WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 09:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
believesvvat rašė:
Elviukai123 rašė:
Hidrotransformatorius?

Geras spejimas, bet isibegeja svariai ir trukciojimu nera.


nevisada jo gedimai pasireiskia isibegejimu arba spidometro "lingavimu", buna ir nemaza vibracija.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 09:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
believesvvat rašė:
Dirzai (bet kazin ar nuo dirzu butu tokia stipri vibracija, kad net vairas ir panele dreba o a/c ijungus isvis stipriai dreba)
Smagratis (Greiciu deze Aisin. Automatui nezinau kaip jis veikia ar jis ten plaukiojantis ar ne (Mechaninei tai tikrai plaukiojantis o Automatui?)
Pagalves (3 naujos isskyrus greciu dezes pagalve kuri pasak remontininku yra labai retas atvejis)
Vidines granatos (bet jauciama lengva vibracija ir ant Parking)
Ismetimo kolektorius arba duslintuvo dalis arba tarpine (Stipriai uzspaudus gaza islenda trumpai plerpimo garsas, bet kazin ar duotu vibracija, bent jau tokia akivaizdzia)

Diržai - numeti dirželį generatoriaus ir sužinai. Paskirstymo diržui nėra ko drebint variklį, net ir generatoriaus nedrebina, nes guminis skriemulys labai lengvas, čia ne BMW su antru smagračio variklio prieky. Nebent kokybiškai keistas paskirstymo diržas ir fazės žiauriai nepataikytos.
Smagračio pas šitą variklį nėra. Jo funkciją atlieka pūslė, o pats smagratis tik skardinė plokštė, ant kurios yra žiedas starteriui ir skylės pūslei prisukti. Net nėra alkūniako padėties dantų, nes ji skaičiuojama pagal diržo gale esantį magnetinį žiedą.
Pagalvės naujos sudėtos originalios, ar kokių gamintojų? Ar naudotos? Nes esu matęs, kad sudedamos naujos pagalvės, o vibracija kaip buvo dėl senų susėdusių pagalvių, taip lieka dėl naujų sudėtų pigių ir be tepalo. Tai ten vibracija kaip buvo, taip ir liko, tik vietoj vienos priežasties pasidaro kita priežastis.
Duslintuvas - numeti duslintuvą ir sužinai. Bet paprastai ir taip jaučiasi, patampius už jo, ar jis laisvas.
Šiaip esu matęs ne vieną mašiną, kuriai sunku panaikinti tokią vibraciją. Vieniems vibruoja ant D ir važiuojant viskas gerai, kitiems vibruoja ant N ir P, bet viskas gerai stovint. Visais atvejais buvo automatas, tai aš taip irgi spręsčiau, kaip ponas Arthur :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 09:25 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Geras interesantas.
Kas gali būt, kad vibruoja?
Gali būt tas, gali būt anas.
Jūs visi loxai, nieko nesuprantat, čia išvis niekas nesugedę.

Nebūtų drąskęs akis, būčiau pakvietęs ant išsamaus pakabėjimo ant laido, porai valandėlių. Nu bet, mes gi nieko nesuprantam.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
[/quote]
Diržai - numeti dirželį generatoriaus ir sužinai. Paskirstymo diržui nėra ko drebint variklį, net ir generatoriaus nedrebina, nes guminis skriemulys labai lengvas, čia ne BMW su antru smagračio variklio prieky. Nebent kokybiškai keistas paskirstymo diržas ir fazės žiauriai nepataikytos.
Smagračio pas šitą variklį nėra. Jo funkciją atlieka pūslė, o pats smagratis tik skardinė plokštė, ant kurios yra žiedas starteriui ir skylės pūslei prisukti. Net nėra alkūniako padėties dantų, nes ji skaičiuojama pagal diržo gale esantį magnetinį žiedą.
Pagalvės naujos sudėtos originalios, ar kokių gamintojų? Ar naudotos? Nes esu matęs, kad sudedamos naujos pagalvės, o vibracija kaip buvo dėl senų susėdusių pagalvių, taip lieka dėl naujų sudėtų pigių ir be tepalo. Tai ten vibracija kaip buvo, taip ir liko, tik vietoj vienos priežasties pasidaro kita priežastis.
Duslintuvas - numeti duslintuvą ir sužinai. Bet paprastai ir taip jaučiasi, patampius už jo, ar jis laisvas.
Šiaip esu matęs ne vieną mašiną, kuriai sunku panaikinti tokią vibraciją. Vieniems vibruoja ant D ir važiuojant viskas gerai, kitiems vibruoja ant N ir P, bet viskas gerai stovint. Visais atvejais buvo automatas, tai aš taip irgi spręsčiau, kaip ponas Arthur :labas:[/quote]

