WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 21:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 19 2017, 21:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Ach tai palaikyti reikia, kad stovėjimo stabdis užsitrauktų, nelaikiau, pabandysiu. Kad sustojus užsitraukia tai senai supratau, labai patogu pradedant važiuot į įkalnę. O dėl kalimo tikrai stebules pasivalyti reiktų. I r diskai diskai, nu dar ratus pasiveržt :)

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2017, 21:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Navanas rašė:
Ach tai palaikyti reikia, kad stovėjimo stabdis užsitrauktų, nelaikiau, pabandysiu. Kad sustojus užsitraukia tai senai supratau, labai patogu pradedant važiuot į įkalnę. O dėl kalimo tikrai stebules pasivalyti reiktų. I r diskai diskai, nu dar ratus pasiveržt :)

Vaziuojant neuzsitrauks o stabdys. Sustojus uzsitraukia. Pamegink vaziuojant patraukt rankinį elektrini, suprasi :) tik neissigask, viskas ten ok ir tie garsai ir vibracija turi but :D. Cia rimtai

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2017, 09:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
stebules siek tiek pavaliau. man atrode kad normaliai

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2017, 10:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
kobis rašė:
stebules siek tiek pavaliau. man atrode kad normaliai
ausintuvai dar yra nenulakste, jei disovi buvo diskai galejai sukraipyt.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2017, 18:54 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tai i servisa pusbroliui skambinau sake kinietiski diskai is blogo metalo turbut. susikraipe sako ir tiek. perkaito :?

keisk kitais

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2017, 19:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
kobis rašė:
tai i servisa pusbroliui skambinau sake kinietiski diskai is blogo metalo turbut. susikraipe sako ir tiek. perkaito :?

keisk kitais

Tai ką tu dėjai? ,galų gale parašyk

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2017, 23:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Baikit, susiklaipė diskai, tai bent pavažinėti turėjo keliasdešimt tūkstančių, arba ekstremaliai stabdyti, jei to nebuvo, kaip jie susiklaipys. Iš niekur nieko nesiklaipo net ir kinietiški. O gal kaladėlės pastrigę, vo tada galėjo ir užkaist.
Pabandžiau palaikyti stovėjimo stabdžio rankenėlę, tai jo- stabdo. bet stabdo tai tiksliai darbiniai stabdžiai, stabdo visi keturi. niekas nedreba ir netriukšmauja. Stabdo stipriai ir gan staigiai.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 00:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Baikit, susiklaipė diskai, tai bent pavažinėti turėjo keliasdešimt tūkstančių, arba ekstremaliai stabdyti, jei to nebuvo, kaip jie susiklaipys. Iš niekur nieko nesiklaipo net ir kinietiški. O gal kaladėlės pastrigę, vo tada galėjo ir užkaist.
Pabandžiau palaikyti stovėjimo stabdžio rankenėlę, tai jo- stabdo. bet stabdo tai tiksliai darbiniai stabdžiai, stabdo visi keturi. niekas nedreba ir netriukšmauja. Stabdo stipriai ir gan staigiai.

Oi kaip mėgsta kraipytis tie diskai. Dėjau į BX Delphi kadais, tai sulanksčiau per 2,5kkm, dabar į C15 irgi pataupiau 10eur komplektui (sumokėjau 20eur už Ferodo diskų komplektą vietoj 30 už ATE komplektą), uždėjau Ferodo diskus su TRW kaladėlėm, tai sulanksčiau per 5kkm iki lengvo mušimo per vairą, o dabar dar po 12kkm jau stipriai muša ir dreba. Tai va du mėnesiai naudojimo ir išmest tuos diskus jau.
Teks vėl keist, dabar bandysiu kažką dar rimtesnio, tipo Brembo, TRW, ATE, Bosch, ir kalades kažką irgi ką geresnio dar pavyks gaut. Seno modelio Girling suportai, geros kaladės jiem nebesimėto.
Neįsivaizduoju, kaip žmonėm pavyksta užsidėjus pigiausius diskus ilgai ir laimingai važinėt, dažnai sutinku tokius atvejus. Kiek mašinų turėjau, visiem anksčiau ar vėliau sulankstau bent priekinius. Jei būna dar originalai, tai tuomet laiko normaliai, bet jei praeitas savininkas kokį šlamštą uždėjęs, max 10kkm ir jau prasideda. Tada kažką keiti ir padarai, kad vėl gerai būtų. Kurį laiką...

