WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 11:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 00:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Nu nebukit tokie pikti. Kiekvienas pasirenka kas jam brangiau - arba laikas arba pinigai. Kam pinigai tam sugaistas laikas ieskant nesiskaito. Kam laikas tas lerka gal ir brangiau bet neiesko visa diena kur cia 5 eurais pigiau nusipirkt :) apie antkainius nera net prasmes kalbeti, kas nera susidures ir savo verslo neturi vargiai supras kaip gaunant 30 euru uzdirbi tik 10 ar dar maziau :) o jei dar legaliai dirbi... Kaip ten chebra su verslo liudijimais mechanikams? Naikins? Kainos kris? :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 06:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
labia jau kainos kris. Zmones sugadino euras. Braskiu 1g vaziuojant i Prienu keliu 8 eur. Kazkoks jau kosmaras. :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 07:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Navanas rašė:
Aš lyginu su eolto mažmena. Tas pats eoltas atveža detales į tas parduotuves. Eolte šakė 10 eurų, Ukmergėje 30 ta pati šakė, pagal numerį atrinkta, kita parduotuvė pasiūlė už 60, kaip pasitikėti? Pirkau kažkada aukštos įtampos laidus, nuo jų viskas ir prasidėjo Ukmergėje sumokėjau 180 litų dar, eolte tokie patys laidai (ngk) 125 litai antkainis 44%. mano manymu antkainis nuo didmenos būtų kokie 60 % tai yra nenormalu. Vien už užsakymo priėmimą ir palaukimą , kol detalė atvažiuos. Sutikčiau su max 20 %, normalu, man 10-15% po to lupikavimas. Bet čia man taip atrodo, padariau išvadas, perku internetu, arba vietinėse parduotuvėse, jei duoda internetinę kainą, o dažniausiai jau tik smulkmenas vietinėse perku, jau net kainų nebeklausinėju, nesinori trugdyti. Kas kaip nori tas taip daro, jei neturiu laiko, tada niekur nesidėsi, moku bet.....

Šakė EGT su akcija tiek kainuoja eolte ,normali kaina ir yra apie 50-60eu ,o kad Ukmergėj antkainiai nerealūs tai mes šitą žinome ir plėstis čia tingiu ,todėl nieko pas optimas ir aljuvas neperku jau gerą desėtką metelių :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 11:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Nežianu, kaip išsilaiko, bet Ukmergėje bent jau per pastaruosius 2 metus atsidarė papildomai dvi detalių parduotuvės, be autoservisų, vien tik detalių parduotuvės. Anksčiau, tos parduotuvės tai prie servisų buvo daugumoje, jos ir sau detales tiekia, taip , kad išlaikymo kaštai pasiskirsto. Turiu ir aš versle patirties :)..... iki bankroto, taip kad nereikia :lol: o antkainiai nenormalūs. bet čia tik mano nuomonė, kartais, kai reikia greitai, susimoku ir aš duoklę, bet jau pradėjau planuoti, tai tų "greitai" mažėja. Beja, autoservisai be detalių tiekimo pusiau pasmerkti, jiems tai būtinas komponentas.
Tačiau kiek aš čia rašau, niekas nepagauna pagrindinės minties. Nėra pasitikėjimo pas mane tais detalių tiekėjais, autoservisiais pas kuriuos kainos priklauso nuo jų nuotaikos ir skirtumai kartais - ne procentais o kartais, taip kad laiką teks sugaišti jei ne ieškant, tai tikrinant detalių, net ir darbų kainas, arba, pajaus, kad neseki, tai susimokėsi kiek nesapnavęs. Su darbais tas pats: tam pačiam citroenui pusašį pakeist 30 eurų, ir traukutę galinio aukščio reguliatoriaus irgi 30 eurų. Kur logika? Spėkit, ką keičiau ir kodėl aš piktas, beja, keičiau kaune, vienas iš rekomenduotų.... senai buvo, bet kartėlis liko :twisted:
Vienu žodžiu, reikia tikrinti laikas nuo laiko kainas tiek detalių tiek darbų. Aišku, servisistams ir prekybininkams nepatiks, bet reikia saugoti savo pinigus :taip: :taip: Aš tam čia ir draskausi, kad kitiems padėti, iš mano klaidų jau ir knygelę galima surašyti šiokią tokią: Visgi autoparke 5 automobiliai, 3 traktoriai 3 priekabos ir 1 motoroleris :D :D :D :D

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 12:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
As tai uzsipirkes turiu i prieki einmas dalis, sarnyrus, sailenblokus, stab.,traukutes, generatoriaus dirza, rolika dirzo, tepalo, filtru.Taip, kaina kyla ir pas pliki daliu po kablelio, po centuka bet kyla.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 14:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Arthur rašė:
As tai uzsipirkes turiu i prieki einmas dalis, sarnyrus, sailenblokus, stab.,traukutes, generatoriaus dirza, rolika dirzo, tepalo, filtru.Taip, kaina kyla ir pas pliki daliu po kablelio, po centuka bet kyla.

