WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 01:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 04 2018, 17:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pas X7 nesikalibruoja, atleidzia kiek eigos yra, o traukia kiek jegos uztenka ir turbut pagal variklio apkrova atjungia. Su Lexia galima tik pilnai atleist ir pilnai uztempt. Pas visokius C4 picasso ir pan. kalibruojasi. Tai Leksijoj yra atleidimas, itempimas, sureguliavimas ir kai kalibruojas, gal 10kart traukia ir atleidzia, kad viskas susivaiksciotu ir nusistatytu gera padeti. Ten net galines kalades geriau su Lexia keist, o trosus tai butina, nes kitaip buna variklis sudega arba trosus nutraukia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2018, 11:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Pas X7 nesikalibruoja, atleidzia kiek eigos yra, o traukia kiek jegos uztenka ir turbut pagal variklio apkrova atjungia. Su Lexia galima tik pilnai atleist ir pilnai uztempt. Pas visokius C4 picasso ir pan. kalibruojasi. Tai Leksijoj yra atleidimas, itempimas, sureguliavimas ir kai kalibruojas, gal 10kart traukia ir atleidzia, kad viskas susivaiksciotu ir nusistatytu gera padeti. Ten net galines kalades geriau su Lexia keist, o trosus tai butina, nes kitaip buna variklis sudega arba trosus nutraukia.

Nezinau ar tikrai nesikalibruoja pas x7, bet kalibracijos funkcija tikrai yra, ir ja uzleidus rankini uztraukia/atirtaukia kaip Tadas ir sake gal 10 kartu. O atjungimas vyksta ne pagal variklio apkrova o pagal tokiu veiksmu seka: nuspaustas sankabos pedalas atleidinejamas ir paspaudziamas gazo pedalas. Galit pasibandyti su laisva pavara ikalneje :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2018, 16:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Pas X7 nesikalibruoja, atleidzia kiek eigos yra, o traukia kiek jegos uztenka ir turbut pagal variklio apkrova atjungia. Su Lexia galima tik pilnai atleist ir pilnai uztempt. Pas visokius C4 picasso ir pan. kalibruojasi. Tai Leksijoj yra atleidimas, itempimas, sureguliavimas ir kai kalibruojas, gal 10kart traukia ir atleidzia, kad viskas susivaiksciotu ir nusistatytu gera padeti. Ten net galines kalades geriau su Lexia keist, o trosus tai butina, nes kitaip buna variklis sudega arba trosus nutraukia.

Nezinau ar tikrai nesikalibruoja pas x7, bet kalibracijos funkcija tikrai yra, ir ja uzleidus rankini uztraukia/atirtaukia kaip Tadas ir sake gal 10 kartu. O atjungimas vyksta ne pagal variklio apkrova o pagal tokiu veiksmu seka: nuspaustas sankabos pedalas atleidinejamas ir paspaudziamas gazo pedalas. Galit pasibandyti su laisva pavara ikalneje :)

