir palygint su savo ar labai jau ten geriau vaziuoja in real :)


Tu niekada nelygink automobilių, kurie varomi skirtingai, juk Citroen varomas priekiniais ratais, o Jaguar galiniais. Nors ir varikliai bus tie patys, bet automobilis varomas galiniais ratais gali turėti daugiau arklio galių. Priekiu varomas automobilis turi ribą, jei bus didesnė galia - raus pusašius.[/quote]

Taiva ir lyginu del to, kad jauguras varomais galiniais ir dar su geresne deze turetu vaziuoti greiciau :) bet kazkodel vaziuoja taip kaip mano per 8,6 sec iki 100 (cia abu universalus lyginau, sedanai per 8,3 sec) Tai ir galiniai kazkaip siuo atveju nieko neduoda ir greitesne deze :) O abieju auto svoris panasus...nonsensas :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 10:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Bet siaip va Citroen C5 3 litr HDI yra unikalus tuom, kad turi 177kw, momentas 450 ir priekinius varomus ratus ir skersai stovinti varikli...kazkaip daugiau neateina i galva kas dar is dyzeliniu turi tiek galios prie tokios konfiguracijos :wink: Gal kas turit pavyzdziu ? Na aisku ir iš 2.2 150kw 450 monentas ir jau keturiu cilindru prie tokiu pat konfiguraciju yra daug ispausta :) jeigu ir sugebetu ikisti didesni momenta palaikancia deze, vistiek tada butu per didelis kruvis pusašiams, kaip kazkas minejo :) Tai gaunas kaip ir turim maximuma ka galim turet su priekiniais varomais ir skersai stovinciu varikliu ;)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 11:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
[quote="Atas]
Taiva ir lyginu del to, kad jauguras varomais galiniais ir dar su geresne deze turetu vaziuoti greiciau :) bet kazkodel vaziuoja taip kaip mano per 8,6 sec iki 100 (cia abu universalus lyginau, sedanai per 8,3 sec) [/quote]

Kur juos jus lyginote? Internete ar bukletuose? Matau nelabai suprantate kas yra britiskas konservatyvumas. Jaguar testuose isibegeja greiciau nei gamintojo specifikacijose. Palikta laiko prisdegti cigara, ar uzsikaisti arbatos. Yra kas ismatavo ant supercharged v8 0.8 sekundes greiciau. kai eina kalba apie 5 sek tai labai daug.

Kas yra Jaguar greicio ribotuvas lyginant su Audi RS4 greicio ribotuvu irgi supratau vokietijos autobane. Virsijus 250km/h -"sere, nerekomenduotume jums vaziuoti greiciau" :mrgreen:

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 12:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
[quote="Atas]
Taiva ir lyginu del to, kad jauguras varomais galiniais ir dar su geresne deze turetu vaziuoti greiciau :) bet kazkodel vaziuoja taip kaip mano per 8,6 sec iki 100 (cia abu universalus lyginau, sedanai per 8,3 sec) [/quote]

Kur juos jus lyginote? Internete ar bukletuose? Matau nelabai suprantate kas yra britiskas konservatyvumas. Jaguar testuose isibegeja greiciau nei gamintojo specifikacijose. Palikta laiko prisdegti cigara, ar uzsikaisti arbatos. Yra kas ismatavo ant supercharged v8 0.8 sekundes greiciau. kai eina kalba apie 5 sek tai labai daug.

Kas yra Jaguar greicio ribotuvas lyginant su Audi RS4 greicio ribotuvu irgi supratau vokietijos autobane. Virsijus 250km/h -"sere, nerekomenduotume jums vaziuoti greiciau" :mrgreen:[/quote]


Na taip zinoma internete, kur daugiau, bet ziurejau pacius isamiausius duomenis kokius tik radau, kur pateikiamas tiek greitejimo, tiek kuro saunaudu realus modeliavimas atsizvelgiant i tam tikrus faktorius...O britiskas konservatyvumas manau baigiasi jau vien tuom, kad jie naudoja PSA-ford dyzelius :mrgreen: Apie supercharged nekalbu, cia jau ju kurinys ir cia jau visai kiti reikalai :) Patiko del to ribotuvo :) Geras bajeris :) Bet cia supercharged...visai kita lyga :D su sitais dyzeliukais skirtais placiam masiniam vartojimui nera ka ir lyginti :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 13:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Na taip zinoma internete, kur daugiau, bet ziurejau pacius isamiausius duomenis kokius tik radau, kur pateikiamas tiek greitejimo, tiek kuro saunaudu realus modeliavimas atsizvelgiant i tam tikrus faktorius...O britiskas konservatyvumas manau baigiasi jau vien tuom, kad jie naudoja PSA-ford dyzelius :mrgreen: Apie supercharged nekalbu, cia jau ju kurinys ir cia jau visai kiti reikalai :) Patiko del to ribotuvo :) Geras bajeris :) Bet cia supercharged...visai kita lyga :D su sitais dyzeliukais skirtais placiam masiniam vartojimui nera ka ir lyginti :)