O ,kaip ir aš :) ,pamatau ką pigiau,arba ko neturiu -perku .o dalių kainos po euro pakilę ,kai kas nedaug ,bet pakilę

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 14:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
va kaip bebutu keista bet mano auto naujas kablys su parsiuntimu i LT kainavo pigiau nei senas lietuvoje. Stebuklai :? :?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 14:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Tai cia del to kad buvo lietinga ziema ir kvieciai neuzderejo, ko pasekoje pakilo kuro kaina ir tuo paciu autodaliu kaina. Ziniu neskaitai. As pats ir gaminu ir prekiauju. Parduoti reikia daug prekiu uz tiek kad iseitu udirbt, o ne is mazai parduotu prekiu kompensuot negautas planuotas pajamas. Drauge turi versla drabuziu, ne nesivargina is kinu plugdytis ima is gariunu urmu. Pas kinus 2 doleriai, gariunuose jai parduoda po 8, pas ja parduotuveje 16 plius nuolaida pritaiko euriuka kita jei pasideri. Bet pabandyk pasakyt kad maximoj 6eurai toks pat-akis isdraskys, kaip su braskem uz 8 eurus lenkiskos net apnuodytos chemikalais :D. Isvada tingi pirkti is gamintojo nesiskusk kad kaltina dideliu antkainiu.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 14:58 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
pirkau tu paciu lenkisku braskiu po 2,8 eur ant kelio kazko 4 kartus pabrangsta :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2017, 19:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Kadangi tema jau visa iį pievas nuvarė, tai naujas bajeris iš "pasidarytk pats": Pakeičiau vairo stiprintuvo siurblį, pasirodo, zirzė ne jis, zirzė generatorius, gerai, kad siurblys kainavo 10 eu, keičiau , aišku pats. O atrodė akivaizdu :bum: patingėjau paklausyti su strypu. :bum: bet laimei čia ne citroenui.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 04:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Nu nebukit tokie pikti. Kiekvienas pasirenka kas jam brangiau - arba laikas arba pinigai. Kam pinigai tam sugaistas laikas ieskant nesiskaito. Kam laikas tas lerka gal ir brangiau bet neiesko visa diena kur cia 5 eurais pigiau nusipirkt :) apie antkainius nera net prasmes kalbeti, kas nera susidures ir savo verslo neturi vargiai supras kaip gaunant 30 euru uzdirbi tik 10 ar dar maziau :) o jei dar legaliai dirbi... Kaip ten chebra su verslo liudijimais mechanikams? Naikins? Kainos kris? :D

Yra ir puikiai naudojama tam reikalui IDV
Navanas rašė:
Kadangi tema jau visa iį pievas nuvarė, tai naujas bajeris iš "pasidarytk pats": Pakeičiau vairo stiprintuvo siurblį, pasirodo, zirzė ne jis, zirzė generatorius, gerai, kad siurblys kainavo 10 eu, keičiau , aišku pats. O atrodė akivaizdu :bum: patingėjau paklausyti su strypu. :bum: bet laimei čia ne citroenui.