As turejau omeny pagal rankinio variklio apkrova. Bet nezinau

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2018, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Atleidimo funkcija yra kur kas sudėtingesnė, pabandyk ant įkalnės sustot ir nieko nedaryti. Po kiek laiko "rankinis" atsileis. Pabandyk atleist rankinį be darbinio stabdžio-neatleis, pabandyk įjungti rankinį važiuodams-neįsijungs, važiuodamas palaikyk stovėjimo stabdį-stabdys stipriai, bet visais stabdžiais , kiek turi ir net stop žibintus uždega :D O jei labai stipriai pastabdysite darbiniais stabdžiais, iš karto įsijungia ir "avarinis" :D. Startuojant , jaučiasi, kad rankinis dar laiko, nespėja jis atsileisti, ne veltui nusiskundimai dėl galinių kaladėlių per greito susidėvėjimo. Man patinka stovėjimo stabdžio algoritmas, viskas kaip ir pragalvota, eiliniam vartojimui. Neužšąla jis nei žiemą, nie šeip kokių fokusų patekia... Va tik driftint neišeina. Stabdžiai, pas c5 (x7) vieni iš geresnių.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2018, 21:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Navanas rašė:
Atleidimo funkcija yra kur kas sudėtingesnė, pabandyk ant įkalnės sustot ir nieko nedaryti. Po kiek laiko "rankinis" atsileis. Pabandyk atleist rankinį be darbinio stabdžio-neatleis, pabandyk įjungti rankinį važiuodams-neįsijungs, važiuodamas palaikyk stovėjimo stabdį-stabdys stipriai, bet visais stabdžiais , kiek turi ir net stop žibintus uždega :D O jei labai stipriai pastabdysite darbiniais stabdžiais, iš karto įsijungia ir "avarinis" :D. Startuojant , jaučiasi, kad rankinis dar laiko, nespėja jis atsileisti, ne veltui nusiskundimai dėl galinių kaladėlių per greito susidėvėjimo. Man patinka stovėjimo stabdžio algoritmas, viskas kaip ir pragalvota, eiliniam vartojimui. Neužšąla jis nei žiemą, nie šeip kokių fokusų patekia... Va tik driftint neišeina. Stabdžiai, pas c5 (x7) vieni iš geresnių.

Taip su viskuo sutinku. Bet pamegink padaryt kaip as sakiau. Ijungi rankini ant laisvos pavaros. Nuspaudi sankaba, ja atleidineji ir tuo paciu spaudi gaza kaip pradedamas vaziuoti normaliai. Or rankinis atsileis :) priklausomai kaip staigiai startuojama rankinis speja atsileisti bent jau man. :) del uzsitraukimo ikalneje taip jis po kazkiek sekundziu atsikeidzia pats. Bet taip pat atsileidzia ir pradedant vaziuoti. As retai atleidineju rankini rankiniu budu, tiesiog pradedu vaziuot ir tiek. Kaladeles greit nesudyla. Na sudilo per mazdaug 70k(reiktu pasitikslint) tai man cia negreit :) aisku jei jos vaiksto kaip priklauso or nesitirina. Ta reiketu pasitikrinti :) kas man buvo tai nevaiksciojo rankinio mechanizmas suporte, kuris suvalge vienos puses kaladeles labiau

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2018, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
cha, cha, vel "atstrigo". Bet mačiau , kaladėlės jau į pabaigą, nedaug likučio jau ten, dyla gana vienodai, važinėsiu iki metalo, o tada keisiu kaladėles kartu su rem komplektu...... vienas rato nuėmimas susitaupo :D.
Pagaliau išsprendžiau ratų neužsiveržimo bėdą. Paisrodo reikia gerai nuvalyti rato prisiglaudimo vietą, gerai-tai ne su vieliniu šepečiu, o su vieliniu šepečiu ant bulgarkės, ar drėlės, o tie nelygumai, kur dar liko po bulgarkės šepečio, buvo nulyginti bulgarke su metalo pjovimo disku. Pas mane buvo prastokai prisiglaudęs pats stabdžių diskas prie stebulės, gerai nušveičiau vidinę stabdžių disko pusę ir stebulės vietą, kur diskas glaudžiasi, nebereikia tiek jėgos, kad varžtai nusisuktų (jau 4 nutraukiau). Beja, stabdžių diskas nusiima net nenuėmus viso stabdžių suporto, kliūna, bet panaudojus plikų rankų jėgą išsiima, užtenka tik kaladėles išimti.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2018, 23:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Cia visi meistrai chalturscikai, tik tamstai ratu varztai luzta? Dar nei vieno neteko nulauzt per karjera :|
Ai, nors teko kadais, kai 16ka metu turejau ir mamos pasatui ratus keiciau. Buvo sausai prisukta ir labai pripuve. Nuluzo atsukinejant...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 07:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Navanas rašė:
cha, cha, vel "atstrigo". Bet mačiau , kaladėlės jau į pabaigą, nedaug likučio jau ten, dyla gana vienodai, važinėsiu iki metalo, o tada keisiu kaladėles kartu su rem komplektu...... vienas rato nuėmimas susitaupo :D.
Pagaliau išsprendžiau ratų neužsiveržimo bėdą. Paisrodo reikia gerai nuvalyti rato prisiglaudimo vietą, gerai-tai ne su vieliniu šepečiu, o su vieliniu šepečiu ant bulgarkės, ar drėlės, o tie nelygumai, kur dar liko po bulgarkės šepečio, buvo nulyginti bulgarke su metalo pjovimo disku. Pas mane buvo prastokai prisiglaudęs pats stabdžių diskas prie stebulės, gerai nušveičiau vidinę stabdžių disko pusę ir stebulės vietą, kur diskas glaudžiasi, nebereikia tiek jėgos, kad varžtai nusisuktų (jau 4 nutraukiau). Beja, stabdžių diskas nusiima net nenuėmus viso stabdžių suporto, kliūna, bet panaudojus plikų rankų jėgą išsiima, užtenka tik kaladėles išimti.

