WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 13:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
Per sventes pastovejo ir numiro hidraulika. Patikrinau visus saugiklius, - visi ok. LDS norma, nevarva, visur svaru. Jau metai kai nusileisdavo galas per nakti, bet viskas veike ok. Patikrinome su ne profu per Lexia, meta klaida kodas: hidrositemoje P13D2 ar kas galite pasakyti kokia beda jis reiskia? Dar rodo kad i aukscio reguliatorius ateina 9,3V itampa, ar taip turi buti? Gal kas esate tureje tokiu bedu? Kurioje vietoje galetu buti problema?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 13:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Balu neturit gale?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 15:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Visgi trūksta info ,nukrito stovint?,priekis ir galas kartu?,nukrito užkūrus ,ar trupurį pavažiavus ?.Ar suveikia siublys ?,jei ne -sakai tikrinti visi saugikliai? ,didieji irgi ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 16:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
90proc. atveju didziuju net neranda, bet sako "visi geri"

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 18:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
[quote="tadas1991"]90proc. atveju didziuju net neranda, bet sako "visi geri"[/quo rasti visi saugikliai, sveiki ir geri, ne pirmas kartas ir ne pirmas C5.., bet sis C5 prasukes tik 200000 nuo 2001m., jokiu LDS nuotekiu , minejau, kad buvo ir yra problema, per nakti nusileidzia galas. O siuo atveju penktadieni masina be jokiu problemu baige darba ir sekmadieni pazadinta darbui ..problema turi... .


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 19:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
Saulynas rašė:
Visgi trūksta info ,nukrito stovint?,priekis ir galas kartu?,nukrito užkūrus ,ar trupurį pavažiavus ?.Ar suveikia siublys ?,jei ne -sakai tikrinti visi saugikliai? ,didieji irgi ?

Siurblys nei duris atidarius nei uzkurus nerodo gyvybes, - buvo nukrites galas nes jau turejo problema , - per nakti jau metai nukrenta. Bet uzkurus siurblys neveikia ir dabar ramiai masina sedi ant dugno. Didieji saugiklia visi gyvi. Su Lexia tikrinat rodo kad viskas kaip ir ok, bet testo metu siurblys nesuveikia, nors lyg ir turetu..? Rodo klaida P13D2 . Ir rodo , kad i aukscio daviklius ateina 9,3V. Ar taip turi ir buti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 19:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2018, 22:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Kai kaput amortikam metus laiko tai ir is alsuoklio bega. Tiltas pilnas bun :D
Siurblio vietoj as jau senai galus buciau atidaves. Kiekviena karta kociot tuscia sistema plius nenulaikyt pasikelusio... darbas.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2018, 11:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
tadas1991 rašė:
Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.

Tamsta teisus, pamatuota testeriu srove PW +12V , maitinimas +12V, isemiau hidro siurbli , nuemiau dangteli , visur svaru ir viena vieta zalias , melynas , juodas purvas ant sepeteliu plokstes, varines apvijos . Ir vienas apvijos galas tiesiog nukoradavo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2018, 11:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
Lietuvnikas rašė:
tadas1991 rašė:
Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.

Tamsta teisus, pamatuota testeriu srove PW +12V , maitinimas +12V, isemiau hidro siurbli , nuemiau dangteli , visur svaru ir viena vieta zalias , melynas , juodas purvas ant sepeteliu plokstes, varines apvijos . Ir vienas apvijos galas tiesiog nukoradavo.

Turiu kita siurbli prabeges gal 3000000km., isardziau atrodo daug prasciau , bet sepeteliu plokste su tranzistoriu blokeliu gera , - pakeisiu. Turiu klausima: hidrosiurblys prabeges 200000 sukasi labai sunkiai ,netgi atjungus rororiu su pirstais nepasuku. O kitas prabeges 300000 sukasi laisvai, lengvai. Kaip turetu buti su geru hidro siurbliu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2018, 12:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Tas kur sunkiai ,aišku avtamabiliuj ,tas kur lengvai ,ant stalo ,ane taip?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2018, 15:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
Saulynas rašė:
Tas kur sunkiai ,aišku avtamabiliuj ,tas kur lengvai ,ant stalo ,ane taip?

pradejau surinkineti ir tas sunkiai sukantis siurblys pradejo suktis taip pat lengvai kaip ir senesnis siurblys, - tai ko gero gal jis strigo ir todel nudege o ne nukorodavo ta sepeteliu varine apvija...?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007