WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 10 2017, 20:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Butent, taika, man irgi gryzus namo ir uzvalgius blynu zmonos keptu ramu ramu ;)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2017, 19:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
HeLLmiX rašė:
Laimonas rašė:
Ant keltuvo varom pakele i auksciausia padeti ir niekas nenukris s. Net vartotojo vadove keiciant padanga parodyta tas... Nrisradinekit dviracio ;)

Jei padanga pakeist tai tada jo i auksciausia. O jei vaziuokle remontuot? Auksciausioj viskas itemta poto su lauztuvais ir keis viska :) as visada pakeles ant krltuvo nuleidziu, kad viskas atsilaisvintu ir butu imanoma normaliai dirbt :) poto gi pasikelia kai nuleidi keltuva. Kartais reikia siek tiek prikelt su keltuvu, kad pradetu keltis pati ir tiek. :)


Butu LABAI IDOMU suzinoti, KAS TEN BUS ITEMPTA? Ta prasme esi kazkada kazka vaziuoklei dares? Jopapa, kuom tada skirias paprasta vaziuokle, negi kai remontuoji paprasta "SPIRUOKLINE" masina kaskart SUSPAUDI SPIRUOKLES? Reik keist vairo trauke, daway viray man susispauskit spiruokles, arba sarnyra keiciant :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ne nu ciudu ciudai.

Neisizeisk, cia piktas siandien esu ir visai ne ant tavo parasymo, siaip :wink:

PASIKARTOSIU, JOKIU BUDU NEGALIMA ANT PAKELTUVO VAZIUOTI SU NEPAKELTA I MAX PADETI VAZIUOKLE. TAŠKAS.

Jei reikia kažką daryti prie važiuoklės, tai yra kai darau kokį nors darbą, kad reikia pasileisti dalį važiuoklės, arba dar labiau, jei prie pačios hidraulikos, pvz bėgančio amortiko keitimas, tai...
1. Užvažiuoju ant keltuvo, susistatau kojas tvarkingai.
2. Atsisuku LDS bakelio kamštį (BŪTINAI, kitaip gali būti ir BUM, ir fontanų)
3. Lexia > Depressurise. Automobilis pamažu nusileidžia ant keltuvo kojų ir niekas niekam blogo neatsitinka.
4. Keliu keltuvu ir maloniai sau dirbu, nes visa važiuoklė palaida ir minkšta ir netrukdo jokie išsiskleidę po slėgiu amortikai.

Laimonai, neteko turbūt važiuoklių remontuoti ir pajusti, koks yra skirtumas tarp spyruoklinės pakabos ir pilnai išdrenuotos, t.y. tuščios hidropneumatinės pakabos. Nepalyginamai smagiau, ypač kai reikia visokius šarnyrus ištraukti ir pvz pas 307, C4, 206, 207 ir dar kai kuriems pilnai šakę nuspaudus žemyn tiek, kad jau baigiasi eiga ir atsiremia į tiltą, vistiek neišsikabina šarnyras, ir su lomu vos išsilupa, nes spyruoklė arba hidraulika spausta važiuoklę žemyn iki pat tos vietos. Tuo tarpu tarpu hidraulinę nusidrenuoji, tai viena ranka šakę žemyn palenki, kita stupicą aukštyn kilsteli ir VOILA :)

Ant keltuvo senus mechaninius hidraulinius galima kelti bet kaip. Nuo 2000tųjų elektroninis valdymas ir nebegalima taip daryti, nes dažnai prapliumpa per galinius amortizatorius arba per bakelį. Bet per bakelį pagrinde prapliumpa dėl to pačio mano jau minėto kamščio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2017, 20:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Tai kad jam zmona blynus su musmerem kepa todel ir max padety sarnyrus sailentus lupa.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2017, 20:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Jei reikia kažką daryti prie važiuoklės, tai yra kai darau kokį nors darbą, kad reikia pasileisti dalį važiuoklės, arba dar labiau, jei prie pačios hidraulikos, pvz bėgančio amortiko keitimas, tai...
1. Užvažiuoju ant keltuvo, susistatau kojas tvarkingai.
2. Atsisuku LDS bakelio kamštį (BŪTINAI, kitaip gali būti ir BUM, ir fontanų)
3. Lexia > Depressurise. Automobilis pamažu nusileidžia ant keltuvo kojų ir niekas niekam blogo neatsitinka.
4. Keliu keltuvu ir maloniai sau dirbu, nes visa važiuoklė palaida ir minkšta ir netrukdo jokie išsiskleidę po slėgiu amortikai.

Laimonai, neteko turbūt važiuoklių remontuoti ir pajusti, koks yra skirtumas tarp spyruoklinės pakabos ir pilnai išdrenuotos, t.y. tuščios hidropneumatinės pakabos. Nepalyginamai smagiau, ypač kai reikia visokius šarnyrus ištraukti ir pvz pas 307, C4, 206, 207 ir dar kai kuriems pilnai šakę nuspaudus žemyn tiek, kad jau baigiasi eiga ir atsiremia į tiltą, vistiek neišsikabina šarnyras, ir su lomu vos išsilupa, nes spyruoklė arba hidraulika spausta važiuoklę žemyn iki pat tos vietos. Tuo tarpu tarpu hidraulinę nusidrenuoji, tai viena ranka šakę žemyn palenki, kita stupicą aukštyn kilsteli ir VOILA :)

Ant keltuvo senus mechaninius hidraulinius galima kelti bet kaip. Nuo 2000tųjų elektroninis valdymas ir nebegalima taip daryti, nes dažnai prapliumpa per galinius amortizatorius arba per bakelį. Bet per bakelį pagrinde prapliumpa dėl to pačio mano jau minėto kamščio.

Va va apie kas as ir kalbejau :) seip bum bakeliui nebus jei nebus jame LDS pertekliaus. O kadangi visi galvoja kad LDS kieki c5x7 reikia matuoti ant min padeties tai pas tokius manytojus LDS yra per daug ir pakelus ant keltuvo ir pvz atidarius duris, siurblys grazina visa skysti is sistemos i bakeli nes ratai per aukstai pagal daviklius ir kadangi jo per daug ir jam nera kur detis buna bum ir pelke :) seip jei veikia propkes alsuoklis per ja isbegs ir bum nebus :) bet geriau atsukti propke kaip Tadas sako ir apsivalyt ta pertekliu nei sprogdint bakeli :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2017, 13:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 13:57
Pranešimai: 64
Miestas: Skuodas
Kas turit HELMIX forumiečio nr? Reikia susisiekt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2017, 14:28 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 25 2013, 18:38
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Citris rašė:
Kas turit HELMIX forumiečio nr? Reikia susisiekt

37061nulis45396

_________________
<< CITROËN C5 x7 2.0 HDi Exclusive 100kW + Taurius CHIP Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2017, 18:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 13:57
Pranešimai: 64
Miestas: Skuodas
:good:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007