Kas ten per nelygumai buvo, kad tiek sveisti reikejo? Nutruko ratu varztai? Kaip? Tiek verziat kol nutruksta.?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 13:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Nu kur tau atsilaikys gležnas 10.9 klasės varliavalgių varžtas prieš ukmergietiškais lašiakais pastiprintą jėgą...
Sakyčiau, trolina žmogus, bet lyg ir rimtai rašo :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 14:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Istorija, tokia: Pirmas varžtas nulūžo atsukinėjant ratą, kurį priveržė autoservise. Autoservisas neprastas ,bet ratus uždaužo su pneumartiniu pistoletu, po to tik PATIKRINA su raktu, paprastu "kryžium". Nuo tada, pradėjau prisukinėt su dinamometriniu, lieti diskai laikosi, skardinai atsisuka iškart. Tai skardinius pradėjau perveržinėt po truputį, vistiek atsisuka. Atsisuka įvairiausiasi būdais, buvo, kad atsisuko nuvažiavus 200 km. Žmona rėkia per telefoną: "į kurią pusę raktą sukt :D". Tai susinervinęs užveržiau, kad tikrai nebeatsileistų. Neatsileido, bet atsukinėjant nutrūko krūva varžtų. Užsukinėjant jau jautėsi, kad užsuku paskutinį kartą :) Varžtus išsuku privirinęs kitą varžtą. Tam , kad būtų patogiau virinti, reikia nuimti stabdžių diskus. Va nuėmus stabdžių diskus ir pasimatė vidinė diskų pusė ir stebulės padas. Ant stebulės pado prirūdiję kažkokoi š..., va tą ir teko nulygint su bulgarke.
Ką reiškia "sausai prisukta"? Varžtus sutept reikia? Nei vienam servise pas mum netepa.
Dar vienas dalykas: Nupirkau naujus varžtus, jie šiek tiek ilgesni už originalius, skylė stebulėje kiauryminė, bet toks vaizdas, kad gale į kažką atsiremia, atsiremia ne tai, kad visai į metalą, bet jau lyg sriegis vėl tempiasi, jėgos reikia arkliškos, o iki rato disko dar kokie 3 mm, kad spaust tik pradėtų. Negi ten tiek surūdijo?
Dabar, kai naujas varžtas šiek tiek bus išlindes iš stebulės, surūdys pačio varžto galiukas (per žiemą) ir vėl atsukt negalėsiu?
Su jokiom mašinom tokių bajerių nebūdavo, užsuki ir tiek žinių, o čia va, turiu bėdą. Tiesiog veržiant varžtus jauti, kad tempiasi pats varžtas, kažkokie pertemti tie varžtai. Reiktų keist visus varžtus, jei tvarkyt kaip vokiečiai (ne turkai).

