WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Sėdi važiuoji
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34612
Puslapis 26

Autorius:  Bivainis [ Gru 25 2017, 19:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Navanas rašė:
Trumpai ir aiškiai. NE

Nelabai supratau ką norėjai pasakyti.

Autorius:  Bivainis [ Gru 25 2017, 19:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

zakas rašė:
Nu kazkaip gal ir daugoka,bet ne tragiska.Atmetus visokius valytuvus,tepalus,padangas,lemputes(ka laikau eksplotacinem medziagom) suskaiciavau truputi daugiau nei 800 eur.Be to pagrindines C5 ligos jau kaip ir isgydytos.
Jeigu pavyks išgyditi nestabilumą ir kitais metais išsiversiu su 200 -300 eurų išlaidomis, tada taip.

Autorius:  Arthur [ Gru 25 2017, 20:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Cia is vis mizeris :lol: tos kainos neskaitant padangu. Neliesta nei rankinio trosai ir ju vamzdukai, nei stabdziu diskai su kaladem, nei priekines sakes sailentai, nei sferos, variklio paduska hidrauline kuria irgi jau reik keist, gitara, grandine velenuku, hidro kompensatoriai ir rokeriai. Kuro siurblys, dar jei purkstukai neduok dieve :lol: , sankabos komplektas, kondicionieriaus kondensatorius ir jo supunantis ventiliatorius. Jus dar verkiat del kazkokių susiktu lempikiu, kai uz ksenona viena lepucka sumoketumet 74 € vot dadu tai butu brungu. Cia zigulio daliu kainos lyginant su VAG koncernu.

Autorius:  Bivainis [ Gru 25 2017, 20:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Niekas neverkia, tiesiog viskas surašyta kas išleista.

Autorius:  Navanas [ Gru 25 2017, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Vyrai, žinokit, mane aplanko toks jausmas, kad jau verta dairytis į naujus auto iš salono. Arba pats turi remontuotis. Jei pats nesiremontuoji, pasiekti 1000 eurų už remontus nėra kas . Net pačiam remontuojantis, tie 1000 eu susikrapštoi labai greitai.

Autorius:  Navanas [ Gru 25 2017, 22:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Jei panagrinėti temos autoriaus patirtį, matome, kad jokie stambūs remontai nebuvo atlikti, tik smulkmenos tvarkytos, bet suma susidarė greitai ir gana didelė. Aš pats vedu detalią išlaidų sąmatą. Eksploatuoju c5 2009 metų. Pravažiavau virš 100 k km (garantinė rida). Pirkau su 145 rida , artėju prie 300 k ridos - 275k šiuo metu, gedimų daugėja sparčiai.
Matematika tokia: perki auto iš salono, gauni naujas padangas, stabdžių diskus kaladėles, tepalai, diržai nauji, padangos naujos, pdf katalizatorius nauji.... vien šitoms dėvimoms detalėms pakeisti reikės 1000-1500 eurų, .... skaičiuojam.... Ir gaunasi, kad per 5 metus c4 cactus eksploatuoti išeina tiek pat kiek 10 metų senumo c5 ar panašiai. Servisai kainas užlaužė, šrotuose dėvėtos detalės naujų kainomis.... situacija keičiasi naujų auto pusėn. Kas pradės rėkt, kad neturim pinigų naujam auto, pasižiūrėkit kiek kainuoja tie nauji automobiliai , nustebsite. Seno auto suma neblogas pradinis įnašas. Šiuo aspektu, manau, mes jau labai netoli vakarų europos.
O autoriaus temą vystant, gaunasi kas ? Įkiši 1500 eurų ir dar tiek pat bet kada laisvai sudėsi, trūkumų visada yra, kas girsitės, kad nesukaišau per 5 metus nei euro, pagalvokit ir prisiminsit , kad ir tepalai keisti, ir padangos pirktos, ir stabdžių kaladėlės o paskui pasirodo, kad kondicionierius nelabai veikia, parktronikas neveikia visai, bet gi važiuoja ir be jų. O jei sutvarkyt ? kiek kainuos? Siūlau pabūt sąžiningiems bent prieš save, atsisėst ir suskaičiuot viską ant popieriaus, skaičiai gausis kaip autoriaus ir gerokai virš. Ir bėda čia ne citroenas ar audi ar bmw, visi dėvėti auto maždaug tokie...

Autorius:  edge [ Gru 25 2017, 22:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Na jei mašina tiek kilometrų suka, tai galima sakyt kaip ir nešanti pinigus už darbą, tokiu atveju tik naują ir ne kitaip..