Labai aciu Tau Tadai uz toki issamu atsakyma. Daug ka paaiskinai. Tik dar viena paaiskink, kodel ijungus A/C drebejimas padideja 3 kartus? Cia tai automatas ne prie ko. Lieka tik generatoriaus dirzelis, kuri beje pasitikrinsiu nuemes.
Bet va cia atsakymas kurio ir laukiau. Aciu dar karta, kad sugaisai laika tiek rasydamas ir pasidalinai savo patirtimi.


Paskutinį kartą redagavo 1 believesvvat. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Geras interesantas.
Kas gali būt, kad vibruoja?
Gali būt tas, gali būt anas.
Jūs visi loxai, nieko nesuprantat, čia išvis niekas nesugedę.

Nebūtų drąskęs akis, būčiau pakvietęs ant išsamaus pakabėjimo ant laido, porai valandėlių. Nu bet, mes gi nieko nesuprantam.


Niekas cia ir nedrasko akiu. Kaip parase savo nuomone toki ir gavo atsakyma. Mirusi greiciu deze, tai prie ko tada A/C ijungimas ir isjungimas padidina ir sumazina vibracija? Neskaitot atydziai, kas parasyta ir net nieko neklausiat. Iskarto verdiktas ir viskas. Gi visko nekeisi ir neardysi visos masinos is eiles, pirmiausia susimazini itarimus iki minimumo. Todel ir prasau susidurusiu su sia problema patarimo. Bet vistiek aciu uz savo nuomone, nors ir piktas esate.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
believesvvat rašė:
Elviukai123 rašė:
Hidrotransformatorius?

Geras spejimas, bet isibegeja svariai ir trukciojimu nera.


nevisada jo gedimai pasireiskia isibegejimu arba spidometro "lingavimu", buna ir nemaza vibracija.


Pasidomesiu situ reikalu, Dekui


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
Susirask Taurių ,yra forume jo tema ,dabar neturiu laiko paduot ant lėkštutės :)

Aciu uz informacija bandysiu susisiekti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
believesvvat rašė:
Dirzai (bet kazin ar nuo dirzu butu tokia stipri vibracija, kad net vairas ir panele dreba o a/c ijungus isvis stipriai dreba)
Smagratis (Greiciu deze Aisin. Automatui nezinau kaip jis veikia ar jis ten plaukiojantis ar ne (Mechaninei tai tikrai plaukiojantis o Automatui?)
Pagalves (3 naujos isskyrus greciu dezes pagalve kuri pasak remontininku yra labai retas atvejis)
Vidines granatos (bet jauciama lengva vibracija ir ant Parking)
Ismetimo kolektorius arba duslintuvo dalis arba tarpine (Stipriai uzspaudus gaza islenda trumpai plerpimo garsas, bet kazin ar duotu vibracija, bent jau tokia akivaizdzia)

