WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Aisin AM6 adaptacija
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34476
Puslapis 35

Autorius:  mmedic [ Rgp 10 2017, 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Gytis R rašė:
Dziastis rašė:
Gytis R rašė:
Pas mane irgi iš 2-o bėgio į 3-čią bėgį metant pakyla apsūkos maždaug iki 2500 rpm. Aš dėl to nekreipiu dėmesio - ACS sakė, kad viskas OK.
Jokių pašalinių garsų ar vibracijų pas mane nėra.

p.s. Hidro bloką aš irgi keičiau maždaug prieš 25000 km.

Ir kiek tau kainavo keitimas?



apie 800 Eur (naujas hidro blokas + tepalų keitimas).

Kiek km ridos atlaike trilitrio hidroblokas? :)

Autorius:  Elviukai123 [ Rgp 10 2017, 15:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

mmedic rašė:
Kiek km ridos atlaike trilitrio hidroblokas? :)

Blogas klausimas ;) hidrobloku ir apd ilgaamziskumas priklauso ne nuo ridos o nuo darbo reizmu ir uzsilimu arba perkaitimu ciklu . Gali atlaikyt 500 000km gali tik 80 000km jei vazineta 2km atstumais

Autorius:  Dziastis [ Rgp 10 2017, 16:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Jeigu citroenas nesakytų, kad šitai dėžei alyva nekeičiama, tai tarnautų tikrai ilgiau. Manojo rida 280kkm, alyva nekeista (nežinojau), po pakeitimo pradėjo daužytis. Kiek skaičiau tai ir anksčiau pradeda kitiem. Kažin ar daugiau pirkčiau citroeną su šita dėže, nes praktiškai visiem tas pats - nekeičiama alyva gyvenime. Ačiū dievui, jeigu susiprotėjęs ankstesnis savininkas ir keitė bent kas 60kkm...

Autorius:  kobis [ Rgp 10 2017, 17:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

bet softe padaryta tepalo keitimo funksija bet tepalas ale nekeiciamas ;D juokdariai

uzsieni hidroblokai pigesni nei Marijos zemej:

http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-C5-Au ... SwTuJYtZp8

Autorius:  Vilimantas [ Rgp 10 2017, 17:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

kobis rašė:
bet softe padaryta tepalo keitimo funksija bet tepalas ale nekeiciamas ;D juokdariai

uzsieni hidroblokai pigesni nei Marijos zemej:

http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-C5-Au ... SwTuJYtZp8

Manau ir servisai panasiai moka tik kad klientui kaina kazkodel uzkyla :) Idomu ar labai noriai keistu hidrobloka, jeigu dalis klientas atsiveztu pats. Turbut pakeistu, bet jeigu kas negerai butu, tai kaltintu kliento dalis

Autorius:  kobis [ Rgp 10 2017, 17:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

skambinau vienam kur tvarko dezes tai su kliento dalim 50 eur. Pklause ar priejimas geras. Sakiau tik variklio plastmase reikia nuimti ir tiek.

reiskias tiek ten darbo. Mokant tiesiai Paypal kaina dar 50 GBP sumazes

Autorius:  Elviukai123 [ Rgp 10 2017, 18:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Dziastis rašė:
Jeigu citroenas nesakytų, kad šitai dėžei alyva nekeičiama, tai tarnautų tikrai ilgiau. Manojo rida 280kkm, alyva nekeista (nežinojau), po pakeitimo pradėjo daužytis. Kiek skaičiau tai ir anksčiau pradeda kitiem. Kažin ar daugiau pirkčiau citroeną su šita dėže, nes praktiškai visiem tas pats - nekeičiama alyva gyvenime. Ačiū dievui, jeigu susiprotėjęs ankstesnis savininkas ir keitė bent kas 60kkm...


tas tiesa, nekeiciama, nes nera reikalo. normaliai ekplotuojant masina gera(ne al40 deze gyvuoja iki masinos gyvenimo pabaigos (mazdaug 300 000km

diskutavau su uzsienieciais tai kai pasakai kad rida 300 000km reikai keist ta ir ana jie sako are you crazy man, masina reikia keist o ne ta ir ana..

Autorius:  Dziastis [ Rgp 10 2017, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

O kodėl kitiem auto gamintojam šitai dėžei yra reikalas? pvz.: opel, volvo?