Tai bent jau youtubeje lyginkit-vis kazkaip tiksliau :D nu jo tie forduarai ar monduarai tai tik toj pacioj gamykloj surenkami kaip jaguarai. varikliai , pakaba, iranga, garso izoliacija visai kitokia. isbandziau visu skirtingus benzininius XF (3.0, 4.2, 4.2supercharged, 5.0 supercharged) ne is lansktinuku o realiai pries pirkdamas. ir Ecoboost 2 litrai 300ag jau rulez ziuriu.. :( o 2015 xf modelis tai ir apdaila vidaus kaip mondeo, ir garso izoliacija-ant 100 vaziuojant svilpia kaip 200km/h vaziuotum. as kai vaziuoju Rimi aikstelej nieko nesigirdi, bet pestieji kazkaip v8 SC garsa supranta kaip pavoju- greit issilaksto i salis. :D Net diedukai su klausos aparatais :D Bet youtubeje daznai skaitau paaugliu komentarus- turejau XFR nieko gero per tylus :D Reikai realiai empyriskai viska bandyt.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 15:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Atas rašė:
Na taip zinoma internete, kur daugiau, bet ziurejau pacius isamiausius duomenis kokius tik radau, kur pateikiamas tiek greitejimo, tiek kuro saunaudu realus modeliavimas atsizvelgiant i tam tikrus faktorius...O britiskas konservatyvumas manau baigiasi jau vien tuom, kad jie naudoja PSA-ford dyzelius :mrgreen: Apie supercharged nekalbu, cia jau ju kurinys ir cia jau visai kiti reikalai :) Patiko del to ribotuvo :) Geras bajeris :) Bet cia supercharged...visai kita lyga :D su sitais dyzeliukais skirtais placiam masiniam vartojimui nera ka ir lyginti :)


Tai bent jau youtubeje lyginkit-vis kazkaip tiksliau :D nu jo tie forduarai ar monduarai tai tik toj pacioj gamykloj surenkami kaip jaguarai. varikliai , pakaba, iranga, garso izoliacija visai kitokia. isbandziau visu skirtingus benzininius XF (3.0, 4.2, 4.2supercharged, 5.0 supercharged) ne is lansktinuku o realiai pries pirkdamas. ir Ecoboost 2 litrai 300ag jau rulez ziuriu.. :( o 2015 xf modelis tai ir apdaila vidaus kaip mondeo, ir garso izoliacija-ant 100 vaziuojant svilpia kaip 200km/h vaziuotum. as kai vaziuoju Rimi aikstelej nieko nesigirdi, bet pestieji kazkaip v8 SC garsa supranta kaip pavoju- greit issilaksto i salis. :D Net diedukai su klausos aparatais :D Bet youtubeje daznai skaitau paaugliu komentarus- turejau XFR nieko gero per tylus :D Reikai realiai empyriskai viska bandyt.


Na ziurejau ir youtubej kur buna tikrina per kiek isibegeja, tai sitiem forduaram irgi tas pats :) Na taip sutinku kad viska reik bandyt realiai, bet nevisi turi galimybes :) Na jusu bandytas benzininis 3.0 tai turejo tikrai nevaziuot :) ka ten iprastas 3 litru V6 atmosfernikas :) turbut tik ramiam vazinejimui :) ir sanaudos dideles ir dar nevaziuoja :) vienintelis pliusas - patikimumas... 4.2 jau geriau ir su panasiom sanaudom turbut kaip 3.0, o tie du paskutiniai tai viskas aisku...kubatura + kompresorius :mrgreen: O tai cia nauja pirkot ? Cia grynai pramogai ? :) O ka manot apie Jaguar XF 3.0 202 kw dyzeliuka? Ir kaip vaziuokle to xf? pvz lyginant su BMW5? komfortiskesne? kaip valdymas? Ar supercharged eina jau kitokia vaziuokle? sportine gal? Ir beje kiek girdejau, kad modeliai iki 2011 ar 2012 metu buvo probleminiai del reduktoriaus bedu..ar tiesa? Siaip ateity gal ir galvociau apie toki modeli...nes pvz lyginant bmw 5 (f10) tai tikrai sita galima nupirkt pigiau su daug geresne komplektacija...o bmw bus plikas uz tokia kaina ir dar manau daug maziau patikimas nei Jagas. Ka manot Jus? ;)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 16:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Na ziurejau ir youtubej kur buna tikrina per kiek isibegeja, tai sitiem forduaram irgi tas pats :) Na taip sutinku kad viska reik bandyt realiai, bet nevisi turi galimybes :) Na jusu bandytas benzininis 3.0 tai turejo tikrai nevaziuot :) ka ten iprastas 3 litru V6 atmosfernikas :) turbut tik ramiam vazinejimui :) ir sanaudos dideles ir dar nevaziuoja :) vienintelis pliusas - patikimumas... 4.2 jau geriau ir su panasiom sanaudom turbut kaip 3.0, o tie du paskutiniai tai viskas aisku...kubatura + kompresorius :mrgreen: O tai cia nauja pirkot ? Cia grynai pramogai ? :) O ka manot apie Jaguar XF 3.0 202 kw dyzeliuka? Ir kaip vaziuokle to xf? pvz lyginant su BMW5? komfortiskesne? kaip valdymas? Ar supercharged eina jau kitokia vaziuokle? sportine gal? Ir beje kiek girdejau, kad modeliai iki 2011 ar 2012 metu buvo probleminiai del reduktoriaus bedu..ar tiesa? Siaip ateity gal ir galvociau apie toki modeli...nes pvz lyginant bmw 5 (f10) tai tikrai sita galima nupirkt pigiau su daug geresne komplektacija...o bmw bus plikas uz tokia kaina ir dar manau daug maziau patikimas nei Jagas. Ka manot Jus? ;)