Diržai - numeti dirželį generatoriaus ir sužinai. Paskirstymo diržui nėra ko drebint variklį, net ir generatoriaus nedrebina, nes guminis skriemulys labai lengvas, čia ne BMW su antru smagračio variklio prieky. Nebent kokybiškai keistas paskirstymo diržas ir fazės žiauriai nepataikytos.
Smagračio pas šitą variklį nėra. Jo funkciją atlieka pūslė, o pats smagratis tik skardinė plokštė, ant kurios yra žiedas starteriui ir skylės pūslei prisukti. Net nėra alkūniako padėties dantų, nes ji skaičiuojama pagal diržo gale esantį magnetinį žiedą.
Pagalvės naujos sudėtos originalios, ar kokių gamintojų? Ar naudotos? Nes esu matęs, kad sudedamos naujos pagalvės, o vibracija kaip buvo dėl senų susėdusių pagalvių, taip lieka dėl naujų sudėtų pigių ir be tepalo. Tai ten vibracija kaip buvo, taip ir liko, tik vietoj vienos priežasties pasidaro kita priežastis.
Duslintuvas - numeti duslintuvą ir sužinai. Bet paprastai ir taip jaučiasi, patampius už jo, ar jis laisvas.
Šiaip esu matęs ne vieną mašiną, kuriai sunku panaikinti tokią vibraciją. Vieniems vibruoja ant D ir važiuojant viskas gerai, kitiems vibruoja ant N ir P, bet viskas gerai stovint. Visais atvejais buvo automatas, tai aš taip irgi spręsčiau, kaip ponas Arthur :labas:


Labai aciu Tau Tadai uz toki issamu atsakyma. Daug ka paaiskinai. Tik dar viena paaiskink, kodel ijungus A/C drebejimas padideja 3 kartus? Cia tai automatas ne prie ko. Lieka tik generatoriaus dirzelis, kuri beje pasitikrinsiu nuemes.
Bet va cia atsakymas kurio ir laukiau. Aciu dar karta, kad sugaisai laika tiek rasydamas ir pasidalinai savo patirtimi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
believesvvat rašė:
tadas1991 rašė:
believesvvat rašė:
Dirzai (bet kazin ar nuo dirzu butu tokia stipri vibracija, kad net vairas ir panele dreba o a/c ijungus isvis stipriai dreba)
Smagratis (Greiciu deze Aisin. Automatui nezinau kaip jis veikia ar jis ten plaukiojantis ar ne (Mechaninei tai tikrai plaukiojantis o Automatui?)
Pagalves (3 naujos isskyrus greciu dezes pagalve kuri pasak remontininku yra labai retas atvejis)
Vidines granatos (bet jauciama lengva vibracija ir ant Parking)
Ismetimo kolektorius arba duslintuvo dalis arba tarpine (Stipriai uzspaudus gaza islenda trumpai plerpimo garsas, bet kazin ar duotu vibracija, bent jau tokia akivaizdzia)

Diržai - numeti dirželį generatoriaus ir sužinai. Paskirstymo diržui nėra ko drebint variklį, net ir generatoriaus nedrebina, nes guminis skriemulys labai lengvas, čia ne BMW su antru smagračio variklio prieky. Nebent kokybiškai keistas paskirstymo diržas ir fazės žiauriai nepataikytos.
Smagračio pas šitą variklį nėra. Jo funkciją atlieka pūslė, o pats smagratis tik skardinė plokštė, ant kurios yra žiedas starteriui ir skylės pūslei prisukti. Net nėra alkūniako padėties dantų, nes ji skaičiuojama pagal diržo gale esantį magnetinį žiedą.
Pagalvės naujos sudėtos originalios, ar kokių gamintojų? Ar naudotos? Nes esu matęs, kad sudedamos naujos pagalvės, o vibracija kaip buvo dėl senų susėdusių pagalvių, taip lieka dėl naujų sudėtų pigių ir be tepalo. Tai ten vibracija kaip buvo, taip ir liko, tik vietoj vienos priežasties pasidaro kita priežastis.
Duslintuvas - numeti duslintuvą ir sužinai. Bet paprastai ir taip jaučiasi, patampius už jo, ar jis laisvas.
Šiaip esu matęs ne vieną mašiną, kuriai sunku panaikinti tokią vibraciją. Vieniems vibruoja ant D ir važiuojant viskas gerai, kitiems vibruoja ant N ir P, bet viskas gerai stovint. Visais atvejais buvo automatas, tai aš taip irgi spręsčiau, kaip ponas Arthur :labas:


Labai aciu Tau Tadai uz toki issamu atsakyma. Daug ka paaiskinai. Tik dar viena paaiskink, kodel ijungus A/C drebejimas padideja 3 kartus? Cia tai automatas ne prie ko. Lieka tik generatoriaus dirzelis, kuri beje pasitikrinsiu nuemes.
Bet va cia atsakymas kurio ir laukiau. Aciu dar karta, kad sugaisai laika tiek rasydamas ir pasidalinai savo patirtimi.


Dar atsakysiu prie to pacio. Pagalves SASIC firmos. Cia Jums geriau zinoti, jos geros ar ne. O del purkstuku tai patikrinti tiek ant stendo tiek griztamuoju ir su kompu. Viskas gerai su jais, normose stovi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 11:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Jei įjungus AC padidėja tris kartus ,tai beveik garantuoju, kad kond siurblio guoliui chana,arba kuriam kitam ant to dirželio ,nes movai įsijungus apkrova ženkliai didėja

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 12:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
Jei įjungus AC padidėja tris kartus ,tai beveik garantuoju, kad kond siurblio guoliui chana,arba kuriam kitam ant to dirželio ,nes movai įsijungus apkrova ženkliai didėja

Aciu. Bandysiu imti generatoriaus dirza ir ziuresiu del vibracijos. Ten dirzas eina A/C + Generatorius.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 12:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
believesvvat rašė:
Saulynas rašė:
Jei įjungus AC padidėja tris kartus ,tai beveik garantuoju, kad kond siurblio guoliui chana,arba kuriam kitam ant to dirželio ,nes movai įsijungus apkrova ženkliai didėja

Aciu. Bandysiu imti generatoriaus dirza ir ziuresiu del vibracijos. Ten dirzas eina A/C + Generatorius.

Rezultatais nepamiršk pasidalinti ,ateinančioms kartoms :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2017, 12:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
believesvvat rašė:
Saulynas rašė:
Jei įjungus AC padidėja tris kartus ,tai beveik garantuoju, kad kond siurblio guoliui chana,arba kuriam kitam ant to dirželio ,nes movai įsijungus apkrova ženkliai didėja

Aciu. Bandysiu imti generatoriaus dirza ir ziuresiu del vibracijos. Ten dirzas eina A/C + Generatorius.

Rezultatais nepamiršk pasidalinti ,ateinančioms kartoms :)


Butinai pasidalinsim patirtimi. Aciu visiems uz uzuomintas ir patarimus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 16:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 05 2017, 06:56
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
DIrzo nuemimas nedave rezultato. Idomu ar grandine tarp veleneliu (virsutiniu) gali sukelti vibracija, nes variklis kazko tai idomius garsus kartais isveidzia (metalas-metalas). bet tik ant laisvu ir labai jau klausantis. Ar cia del nusidevejusio pagrindinio dirzo? Nes dabar dar vibracija pradeda jaustis ir ant P. Todel Ieskosiu bedos variklyje. Greiciu deze taip pat gali buti iskaitant ir hidro transformatoriu.
Kadangi neturiu Lexia. Tai klausimas butu, kokia jos versija geriausia pirkti? Ar is Ebay verta?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 18:40 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tai laida as Kaune turiu. Jei labai reikia galiu prijungti ir paziureti klaidas . Vilijampoleje varniu 26.

Manau daugiau as mates gedimu esu bei mano deze tokia pati.

parasyk dar VIN

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007