Autorius:  Bivainis [ Gru 25 2017, 22:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Navanai, kalbi mano mintimis, sutinku su viskuo. Vieni sako mano mašina negenda, nieko neišleidžiu, na gal truputi, kiti sako daug išleidžiu, bet nei vieni nei kiti nieko neužsirašo, o prisiminti neįmanoma. Viską užsirašinėju berods nuo 2011m. ir man tai savotiškai patinka. Mano mintys apie naujos mašinos įsigyjimą tokios pat ir kai tik leis galimybės taip ir padarysiu. Gal būt ji bus nedidelė, nebrangi, bet nauja.

Autorius:  Phantom- [ Gru 26 2017, 11:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Su savo C5II vazineju jau beveik metus, (sausio vidury bus metai). Pildau tokia programele telefone, registruoju absoliuciai visas islaidas susijusias su masina. Tai beveik per metus eksploatacijos ji man kainavo ~3000e (cia su viskuo, kuru, draudimais, plovimais ir t.t.). Nuvaziuota biski virs 20kkm. Islaidos remontams apie 1000e, cia su visas tirada kai nuperki "nauja" auto, stabdziu kaladadeliu, tepalu, filtru keitimais ir t.t. Kuras 1700e, visa kita draudimas,visokie plovimai ir siaip sudniekiai. O dar nusimato priekinio stiklo keitimas ir svirciu guoliai kazkada :) Siaip manau kiekvienam butu verta pasiziureti kiek isledzia auto, tai pamatytu, kad tikrai nemazos sumos susidaro, nors atrodo ir nieko neremontuoji...

Autorius:  Elviukai123 [ Gru 26 2017, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Phantom- rašė:
Su savo C5II vazineju jau beveik metus, (sausio vidury bus metai). Pildau tokia programele telefone, registruoju absoliuciai visas islaidas susijusias su masina. Siaip manau kiekvienam butu verta pasiziureti kiek isledzia auto, tai pamatytu, kad tikrai nemazos sumos susidaro, nors atrodo ir nieko neremontuoji...


as i paprasta popierine buhalterija itraukiu,irgi matosi viskas. siemet isleidau gedimams 135EUR,
profilaktiniam remontui(nelaukiant kol suges) 900EUR
daliu upgreidui pirkimui ,kurui ratlankiams, padangoms (sugebejau prakalt kazkaip 5 padangas per metus,ziemines ir praeito sezono zirmos pradzios ir jaus pejau sia ziema gryztant islenku marijampoleje)- 5200EUR

uzpernai tik kuras ir kaladeles su diskais ir tadui tepalu keitimai dezje, tai vidurkis 2 metu sumazeja.
manau cia slypi atsakymas kodel vienos masinos kainuoja brangiai o kitos pigiai, tu paciu metu. o daugelis isvadina brangininkais tuos kurie priziuri savo auto.
arba myli masina irinvestuoji tik tada kai neina vaziuot- ( tada kai suportai uzstringa ir sueda iki metalo kiaurai diskus ir pan ) arba investuoji ir popini. abu atvejai istikro geri, vienas ekonomiskais kitas moraliskai.

Autorius:  valdas 76 [ Gru 26 2017, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Na, aš irgi galėčiau pasidalinti savo patirtim, eksploatuojant analogišką citrograbą CėPenki Break, nors ir nevedu tokios pedantiškos statistikos su visom detalių kainom (labai panorėjus, galima būtų ir jas atkapstyt).
Mašina (2.0HDi 100 kW, 6 bėgių mechankė) pirkta 2015 m. lapkritį Švedijoj su maždaug 190 000 km rida, vienas savininkas. Šiai dienai nuvažiuota palei 260 000 km. Per porą metų pakeista ir sutvarkyta:

skirstymo diržo komplektas;
galinis stiklas (atsargai nupirkau dar vieną);
sankabos komplektas (smagračio kol kas nejudinom);
pakaitinimo žvakės (gal ir nereikėjo keist, nes jos buvo geros);
galinių stabdžių kaladėlės;
vairo traukės antgalis, 1 vnt. ;
rankinio stabdžio trosas, 1 vnt. ;
kairės pusės pusašis su granatomis;
galinių pakabos svirčių guoliai ir riebokšliai;
galinis kairys stabdžių suportas;
galinė kairė pakabos svirtis;
šildymo sistemos sklendės;
vairo padėties daviklis su posūkių ir šviesų kelmu (neplanuotas keitimas, kurio galėjo ir nebūt);
padangos, 4 vnt. naujų žieminių Good Year ir keletas naudotų vasarinių;
ratlankiai, 4 vnt. originalių lietų Citroen;
tepalai ir filtrai keisti mažiausiai 5 kartus, oro ir kuro filtrai- 2 kartus;
priekinių žibintų lemputės H7, mažiausiai 3 vnt.
Artimiausiu metu dar reikėtų pakeist bagažinės amortizatorius, pasitikrint/pakeist hidraulikos sferas ir dar
keletą smulkmenų.Šalčių taipogi nelaukiu, nes nuo maždaug -15 mašina vedasi gan sunkiai.

