Pusašio guolis, kai nusibaigia ir pradeda skleisti garsus, dažniausiai jau kliba.
Ratų guoliai... Servisai aišku turi metodų kažkokių, bet varančių ratų vistiek geresnis metodas dar nebuvo atrastas už priekio (galima po vieną kampą, tik garsų būna negražių, bet jie nepavojingi, ir kiti būna verkia, kad diferencialas persidirbs nuo tokios apkrovos) pakėlimą į orą, "jungi penktą, mini iki 150kmh, ir jungi lauk pavarą", kolega klauso arba greit bėgi pats klausyt. Kai jau visai gatavas, tai net nereikia gazuot, tiesiog penkta pavara ir paleidi ant laisvų suktis. Su automatu tokio greičio neišvynios ant laisvų, tai manau pagazuot reiks, kad pasijunginėtų bišk, ir kažkam kitam paklausyt nueit. Aišku, jei dar ne gatavas, tai be apkrovos būna nesigirdi, bet tai labai reti atvejai.
Dauguma naujų mašinų užsikeikia ant ABSo, kai kurios labai naujos neleidžia išvis taip daryt, nes ESP galvoja, kad čia labai blogai, o prie tokių greičių nebeleidžia išjungt ES

Būna dar kartais išdilę vidinės granatos tokius garsus skleidžia, bet dažniausiai su nemaža vibracija ir stipriai aksceleruojant aukšta pavara, kai trūksta variklio apsukų.