WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 10:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 20:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Per kokius 20-30 k kilometrų (per žiemą praktiškai) suėdė priekines naujas padangas iki siūlų. Išėdė vidinius kraštus labiausiai, bet ir visos padangos plotas liko be protektoriaus. Problema pasireiškia darr ir tuo, kad automobilis nestabilus kelyje, tamposi į visas puses. Suvedimas, tik nupirkus naujas padangas buvo padarytas. Vietiniai meistrai nei tada (kai darė suvedimą) nei dabar nieko blogo neranda. Nestabilus mano auto nuo pat pirkimo, buvo pakeisti galiniai šakių sailentblokai, vairo traukių antgaliai, net ir vairo traukė, bet kaip buvo nestabilus taip ir liko, galinių padangų negadina. Kur žiūrėti, ką ir kaip patikrinti? vietiniai vėl prie galinių šakės silentblokų kabinėjasi, bet bėda ne ten, kažkur kažko nematome mes. Dabar išardžiau priekinę pakabą pavarū dėžės salnyko keitimui, ir pusašį pasikeist reikia-vidinė granata parėjo. Radau tokią detalę: Apatinis kreipiantysis rutulinis šarnyras, jei iš rusų kalbos versti.
nuoroda :
https://e-shop.eoltas.lt/VKD-13501-SKF/ ... auto=31998
Aukštyn žemyn ji vaikšto (pakaba praardyta) , bet į šonus tai nejuda, nebilda. Kaip turėtų būti? Matau aš ten viduje tą guolį, bet kaip nuimti šitą šarnyrą? Na ir analogiškai, kaip patikrinti tą šarnyrą, kuris yra viršuje, nu kaip ir poroje jie dirba su šitu apatiniu.
O pagrindinis klausimas išlieka, dėl ko automobilis toks nestabilus, ir ko, vietiniai meistrai galėtų nerasti šioje pakaboje?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 20:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
detalė Nr 14 apatinis šarnyras, detalė nr 12 viršutinis šarnyras, man jie kelia įtarimus, ar jie susiję su ratų suvedimu? Kaip juos patikrinti> kaip išimti apatinį šarnyrą, iš pačio kelmo, nuo šakės atsukau jau, kleba aukštyn žemyn, bet į šonusa nejuda, guolis nesubyrėjęs, bet lyg parūdijęs.
Iš vairo kolonėlės vairo traukių klibėjimų nėra, kas čia knisa man protą?


Prikabinti failai:
citro pakaba.jpg
citro pakaba.jpg [ 34.32 KiB | Peržiūrėta 2482 kartus(ų) ]

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)
Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 21:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Ta vadinama varles koja as emiau paprastai. Trinktelėjau plaktuku per ta vieta kur 3 varstai prasikisa ir iskrito. Aisku pas mane buvo subirejes jis. Ten uzsimauna guolio viduriu ant asies. Galima dailiai nukalt. Orginaliai SKF eina adatinis guolis, jei keistas i kitoki bus paprastas sratinis. Man padangas nuede kai pasikeiciau ji ir suvedimo nepasidariau, nes pasirodo tas fuflo pigus su rutuliniai sratais skiriasi. Nuo SKF su adatiniais. Nedaug bet skiriasi ir nauju pernai pirktu padangu krasto nebeturiu ir as, aisku ne taip ziauriai iki siulu, bet kampas nuestas. Kad jis gali būti kaltas del edimo - taip, bet jei suvedimas geras tada nezinau. O tikrai suvedima gerai padare? Kai ta varles koja pabyra, visas ratas tabaluojasi ir jaučiasi ranka judinant. Pabirimo priezastis-patenka vanduo i guoli, jis surudyja, rudys nusiyrina, atsiranda laisvumas. Virsutinio keisti dar neteko, tad pasakyt kazko negaliu, bet lyg kiek pamenu jis issisukt visas su korpusu turetu :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 21:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Virsutinis principu niekuo nesiskiria nuo bx, xm, xantia, c4, c5, 307, 405, 406, 605, 607 sarnyro. Gal skirsis tik sriegis ar atsukimo galvute.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 23:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Jokių pašalinių garsų pakaba neskleidžia, ratas netabaluoja, bet aukštyn -žemyn ta varlės koja juda ,tačiau toks vaizdas , kad aplink ašį tampriai laikosi ir nuimti ,taip paprastai neišeina, bandysiu nukalt, guolis toks parūdijęs pasirodė, skf ten. Suvedimą ne pirmą kartą daro niekada blogai nebuvo, bet va ant šitos, blogai, nors visi skaičiai žali buvo, suvedimas pasidaro, bet nesilaiko matyt, kažkur, kažkas tabaluoja ir pagal tąsymą ant kelio, sprendžiu, kad gedimas turėtų būti kaip reikiant matomas ir jaučiamas, nes plaukioja automobilis stipriai. Aiškiai ne dėl yplyšusio šakės galinio sailentbloko, jo ten turi nebūti išvis, kai taip plaukioja. Į vėžes autostradoje įvažiuoja ir išlipa be mano valios- kada pats nori. Bet taip įtariu, kad jei ta varlės koja pirmyna-atgal, kairėn-dešnėn nejuda, tik aukštyn žemyn , guolis nesubyrėjęs, tai kaip ir viskas gerai.... Bet šiek tiek kraiposi ji ant tos ašelės, adatinis guolis kraipytis neturėtų. Ratas netabaluoja išvis, tiesa pasakius, servise su išlygom sako, kad gal sailentblokas , gal vairo traukės antgalis kalti, bet jie keisti, ir po keitimo tas pats nestabilumas liko. reiks į specializuotą kokį citrų servisą nuvažiuot pasitikrint, nes nespėsiu padangų pirkt, ir baisoka važiuot, kai važiuoja kur jis nori.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 01:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dažniausiai kai taip būna, tai nuvarai suvedimo padaryt, tai suvedimą ir padaro. Kad ratai tiesiai stovėtų. O daugiau nieko neišeina, nes "kėbul geometr kaput".
Dar yra buvę, kad žmonės padangų dydžio nepataikę arba šiaip kokias nesąmoningas ar brokuotas padangas nupirkt nesėkmingai pataikę. Nuėda šoną, plaukioja. Sudėjus kad ir naudotus, bet kokius mišelinus, cont'čius, bridžstounus ar bent fajerstounus ar kleberius, iš nebrokytų partijų, ima ir susitvarko geometrija ir stabilumas kelyje. Aišku, jei varlės kojoj rūdys, tai reikia keisti. Bet jei nekliba, t.y. jei nėra skersinio laisvumo, tai stebuklas neįvyks. O ašinis laisvumas ten galimas, tam ir yra viršuje šarnyras, o ne koks dar vienas guolis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 09:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Jein pakaba viskas ok tada kaip, Tadas sako, arba auto kebulas deformuotas(bet suvedime turetu tai atsispindeti manau) arba negerai padaro suvedima