Autorius:  Elviukai123 [ Rgp 10 2017, 22:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Dziastis rašė:
O kodėl kitiem auto gamintojam šitai dėžei yra reikalas? pvz.: opel, volvo?


todel kad jie kitaip skaiciavo savo auto resursa. pas mane ta pati beda zf 6hp26 deze,naudojama bentley, bmw7 ir tt. vieni masinu gamintojai iraso kiti ne, jaguaras irase kad nereikia aptarnavimu, sealed for life. pakeiciau tepalus prie 220 000km nieko nepasikeite(nors nieko labai blogo ir nebuvo) deze nebuvo niekad ardyta.

nereikia pyktidel masinos neprieziuros, manau jusiskes buvo priziureta, tiesiog nekeicia niekas tu tepalu jei parasyta kad nereikia, nebent kokie rusai. atvazinejai su nauja 150 000-200 000km ir keiciama masina. cia mes supirkinejam atliekas..

Autorius:  tadas1991 [ Rgp 11 2017, 05:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Taigi ir mechaninem dezem tas pats. BX manuale - 60kkm arba du metai, C5-nereikia, tepalo datasheete - 120kkm, atnaujinto tepalo (vadinosi BV, dabar Gear8) datasheete svarbiausias privalumas - prolonged interval - net 250kkm. Realiai pavaru dezes modelis tas pats BE4... Paskui lietuvis debilas penkis kartus dezes tepala per metus pakeicia, kad spalva normali pasidarytu, nes nori dar tiek nuvaziuot, kiek jau vokietis numyne, su deze be garantinio :) cia as apie save, jei ka :)

Autorius:  Elviukai123 [ Rgp 11 2017, 07:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Tadai, C5 ir BX skirtingos masinos. anskciau masinos budavo gaminamos su mintimi kad bus ekspoluojamos tol kol mirs savininkas. Tas pats ir su telelfonais budavo :D dabar masinu modeliai(ar bent faceliftai) isiena amzdaug kas tiek kiek zmogus vidutiniskai turi masina- 3-4m. Vokieciai testuoja DECRA dirbtuvese masinas nuvaziavusiais 100 000km registuoja gedimus ir pan. per 20 men tiek nuvaziuoja, tai dauguma jau cilindrai isesti..

Autorius:  tadas1991 [ Rgp 13 2017, 00:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Na as cia ne apie tai, bet esme ta, kad susikalbejom. Deze pas bx ir c5 tokia pati, tik per 30 metu buvo patikrinta, kad galima tepalo nekeisti 500kkm ir vistiek nesubyra, o paskui jau lietuviu ar lenku beda pasidaro, nebe vokieciu ;)

Autorius:  Dziastis [ Rgp 13 2017, 18:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Tuomet kaltinu n metų dirbančius automatų remontuotojus, kurie ramia dūšia pakeičia ir laukia po to trindami rankomis kol atvažiuosi remontuoti, nors prieš keičiant klausi, ar tiesa, kad taip gali nutikti.

Autorius:  Dziastis [ Rgp 14 2017, 16:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Užsisakiau kabelį, pažiūrėsim, ar dar gali ta mano dėžė veikti normaliai :)
Dar pastebėjau, kad visom pavarom sūkiai iškart nukrenta, o metant į penktą jos palengva leidžiasi jeigu daugiau apkrovos, kartais net kurį laiką laikosi vietoje, kaip buksuotų ar nebūtų prijungtas TCC, įdomu, ar taip turi būti?

Autorius:  Dziastis [ Rgp 24 2017, 11:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Aisin AM6 adaptacija

Na ką, pagaliau gavau kabelį, pasikūriau DIAGBOX, nuresetinau dėžės alyvos skaitiklį ir galiu patvirtinti: dėžė tikrai tą pajuto, timptelėjimai metant pavaras susilpnėjo gerokai, beveik nebesijaučia net kai meta trečią iš antro. Liko tik tie legvi pergazavimai metant į trečią ir ketvirtą ant lengvos akseleracijos, ką, tikiu, ištaisys normali adaptacija.
Gal savaitgalį pabandysiu atsakingai adaptaciją pasidaryt mažai naudojamam kely pagal anksčiau pateiktą aprašymą.
Dabar kiek žiūrėjau, radau tik RESET'us keičiant dėžę be jos ecu, keičiant jos ecu be pačios dėžės, keičiant abu. Ar yra kur nors ant DIAGBOX reset adaptation koks atskirai ar reikia spaust ant keistas tik dėžės ecu ir atlikt pravažiavimą?

Puslapis 35 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/