tadas1991 rašė:
Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.
Tamsta teisus, pamatuota testeriu srove PW +12V , maitinimas +12V, isemiau hidro siurbli , nuemiau dangteli , visur svaru ir viena vieta zalias , melynas , juodas purvas ant sepeteliu plokstes, varines apvijos . Ir vienas apvijos galas tiesiog nukoradavo.