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 14:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nuspirk orginalius devetus varztus. Nors rimtos tekiniu firmos varztai buna tokie patys kaip originalus, tikrai neperilgi.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 15:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Navanas rašė:
Istorija, tokia: Pirmas varžtas nulūžo atsukinėjant ratą, kurį priveržė autoservise. Autoservisas neprastas ,bet ratus uždaužo su pneumartiniu pistoletu, po to tik PATIKRINA su raktu, paprastu "kryžium". Nuo tada, pradėjau prisukinėt su dinamometriniu, lieti diskai laikosi, skardinai atsisuka iškart. Tai skardinius pradėjau perveržinėt po truputį, vistiek atsisuka. Atsisuka įvairiausiasi būdais, buvo, kad atsisuko nuvažiavus 200 km. Žmona rėkia per telefoną: "į kurią pusę raktą sukt :D". Tai susinervinęs užveržiau, kad tikrai nebeatsileistų. Neatsileido, bet atsukinėjant nutrūko krūva varžtų. Užsukinėjant jau jautėsi, kad užsuku paskutinį kartą :) Varžtus išsuku privirinęs kitą varžtą. Tam , kad būtų patogiau virinti, reikia nuimti stabdžių diskus. Va nuėmus stabdžių diskus ir pasimatė vidinė diskų pusė ir stebulės padas. Ant stebulės pado prirūdiję kažkokoi š..., va tą ir teko nulygint su bulgarke.
Ką reiškia "sausai prisukta"? Varžtus sutept reikia? Nei vienam servise pas mum netepa.
Dar vienas dalykas: Nupirkau naujus varžtus, jie šiek tiek ilgesni už originalius, skylė stebulėje kiauryminė, bet toks vaizdas, kad gale į kažką atsiremia, atsiremia ne tai, kad visai į metalą, bet jau lyg sriegis vėl tempiasi, jėgos reikia arkliškos, o iki rato disko dar kokie 3 mm, kad spaust tik pradėtų. Negi ten tiek surūdijo?
Dabar, kai naujas varžtas šiek tiek bus išlindes iš stebulės, surūdys pačio varžto galiukas (per žiemą) ir vėl atsukt negalėsiu?
Su jokiom mašinom tokių bajerių nebūdavo, užsuki ir tiek žinių, o čia va, turiu bėdą. Tiesiog veržiant varžtus jauti, kad tempiasi pats varžtas, kažkokie pertemti tie varžtai. Reiktų keist visus varžtus, jei tvarkyt kaip vokiečiai (ne turkai).

Kažkodėl turiu įtarimą, kad tamsta skardinius ratlankius prisukinėji su jiems neskirtais varžtais, iš čia ir visos problemos...Gyvenime nėra taip buvę, kad skardinis ratlankis važiuojant atsileistų(įskaitant ir francūziškas mašinas), ir jokio skirtumo, ar užsukta paprastu raktu, ar kokiu nors rimtesniu įrankiu...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 16:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Va čia geras įtarimas ,man toks kilęs buvo. O kuo skirias ? Tie varžtai su tokia kūgine "poveržle", toks kūgio formos žiedas po galvute, laisvai sukasi apie varžtą. Veržiu su jais ir skardinius ir lietus.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 16:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Aha, kūgio formos, o gal užapvalinto kūgio?
https://www.discounttiredirect.com/learn/lug-nuts
Senesnio modelio C5 originalių ratlankių varžtai yra visiškai skirtingi skardiniams ir lietiems.
Dar dalykas, kaip ratlankiai ant stebulės centruojasi, centrinės skylės pagalba, o gal ratų varžtų?

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2018, 20:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Navanas, prilek iki manes, prikabinsiu as tau tuos varztus su svarke, tikrai neatsisuks. Kaip citronui parinksiu geresni elektroda. :mrgreen:

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 50 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007