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 16:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Bet jei kėbulas deformuotas, tai ėstų visas padangas, dabar gi tik priekines, ir tai vieną stipriau, kitą mažiau. Tačiau faktas , kad su šituo defektu nupirkau, nes bagažinėje buvo atsarginės padangos su kordu išlindusiu vidinėje pusėje, keičiu kol kas vairo traukę ir šakės sailenta, žiūrėsim. Suvedimas pasidaro, skaičiai geri, bet nelaiko auto šito suvedimo ir viskas.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 16:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Navanas rašė:
Bet jei kėbulas deformuotas, tai ėstų visas padangas, dabar gi tik priekines, ir tai vieną stipriau, kitą mažiau. Tačiau faktas , kad su šituo defektu nupirkau, nes bagažinėje buvo atsarginės padangos su kordu išlindusiu vidinėje pusėje, keičiu kol kas vairo traukę ir šakės sailenta, žiūrėsim. Suvedimas pasidaro, skaičiai geri, bet nelaiko auto šito suvedimo ir viskas.

Kaip nelaiko suvedimo? Padarai, pavaziuoji ir vel blogas?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Ne ,padaro, išvažiuoji ir jauti, kad {organas}, to suvedimo nėra.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 21:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Navanas rašė:
Ne ,padaro, išvažiuoji ir jauti, kad {organas}, to suvedimo nėra.

Tai blogai padaro :) bandyk kitur nuvaryt :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 21:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Navanas rašė:
Ne ,padaro, išvažiuoji ir jauti, kad {organas}, to suvedimo nėra.

Tai blogai padaro :) bandyk kitur nuvaryt :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 01 2017, 17:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Prie to pačio sugalvojau šakės galinį sailentą pakeist, paaiškėjo, kad jo nepakeisi , neišmovęs pusašių. Ar aš blogai kažką darau? Tiesiog varžtas ,kuris laiko šakę per vidurį, neišsimauna, remiasi į pusašį, o pusašius, tai jau sudėjau :doom: Ar įmanoma numaut sailentbloką nuo šakės, jos neišėmus?
Auto 2009 metų c5 (x7) universalas us hidro pakaba

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 01 2017, 21:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 23 2007, 22:48
Pranešimai: 36
Miestas: Siauliai-Londonas
[quote="Navanas"]Prie to pačio sugalvojau šakės galinį sailentą pakeist, paaiškėjo, kad jo nepakeisi , neišmovęs pusašių. Ar aš blogai kažką darau? Tiesiog varžtas ,kuris laiko šakę per vidurį, neišsimauna, remiasi į pusašį, o pusašius, tai jau sudėjau.

Pusašių tikrai nereikia imti, varžtas išsimauna, atlaisvinus galinį sailentbloką ir palenkus šakę i apacią.

_________________
Ex - '04 C5 VTR 2.0 HDi (100 KW)
'09 C5 Exclusive 3.0 HDi
'07 Toyota Prius (žmonos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2017, 23:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
taip, pusašių išimti nereikia, tiesiog pakėliau stebulę, šiek tiek pasikėlė ir pusašis, to pakako, kad varžtas įlystų, pas mane šakės niekur niekaip nepalenksi, bet įlindo ir taip.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007