WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 X7 pakabos sport mode
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34215
Puslapis 25

Autorius:  kobis [ Vas 23 2017, 11:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

tai cia jau vienam forumieciui sutvarkem ta reikala. Dziaugiasi jau atsidarinejanciu dangciu kai uzgesintas variklis :D

Reikia man tik diagbox dar susitvarkyt. vakar antivirusine kazka pratryne jo failuose .

Autorius:  Atas [ Vas 23 2017, 12:23 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

kobis rašė:
tai cia jau vienam forumieciui sutvarkem ta reikala. Dziaugiasi jau atsidarinejanciu dangciu kai uzgesintas variklis :D

Reikia man tik diagbox dar susitvarkyt. vakar antivirusine kazka pratryne jo failuose .


Nu pas mane jis atsidarineja kai ir uzgesintas, tik kai daug kartu darineji ant neuzkurtos tai paskiau zinoma isijungia tas economy mode, ir tikrai per greitai :) Na kai susitvarkysi tai duok zinute su koordinatem ;) prileksiu ;)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 23 2017, 13:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Atas rašė:
kobis rašė:
zinoma Aisin AM6 pavaru deze nepatinka man Sport variklio darbas. Nekeliai normaliai suku :( Mano benzinas tai gal dyzeliui tas sport variklio rezimas ir geras.


Reiskia pavaru dezes sport rezimas lygiai toks pats netikes tiek benzui tiek dyzeliui :) Nes kaip ir sakiau dyzeliui net nera prasmes tu sukiu kelti :) Nes nuo zemu sukiu jau lupa o paskiau tik užia daugiau :) Cia nebet su ciptuning pasikoregavus kad trauka nemazetu ir prie aukstesniu sukiu, bet cia jau kita istorija :) Ant gamykliniu parametru smarkiai kelti dyzeliui apsukas isvis ner prasmes. O kaip tavo pavyzdys rodo ir ant benzo, del aisin dezes specifikos. Belieka geriausias variantas, deze in auto, vaziuokle in sport ;)

Jeigu reikia tik kad luptų, tai toks čia ir sportininkas iš tamstos. Apsukos ilgiau užlaikomos visai ne dėl to, kad luptų...

Autorius:  Atas [ Vas 23 2017, 13:41 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Nesu as sportininkas ir sportinio vairavimo specas :) tiesiog patinka kai masina pakankamai traukia ir pakankamai valdosi, tuo paciu stipriai nenukenčiant komfortui :) O pakeltos apsukos ir garsus variklio darbas komforto man neprideda :) Patinka jausmas kai biski spusteli ir nuvaziuoji :) O kai geras sukimo momentas jau prie zemu sukiu tai taip ir buna ar ne ? Todel ir patinka dyzeliniai motorai su geru momentu :) O ne benzininiai atmosferiniai, kuriems reikia isukti varikli daugiau kad vaziuotu :) O ka dar duoda sukeltos apsukos dyzeliui idomu butu suzinot? Na kad pačiam varikliui nebent sveikiau..bet ar dyzeliui kenkia tos zemos apsukos tai irgi klausimas...Nes kad sita masina kazkaip staigiau reguotu ant sukeltu apsuku tai nespastebejau, kad dasideda pastovus užimas tai taip :) Na ir aisku fap filtrui geriau, tai karts nuo kartu pralekiu imetes manuala autostrada ant kokiu 3,5 stuku kad prapust visa sistema

Autorius:  ukw [ Vas 23 2017, 13:45 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Šitam sportininkui reik amerikono su v8 ir 6litrais.
Bet tai apsiverks, kad daug kuro ima.

Autorius:  Atas [ Vas 23 2017, 13:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

ukw rašė:
Šitam sportininkui reik amerikono su v8 ir 6litrais.
Bet tai apsiverks, kad daug kuro ima.



:) O kas neapsiverktu cia pas mus :) Juk ne milionieriai esam :) Beje amerikonai nepatinka :) Jau geriau tada pvz Jaguar xf supercharged arba su tuo paciu varikliu Range Rover :) Cia tai suprantu ir kubatura ir mechaninis kompresorius :) O siaip uztektu ir koki 200 kw su 600 momento dyzelinio aparato per akis ir del kuro nereiktu verkt :)

Autorius:  Phantom- [ Vas 23 2017, 14:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.

Autorius:  ukw [ Vas 23 2017, 14:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Turim kaimuke tau tinkamą kombainą:)

Autorius:  Atas [ Vas 23 2017, 14:23 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.


Na jei pas tave tikrai geriau kaip rasai tai gal ir yra prasme jungti ta dezes sport rezima, nzn man tai tikrai geriau ji kazkaip nuo to nevaziuoja, beje del variklio, tai pas tave siek tiek skiriasi variklis jau vien tuom kad yra biturbo o pas mane siaip viena turbina jau eina situose atnaujintuose 2.2 varikliuose. Siaip aplamai tai cia pagrindine kliutis tai ta aisin deze, kuri dirba letokai ir beto ji nepalaiko pakankamai didelio momento, nes tada butu galima drasiai pacipuot, o dabar net 3.0 hdi toks pat sukimo momentas paliktas kaip ir pas mane 450, tai pacipavus gal ir atlaikytu deze 500 bet neilgam turbut :) Tuo tarpu Jaguar xf tas trilitris dyzelinis variklis (tas pats eina kaip ir i citroen c5) jau turi daug daugiau uzkelta momenta nes deze visai kita ZF.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 23 2017, 14:32 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.

Ta pati sistema ir pas trilitrį, nes ta pati dėžė :)

Autorius:  kobis [ Vas 23 2017, 14:42 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

AISIN AM6 riboja sukimo momenta ant zemu pavaru :? Kaip sakant niekada neisnaudosi variklio visu privalumu. :bum:

Autorius:  Atas [ Vas 23 2017, 15:18 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

tadas1991 rašė:
Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.

Ta pati sistema ir pas trilitrį, nes ta pati dėžė :)


Taip pas c5 taip tapati, o pas Jaguar XF su tokiu pat varikliu jau ne Aisin o ZF kiek zinau.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 23 2017, 15:34 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

Labai gali buti. Ten buna jau dvieju sankabu, sustiprintos ir t.t. Ner ka lygint su paprastu dabar jau senu Aisinu

Autorius:  Vilimantas [ Vas 23 2017, 15:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

As kazkaip pakabos sport mode nejungiu, kai vazineju iprastai. Bent jau pas mane, pakaba pati sustandeja ir vairas tampa kietas, kai didesniu greiciu imi koki posuki, ar siaip uzsiziopsai ir tenka atlikti staigius manevrus. Todel kai vaziuoji ramiai, ji visada plaukia, kai greiciau, masina pati prisitaiko. Nors reiks pasibandyti pavazinet diena kita su sport pakaba, gal atrasiu kazka naujo :)

Autorius:  Vilimantas [ Vas 23 2017, 15:56 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 pakabos sport mode

kobis rašė:
AISIN AM6 riboja sukimo momenta ant zemu pavaru :? Kaip sakant niekada neisnaudosi variklio visu privalumu. :bum:

Beje, kuo pasireiskia sukimo momento ribojimas? Ar is vietos dugnu gazuojant yra kazkoks specifinis jausmas is dezes? :)

Puslapis 25 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/