Taigi remonto patirtis labai panaši į autoriaus, tik su ta sąlyga, kad mašiną pirkau už maždaug 4000 eur.
Kol kas džiugina tik tai pakankamai nebloga mašinos antikorozinė apsauga, gan smagus variklis (po DPF kastravimo ir čipavimo) ir palyginti nedidelės kuro sąnaudos.Palyginus su prieš tai turėta Xantia, C5:ame dauguma "bugų" ne tik kad neišgaudyta, bet dar ir prisidėjo naujų. Išvada: ar tu pirksi citrograbą už dvi, ar už keturias štukas eurų, jie genda praktiškai vienodai :doom:
Visus su šventėmis :labas:

Autorius:  zakas [ Gru 26 2017, 15:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Nu kagi,einu ir as ispazinties :lol: .C5 2005m.2 hdi 100kw. pirktas birzelio men.rida ant skydelio 186000 km,galimai tikra,nes yra visi popieriai,dekra,buvusi vokieciuose pas vieninteli savininka.Moketa 1900 eur.Taigis sarasas i studija.Nupirkus pakeistas,pagrindinio dirzo komplektas,variklio pagalve,suremontuotas rankinio stabdzio suportas,pakeistas stabilizatorius,varyklio alyva,kuro ir oro filtrai.Veliau atsikratyta kietuju daleliu filtro(ispjauta ir isprogramuota),galine sfera,pakeisti valytuvai,kaitinimo zvakes,priekines stabdziu kaladeles,sankabos komplektas visas(perkant zinojau problema,tiesiog apziurejus daug C5,o sitas buvo tvarkingiausiu salonu,idealiu kebulu ir gera kaina).Kai ka remontavau pats,kai ka apmokejo darboviete,Kai kas kainavo brangiai :drunk: Pirkdamas stebuklu nesitikejau,todel bent jau kol kas visai patenkintas automobiliu.Prvaziavau nusipirkes apie 13000 km.

Autorius:  Navanas [ Gru 26 2017, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Sumos svarbiausias dalykas. Neįvardintos darbų kainos. O dar geriau būtų paskaičiuoti 1 km kainą (tik remontų)

Autorius:  Navanas [ Gru 26 2017, 19:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Phantom- rašė:
Su savo C5II vazineju jau beveik metus, (sausio vidury bus metai). Pildau tokia programele telefone, registruoju absoliuciai visas islaidas susijusias su masina. Tai beveik per metus eksploatacijos ji man kainavo ~3000e (cia su viskuo, kuru, draudimais, plovimais ir t.t.). Nuvaziuota biski virs 20kkm. Islaidos remontams apie 1000e, cia su visas tirada kai nuperki "nauja" auto, stabdziu kaladadeliu, tepalu, filtru keitimais ir t.t. Kuras 1700e, visa kita draudimas,visokie plovimai ir siaip sudniekiai. O dar nusimato priekinio stiklo keitimas ir svirciu guoliai kazkada :) Siaip manau kiekvienam butu verta pasiziureti kiek isledzia auto, tai pamatytu, kad tikrai nemazos sumos susidaro, nors atrodo ir nieko neremontuoji...

Kokia programėlė?
Kuro, neskaičiuočiau, bet kita vertus pvz 3,0 litro citroenas kuro suvartoja kokiais 20 proc daugiau, nei 2,0 hdi, renkantis auto, tai gali būti lemiamas veiksnys.

Autorius:  Navanas [ Gru 26 2017, 20:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Sėdi važiuoji

Aš eksploatuoju 3 metus c5 (x7). Pravažiavau 130 k km , remontams, padangoms , tepalams ir t.t išleidau 1800 eu. 100 km kaina , tik remontams, ir eksploatacinėms medžiagoms 1,38eu/100km. Jokio rimto remonto. nei sankaba, nei varikllis nei purkštukai. Rimčiausias remontas pusašio pakeitimas. Kadangi daug darbų dariau pats pats, tai sumą , jei daryčiau servisuose galima padidinti ant kokių 500. Viso eksploatacija 2300 eurų/130 k km. Kiap matom sumos gerokai lenkia naujų auto eksploatacijos kaštus. Dar pas mane nekeistas pagr diržas, kurį , greitu laiku keisiu, reiktų pakeist priekinius amortizatorius tai dar 700 eurų ....

Puslapis 26 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/