O jei mechanikas būtų taip pakeitęs už pinigus? O jei dar tamstos paliepimu?
Vakar užvakar ir vakar beveik po visą dieną keičiau Peugeot 106 tiltą galinį. Versija S16, su storu stabilizatorium, KONI amortizatoriais ir t.t. Gavęs žmogus šrotinį tiltą ir tipo bus geras, tipo dedam, nuo kažkokios mažalitražkės. Tiltas visas molyje, tiek jo, tiek šrotinis dar labiau molyje. Reikėjo perdėti ašis, nes keičiami stabdžiai, nes pas donorinį tiltą būgnai, o pas originalų - diskai. Taigi, savininkas sakė, kad ašis galima išdaužyti plaktuku. OK, jis sako, jis žino, išdaužiau. Po to savininko senelis tekintojas tvarkė sriegius, o aš ieškojau mažesnio sriegio veržlių, pritaikiau nuo mažesniųjų PSA pusašių. Istorija tęsiasi. Ardomės lauk aprišimą. 50proc. varžtų nepasiduoda be kaitinimo lietlempe ir daužymo su kuvalda, galiausiai atsisuka visi, beveik... Nuiminėjam seną tiltą. Du varžtai iš keturių atsisuka, trečias galiausiai atsisuka, bet pasisukęs stringa - pjaunu. Ketvirtas net neplanuoja judėti, galiausiai prasisuka su sailenbloko/pagalvės vidiniu vamzdeliu ir veržle ir sukasi ratu. Pjaustau varžto galvutę, veiksmas vyksta per 3cm nuo benzino bako ir per 2cm nuo benzino užpylimo žarnos ir per 5cm nuo kuro bako alsuoklyno, prilaikant jį ranka. Galiausiai pavyksta išpjaustyti ir laužtuvu nulupu šaibą. Per prievartą nulupu tiltą nuo likusio kabėti varžto. Nusileidžiu ant žemės.
Nupjaustau lauk likusį varžtą, veiksmas vyksta toje pačioje vietoje prie benzino.
Ant žemės truputį apsivalom naują tiltą (žemės darbai), nusikarpom nereikalingus supuvusius vamzdelius ir visas juos laikančias zateškes.
Užkeliam "naują" tiltą. Nurinkinėju būgninius stabdžius. Vieną pusę šiaip taip nudaužiau, kita pusė nepasiduoda netgi naudojant "šeštadienį". Su builgarke supjaustau visą galinę stabdžių lėkštę, išdaužau lauk visas kaladėles ir reguliatorius ir tuomet jau būgnas galiausiai nusidaužo. Išdaužau ašis. Tarėmės, kad prie torsionų ir guolių nelįsiu, nes nemoku ir nenoriu mokėt. Paprašė jau pradėjus darbą "prie to pačio" pakeisti stabilizatorių, nes jo sportinės versijos storasis, o čia mažalitražio gal pusantro karto plonesnis. Randu, kad stabilizatorius visas kliba tilte. Kairėj pusėj laisvumas gal milimetras, padilus įvorė, normaliai, pofig, susirinks ir veiks. Dešinėj pusėj kliba gal 4mm ir daužosi metaliniu garsu. Įvorės išvis neyra. Taip pat neyra ir riebokšlio, o viskas užtepta hermetiku. Išsivalau ir dedu kitą stabilizatorių pasimatuot. Stabilizatorius apie centimetru per ilgas. Matau, kad ir senasis plonasis stabilizatorius jau buvęs pjaustytas bent vienam gale. Bet jo ilgis beveik geras, dedu jį nafig atgal. Kadangi įvorės jokios neturiu ir neprivalau turėti, ir neturiu laiko dar parą laukti, kol man ją ištekins, apvynioju ten LHM butelio atkirpęs juostą ir surenku, vistiek dar turės susitvarkyti, o gal ir nebereikės, gal pamatys rezultatą ir visgi kito tilto reikės jau naujo arba iš tikro restauruoto, o ne prieš dešimt metų. Į tą galą iš seno tilto labai grubiai (kitaip per rūdis neišėjo) išimu riebokšlį, kuris jau irgi kažkoks pritaikytas, ir ištiesinęs daugmaž į panašią formą - įdedu, vis geriau, nei nieko. Viską taip pat aptepu hermetiku. Sudedu naujus varžtus ir priveržiu - stabilizatorius nebekliba. Viską išsišveitęs ir susitepęs sudedu visas stabdžių konvertavimo dalis ir pačius stabdžius. Dedu guolius - nesipresuoja, lenda ašis lauk, nes nuo išdaužymo jau atsilaisvinus. Šiaip taip uždėjau, bet reikėjo pašveisti vieną ašį, kad guolis eitų beveik be įvaržos. Guolis vienas gatavas, nes buvo deformuota ir kiaura apsauginė skardelė, kitas beveik gatavas. Beveik gatavam užteko prikrauti tepalo ir dar gal veiks, o gatavam prikrovus tepalo tik pablogėjo - matyt senas sukietėjęs tepalas prasiskiedė ir išsiplovė, tai dar prasčiau sukasi. Dedu amortikus - nesideda, per trumpi. Žiūriu originalius - tokio pat ilgio. Vadinasi jie įsidės tik nuleidus mašiną ant žemės. Gali būti, kad tiltas yra iškeltas, bet pažiūrėsim nuleidę. Taip pat, dedu ratus - nesideda, remiasi į slenkstį, nes labai žemai nukritus šakė. Paspaudęs lengvai nepiktai slenksčio plastmasę, ratą uždedu, bet šiaip su anuo tiltu taip nebuvo ir neturi taip būti, nes kitaip ratus uždėt galima tik nusileidus šakes ant kaladžių, arba galbūt įdėjus amortikus irgi pavyktų. Taigi, originaliai sužeminta S16 versija greičiausiai nuleidus ant žemės dabar jau turės kokiais 5-10cm aukštesnį galą už priekį.
Vietoj planuoto pusdienio darbo ir apie 60eur, užtrukau praktiškai dvi dienas. Rezultatas labai šūdinas, bet viską dariau pagal užsakovo pageidavimus - uždėjau viską taip, kaip buvo, nuoširdžiai stengiausi pakeisti stabilizatorių, nors ir nepavyko, nelindau prie torsionų, guolių ir kitų važiuoklinių dalykų (taip tarėmės, nes kitaip išvis nebūčiau daręs, ir daugiau jau nebedarysiu), perdėjau stabdžius, nekeičiau guolių, nekeičiau stabdžių diskų (bet juos neprašytas nušveičiau) ir įtikinau įdėti bent ekonominės klasės naujas kaladėles už 8eur. Už darbą noriu paimti 150eur, bet manau, kad nepavyks. Maždaug tiek kainuoja gamykliškai Lenkijoje restauruotas visas tiltas be stabdžių. Tiesa, diskiniams stabdžiams dabar nėra, bet juk, kaip iš teksto supratote, ašis galima pakeisti, o daugiau niekuo nesiskiria.

