WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 04:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 08:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Stasietis rašė:
Navanas rašė:
Kažkodėl visi pagalvojate pirmiausia apie cepeliną, ne, pas mane modelis nuo 2009 metų, tas, gražesnis :D

Galejai ir nerasyti sito. Pakabos principas kitoks tavo nuomone?

principas tas pats, bet konstrukcijau jau stipriai skiriasi

Kuri vieta hidraulinės sistemos stipriai skiriasi? Turiu omeny ne vaizdą, o funkciją. Nebent tik tuo, kad cilindrai (amortizatoriai) prakiūra ir bėga daug anksčiau, negu senųjų dėl to, kad neturi drenažinės žarnelės, kuri išorinius nuotėkius grąžintų į bakelį. Be jos senieji primytyvieji cilindrai būtų pradėję šlapiuoti jau pirmais eksploatacijos metais.
Keičiau antradienį X7 cilindrą vieną. Nežinau, ar jie skiriasi tarp variklių ir kėbulo versijų. Buvo keičiamas 3.0HDi universalo cilindras, priekinis dešinys. Visas reikalas pakainavo 292eur, t.y naujas originalus cilindras atnaujintu kodu, darbas ir 200ml LDSo.

Eilinį kartą priminsiu, kad jei nesuprantate apie LDS sistemos lygį, tai NEDAPYLINĖKITE LDSo į X7 versiją. Pas juos labai nežmoniškai didelis cilindrų tūris, lyginant su senesniais McPherson priekiniais ir išilginės svirties galiniais cilindrais, tad nors truputį perpilat, ir nuleidus slėgį (kartais užtenka ir į žemiausią paleist, o čia kalba jau apie Depressurise funkciją) meistrai gauna didįjį kliūką ant savo grindų. Tuomet ne tik reikia visa tai išvalyti ir paskui dirbant laša ant galvos. Bet dar gali prašauti kiaurai bakelį, nuspjauti arba sudrąskyti kokią žarnelę po bakeliu. Pasiseks, jei prašaus per kamštį, bet taip būna retai. Būna šauna į diržo pusę. Paskirstymo ten taip lengvai nepasieks pas daugumą variklio versijų, bet generatoriaus dirželį jei palies ne keli lašai, o normalus fontanas, tai paskui teks viską išsivalyti ir užsidėti naują dirželį, nes pradės nuolat skleisti garsus :)
Dapilti galima maždaug taip. Nuleidžiat į žemiausią padėtį ir įpilate iki tiek, kad atsukus kamštį, ant sietelio dugno atsirastų vos vos plona plėvelė. Bet priklausomai nuo sąlygų, gali būti ir tiek jau šiek tiek per daug. Todėl geriausiai yra Depressurise.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 15:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Geriausia yra nekist nagu jaigu nesugebi perskaityt kas ant bakelio parasyta... siulau pigiai lipdukus lietuviskom raidem-putnagiu nekisti.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 20:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Tai ir rašau, kad konstrukcija skirias i, kad ir tas pats centrinis kietumo reguliatorius, kurio pas senesnius lyg ir nėra, o gal kitoje vietoje, ? Tas pats antisinkas , tų pačių žarnelių nebuvimas , pats pasižiūrėk ir pamatysi, ir nelyginkit to urodo su modeliu po 2009 metų, man xm gražesnis nei ta baisybė c5

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 22:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Tai ir rašau, kad konstrukcija skirias i, kad ir tas pats centrinis kietumo reguliatorius, kurio pas senesnius lyg ir nėra, o gal kitoje vietoje, ? Tas pats antisinkas , tų pačių žarnelių nebuvimas , pats pasižiūrėk ir pamatysi, ir nelyginkit to urodo su modeliu po 2009 metų, man xm gražesnis nei ta baisybė c5

Taip, tamstos automobilis pats geriausias...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2017, 00:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
taip, ksem 1 grazesnis ir uz taviski. ksem 2 irgi. vienintele tau paguoda kad anie jau greit surudis. ir konstrukcija skirtinga, ar kaip ten?
ksem lygint galima su C6. o C5 yra hantija. C5 gali but geresnis ar blogesnis, bet executive nebus niekada, o jau apie limo nesnekam.
kur tie executive dingo? esas biski palaiko lygi, bet ir tai siodermanlande, tai ne LT, nepaeis
o geriau nebuvo. beveme 7. mb s, a8, panamera, lincoln town car, galim bandyt pasiekt citronais su panasiu pasisekimu kaip siekt dangaus
krc pirkit ce5, gaudykit. kol nematysit ce6 turiu galimybe gera kaina paimt tikra auto


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2017, 11:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
kietumo reguliatoriai pas visus toje pacioje vietoje. zarneliu pas c5 daugiau... apart to kad pas x7 dvisvirte vaziuokle tai nematau skirtumo nuo xantijos...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 20:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Dominykas rašė:
kietumo reguliatoriai pas visus toje pacioje vietoje. zarneliu pas c5 daugiau... apart to kad pas x7 dvisvirte vaziuokle tai nematau skirtumo nuo xantijos...

Tu , jptvmt, pažiūrėk schemas , toje pačioje vietoje ....

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 20:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
nerimka rašė:
taip, ksem 1 grazesnis ir uz taviski. ksem 2 irgi. vienintele tau paguoda kad anie jau greit surudis. ir konstrukcija skirtinga, ar kaip ten?
ksem lygint galima su C6. o C5 yra hantija. C5 gali but geresnis ar blogesnis, bet executive nebus niekada, o jau apie limo nesnekam.
kur tie executive dingo? esas biski palaiko lygi, bet ir tai siodermanlande, tai ne LT, nepaeis
o geriau nebuvo. beveme 7. mb s, a8, panamera, lincoln town car, galim bandyt pasiekt citronais su panasiu pasisekimu kaip siekt dangaus
krc pirkit ce5, gaudykit. kol nematysit ce6 turiu galimybe gera kaina paimt tikra auto

ds lygį laiko, bet ką reikia vartoti, kad taip nusišnekėt ?
:lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 20:50 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 21 2016, 17:41
Pranešimai: 79
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
nerimka rašė:
taip, ksem 1 grazesnis ir uz taviski. ksem 2 irgi. vienintele tau paguoda kad anie jau greit surudis. ir konstrukcija skirtinga, ar kaip ten?
ksem lygint galima su C6. o C5 yra hantija. C5 gali but geresnis ar blogesnis, bet executive nebus niekada, o jau apie limo nesnekam.
kur tie executive dingo? esas biski palaiko lygi, bet ir tai siodermanlande, tai ne LT, nepaeis
o geriau nebuvo. beveme 7. mb s, a8, panamera, lincoln town car, galim bandyt pasiekt citronais su panasiu pasisekimu kaip siekt dangaus
krc pirkit ce5, gaudykit. kol nematysit ce6 turiu galimybe gera kaina paimt tikra auto

ds lygį laiko, bet ką reikia vartoti, kad taip nusišnekėt ?
:lol: :lol: :lol: :lol:

Atrodo kad google translate vertė :D

_________________
Citroen C5 I 03' 2.2HDI 98kW Universalas [2016.12 - *]
~7,5l/100km :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 49 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007