Kas dėl mušimo per vairą, tai yra sutikta tokių atvejų, kad stebulės nenuvalytos. Yra sutikta tokių atvejų, kad atveža žmogus naujus diskus ir kalades, nuimi senus diskus ir randi ant vienos stebulės kažkokį kaip su svarke ar dar kuo panašiu prilipdytą šašą, arba su kirstuku kažką ten veikiant, nuo stebulės sąlyčio paviršiaus atsilupusį metalo gabaliuką. Pataisai tą vietą su kokiu abrazyvu (bulgarke), dedi naujus diskus (nes senas dėl to šašo ilgai važinėjant jau kreivai pritrintas visvien) ir būna ledas. Ai, dar senais laikais dažnai pasitaikydavo, kad prancūzams ratų guolių keitėjai sulankstydavo stebules. Nes vokiečiams guoliai ir stebulės presuojasi būna 200g plaktuku, o pas prancūzus presuojasi su stipria įvarža, tai išiminėjant būna ir 10-15T preso prireikia. To senieji vokiečių meistrai nežinodavo, tai būdavo per ne pačias stipriausias stebulytes vanojama su 5kg kuvalda, kad išimt ar atgal sudėt :)

Pas kobį yra antrokas, dar kitaip sakant pirmoko restailas, kur stovėjimo stabdžiui naudojami grynų gryniausi trosai tiesiai nuo rankenos į priekinius suportus. Sujungimas tiesioginis.
X7 važiuojant ir naudojant stovėjimo stabdžio mygtuką, tikrai stabdo hidrauliniu metodu, naudodamas ABS/ESP bloko vožtuvėlius ir siurblį. Išskyrus nehidraulines versijas, pas kurias stovėjimo stabdis analoginis, t.y. tikrai rankinis, kaip ir vadiname. Tai su pigiausiom X7 versijomis yra daug lengviau "padriftinti"...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 09:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
2014 m. į P406 sudėjau naujus priekinius Delphi diskus ir kaldėles ir iki šiol viskas regis gerai. Kaina nebuvo svarbu, regis kainovo brangiau negu TRW, patikėjau pardavėju, kuris sakė, kad Delphi diskai geri ir kažkurios ten markės mašinoms juos keičia garantiniu laikotarpiu.
Įdomu a.d. diskus kas gamina ir kaip jų kokybė?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 09:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Labai priklauso nuo to,kas,kaip ir kur važiuoja :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 09:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Saulynas rašė:
Labai priklauso nuo to,kas,kaip ir kur važiuoja :wink:

Gal būt teisybė, kad jeigu užkaitus diskams kaip tik kelyje bala pasitaiko, tai gali ir susikraipyti.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 10:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Kaip jums tos trw kalodkes patinka, net nezinau kad piguva, turejau ant audi galui nupirkes tai sthil pelyce neima. Paskui sudejau zimmermann ir ate kalodkes ir baigtas reikalas. Diskus tik ate arba zimmermann perku na priklauso dar jei kaina nesiskiria zenkliai. Brembo irgi geros kalodkes, bet diskai dar brangesni. Bosch diskus galima i gala det irgi kokybiskai pagaminti made in china igraviruota, tik negruntuoti, reik nusipurkst karsciui atspariais dazais kwasny.de dazais, laiko puikiai ir solidziai atrodo. :D gaila kad ate C5II negamina keramikos ,nors nepeckeliotu suportu ir disku.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 14:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Oi kaip mėgsta kraipytis tie diskai. Dėjau į BX Delphi kadais, tai sulanksčiau per 2,5kkm, dabar į C15 irgi pataupiau 10eur komplektui (sumokėjau 20eur už Ferodo diskų komplektą vietoj 30 už ATE komplektą), uždėjau Ferodo diskus su TRW kaladėlėm, tai sulanksčiau per 5kkm iki lengvo mušimo per vairą, o dabar dar po 12kkm jau stipriai muša ir dreba. Tai va du mėnesiai naudojimo ir išmest tuos diskus jau.

Kam mest, jei galima pratekint? Jei metalas jau "suvaikščiojęs", paprastai daugiau nesikraipo.
Nebent tekinimas dabar brangus ir neapsimoka, bet už naujus diskus irgi niekas negarantuoja...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 20:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Teisingai, kam padangas nudiluses mest, juk visada galima pagilint protektoriu su ekektrine masinka ir bus zeba.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 20:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
Oi kaip mėgsta kraipytis tie diskai. Dėjau į BX Delphi kadais, tai sulanksčiau per 2,5kkm, dabar į C15 irgi pataupiau 10eur komplektui (sumokėjau 20eur už Ferodo diskų komplektą vietoj 30 už ATE komplektą), uždėjau Ferodo diskus su TRW kaladėlėm, tai sulanksčiau per 5kkm iki lengvo mušimo per vairą, o dabar dar po 12kkm jau stipriai muša ir dreba. Tai va du mėnesiai naudojimo ir išmest tuos diskus jau.

Kam mest, jei galima pratekint? Jei metalas jau "suvaikščiojęs", paprastai daugiau nesikraipo.
Nebent tekinimas dabar brangus ir neapsimoka, bet už naujus diskus irgi niekas negarantuoja...

Jei yra ką tekint

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007