Taip pat buvo pakeistas variklio tepalas su filtru. Ten kažkaip viskas puikiai pavyko, nes buvo naudojamas naujas tepalas ir naujas tepalo filtras. Taip pat, savininko neprašytas, įdėjau naują karterio varžto varioką, nemokamai :)

Tiesa, pamiršau parašyti, kad senajame jo tilte buvo sudėtos kaladėlių fiksavimo skardelės taip, kad bet kada galėjo iškristi, tai tuomet ir kaladėlės taip pat. Ech ta darbo kokybė...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 10:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Geras, linksmas rašinėlis :appl: :lol: :lol: , prajuokino. :lol: :lol: :lol:

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 10:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
O , beja, apie varžtų atsukimą, tokių kaip stabilizatoriaus traukių, kur sriegis išlenda, -sužinojau neseniai, moną: prieš atsukinėjant reikia gerai nuvalyti sriegį, tas gerai, tai su vieliniu šepečiu, bet ne rankiniu, o ant bulgarkės ar drėlės uždėtu, nu sąžiningai taip nušveist reikia, ima net ir rūdis, ko pasekoje atsukau , pagaliau, stabilizatorių traukių varžtus visus, be jokių kaitinimu, be didelių pastangu, net wd neprireikė ir atsisuko tvarkingai, nereikėjo bulgarke pjaut, ir antrą kartą galėsiu užsukt. Vienu žodžiu pabandykit - maloniai nustebino.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 11:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai kad visi, kas dirba su varžtais, taip ir daro :labas:

Nėra jokio džiaugsmo traukti bulgarkę, kai galima atsukti. Nors kartais būna ir taip, kad norisi, kad nulūžtų, nes sriegis ilgas ir supuvęs tiek, kad nebenusivalo, veržlė sukasi su traškėjimais ir dideliais prailgintojais (vamzdžiais), bet sukasi ir nelūžta. Jei lūžtų, pakeistum visą varžtą su veržle naujais...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2017, 11:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Navanas rašė:
O , beja, apie varžtų atsukimą, tokių kaip stabilizatoriaus traukių, kur sriegis išlenda, -sužinojau neseniai, moną: prieš atsukinėjant reikia gerai nuvalyti sriegį, tas gerai, tai su vieliniu šepečiu, bet ne rankiniu, o ant bulgarkės ar drėlės uždėtu, nu sąžiningai taip nušveist reikia, ima net ir rūdis, ko pasekoje atsukau , pagaliau, stabilizatorių traukių varžtus visus, be jokių kaitinimu, be didelių pastangu, net wd neprireikė ir atsisuko tvarkingai, nereikėjo bulgarke pjaut, ir antrą kartą galėsiu užsukt. Vienu žodžiu pabandykit - maloniai nustebino.

Senas ,geras reikalas :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007