Apie dyzelius nieko pakomentuot negaliu man jie neaktualus. O jaguaro dydelio nepirkciaus kvadratu. jei jau pirkt ekonomiska ir praktiska tai 3 litru benzinini 300AG po feislifto su 4 varomais ratais. galesit dziaugtis 60Ag galia ir riedeti greitkelyje sunaudojant 6.5litro benzo. ir visokie DPF nesikims. veliau pasikeisit varikli uz 4000eur ar pasiremontuosit ir toliau ekonomiskai vazinesit.

V8 kuro ima daugiau meiste bet vienam variklio gedimui tenka 40 ford varikliu gedimu. ir cia ne del to kad v8 maziau parduota. zodziu jums rinktis ar geriau kasdien sutaupyt po 3eur ar pora metu begyje viska sukist i EURO 8 varikliu remontus. tik tiek akd su v8 smagiau vaziuiosis. ir ryte uzkurus galima stiline vandens padet kuri ne neraibuliuoja. su dyzeliu ar ecoboostu puse issilaistytu jauciu :)


atmosferikas ramiam vazinejimui? :shock: tai kad preisingai jis ne nevaziuoja be 3500RPM, dyzeline astra sraute sviesosm mirkses :) - pastoviai virs 3500RM reikia laikyt su atmosferiku..

benzininis 3.0 jaguras netraukia isvis. bet garsas grazesnis nei c5 x7 3.0i V6,
4.2 N/A netraukia irgi, nebent virs 3500rpm laikoma, 5 litru N/A jau kazkiek traukia nesmaugiant. 4.2 S/C ir 5.0S/C jau kita kalba. r20/295 ratus galima ant asfalto prasukt prie 1400RPM. teko vaziuot ir su modifikuotu(mazintas SC skriemulys,perpropgramuotas) ~600AG 5.0 S/C va sitas jau traukia net tada kada dar nereikia nuo 900RPM :D nors vyrukas vazineja kasdienai..
pakabos S/C modeliu kitokios nei kitu jaguaru. jos reguliuojamos bet ne taip kaip citroene.

Kas del vidaus irangos ir kokybes tai pats paprasciausias xf atrodo gal net kiek geriau nei geriausios bmw komplektacijos- standartiskai eina pilna KOKYBISKA oda, elektrinis vairas, navi,touchsreenas dar pastebejau kad stipriai skiriaisi XF garso izoliacija skirtingu modeliu, reiktu isardyt,paziuret bet kuo brangesnis tuo tylesnis. Kaina irgi dyzelio 2.7 vs 5.0 S/C portfolio pilnu skiriais daugiau nei pora miesto automobiliuku.

Jaguaras XF su Citroen c5 x7 turi kai ka bendro- abi LT nuvertintos ir per pigios uz tai ka gauni. ir nieks nevagia R20 ratu kurie pas dileri apie 6000EUR+ :D net slapuku nedejau. net KASKO nedraudziau. butu audi ar bmw nei ratu nei masinos ryte nerasciau.

bent jau kam patinka c5x7 XF butu logiskas zingsni i prieki. tai tiek.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 16:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
reikia det mechanine nes automatas yra auto stabdys :lol:

ne tik deze stabdo
Paskaiciuok- kieciausiais jaguar XFRS variklis turi 650AG, Aston martin su ferrari tyliai ruko kampe :) bet

~100AG pasima kompresorius kaip mechaniniai nusotoliai, is likusiu 550Ag apie 110Ag atima automatines greiciu dezes nuostoliai. lieka 450AG, masina sveria 2000kg, imi mechanine astra F tiuninguota su isimtu salonu ~1000kg i skraidai panasiai. tik ausu kistuku reik.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 16:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Nu aisku su tais Jagais...gal kazkada ir susigundysim jei skambanciu pakankamai turesim :) Nes kolkas ipirkciau nebent tik su 2.7 probleminiu varikliu :) o to gero man nereik :) Na del nuvertinimo situ auto tai gal taip ir geriau....galima pigiau isigyt :) o jei perki masina del saves, o ne tik kad pasipontavot tai idealus variantas kokybes atzvilgiu ir malonumo vairuot...As pvz Citroen C5 X7 geros komplektacijos su smarkesniu varikliu pagal visus pojucius priskirciau E klasei o ne kaip oficialiai D. Va kasdien vaziuoju ir kasdien kaifuoju :) o ne tik kad tik nuvaziuot is tasko a i taska b :mrgreen:

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 71 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007