WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34703
Puslapis 11

Autorius:  Lietuvnikas [ Bal 03 2018, 13:19 ]
Pranešimo tema:  C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Per sventes pastovejo ir numiro hidraulika. Patikrinau visus saugiklius, - visi ok. LDS norma, nevarva, visur svaru. Jau metai kai nusileisdavo galas per nakti, bet viskas veike ok. Patikrinome su ne profu per Lexia, meta klaida kodas: hidrositemoje P13D2 ar kas galite pasakyti kokia beda jis reiskia? Dar rodo kad i aukscio reguliatorius ateina 9,3V itampa, ar taip turi buti? Gal kas esate tureje tokiu bedu? Kurioje vietoje galetu buti problema?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 03 2018, 13:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Balu neturit gale?

Autorius:  Saulynas [ Bal 03 2018, 15:32 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Visgi trūksta info ,nukrito stovint?,priekis ir galas kartu?,nukrito užkūrus ,ar trupurį pavažiavus ?.Ar suveikia siublys ?,jei ne -sakai tikrinti visi saugikliai? ,didieji irgi ?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 03 2018, 16:20 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

90proc. atveju didziuju net neranda, bet sako "visi geri"

Autorius:  Lietuvnikas [ Bal 03 2018, 18:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

[quote="tadas1991"]90proc. atveju didziuju net neranda, bet sako "visi geri"[/quo rasti visi saugikliai, sveiki ir geri, ne pirmas kartas ir ne pirmas C5.., bet sis C5 prasukes tik 200000 nuo 2001m., jokiu LDS nuotekiu , minejau, kad buvo ir yra problema, per nakti nusileidzia galas. O siuo atveju penktadieni masina be jokiu problemu baige darba ir sekmadieni pazadinta darbui ..problema turi... .

Autorius:  Lietuvnikas [ Bal 03 2018, 19:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Saulynas rašė:
Visgi trūksta info ,nukrito stovint?,priekis ir galas kartu?,nukrito užkūrus ,ar trupurį pavažiavus ?.Ar suveikia siublys ?,jei ne -sakai tikrinti visi saugikliai? ,didieji irgi ?

Siurblys nei duris atidarius nei uzkurus nerodo gyvybes, - buvo nukrites galas nes jau turejo problema , - per nakti jau metai nukrenta. Bet uzkurus siurblys neveikia ir dabar ramiai masina sedi ant dugno. Didieji saugiklia visi gyvi. Su Lexia tikrinat rodo kad viskas kaip ir ok, bet testo metu siurblys nesuveikia, nors lyg ir turetu..? Rodo klaida P13D2 . Ir rodo , kad i aukscio daviklius ateina 9,3V. Ar taip turi ir buti?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 03 2018, 19:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.

Autorius:  Dominykas [ Bal 03 2018, 22:15 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Kai kaput amortikam metus laiko tai ir is alsuoklio bega. Tiltas pilnas bun :D
Siurblio vietoj as jau senai galus buciau atidaves. Kiekviena karta kociot tuscia sistema plius nenulaikyt pasikelusio... darbas.

Autorius:  Lietuvnikas [ Bal 05 2018, 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

tadas1991 rašė:
Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.

Tamsta teisus, pamatuota testeriu srove PW +12V , maitinimas +12V, isemiau hidro siurbli , nuemiau dangteli , visur svaru ir viena vieta zalias , melynas , juodas purvas ant sepeteliu plokstes, varines apvijos . Ir vienas apvijos galas tiesiog nukoradavo.

Autorius:  Lietuvnikas [ Bal 05 2018, 11:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Lietuvnikas rašė:
tadas1991 rašė:
Aukščio daviklių įtampa mažiau svarbu, negu siurblio įtampa. Ten pažiūrėt reikia, arba ateina pagrindinis maitinimas ir kai darai siurblio testą, su kokiu LEDuku ar kažkuo panašaus, ar į plonąjį siurblio žadinimo laidą ateina PWMinis valdymo signalas. O gal ten +12V žadinimas, bet kad lyg ne... Jei ateina, tai siurblys kaput. Jei neateina, tai galbūt siurblio/HA kompas kaput, bet aš tokio atvejo dar nesutikęs, o siurblių sudegusių arba nesudegusių, bet neveikiančių, arba veikiančių, bet nekeliančių, matęs nemažai.
O kad per naktį nukrenta, tai arba siurbly vožtuvėlis nelaiko, arba kažkuris galinis amortizatorius kiauras. Būna kiauras į vidų arba į išorę. Kadangi sakėt viskas sausa, vadinas gali būti kiauras į drenažą. O ten patikrint nesunku - tereikia ištraukti drenažinį (ne alsuoklio) vamzdelį iš amortiko apsauginės gumos ir jį kažkuo užkimšti, kad nebėgtų iš sistemos lauk. Ir tada jei iš gumos lizdo varva, vadinasi amortik kaput. Bet tą sužinosit tik pakėlęs mašiną. O mašiną pakelti yra vienas būdas - padaryti, kad veiktų siurblys.

Tamsta teisus, pamatuota testeriu srove PW +12V , maitinimas +12V, isemiau hidro siurbli , nuemiau dangteli , visur svaru ir viena vieta zalias , melynas , juodas purvas ant sepeteliu plokstes, varines apvijos . Ir vienas apvijos galas tiesiog nukoradavo.

Turiu kita siurbli prabeges gal 3000000km., isardziau atrodo daug prasciau , bet sepeteliu plokste su tranzistoriu blokeliu gera , - pakeisiu. Turiu klausima: hidrosiurblys prabeges 200000 sukasi labai sunkiai ,netgi atjungus rororiu su pirstais nepasuku. O kitas prabeges 300000 sukasi laisvai, lengvai. Kaip turetu buti su geru hidro siurbliu?

Autorius:  Saulynas [ Bal 05 2018, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Tas kur sunkiai ,aišku avtamabiliuj ,tas kur lengvai ,ant stalo ,ane taip?

Autorius:  Lietuvnikas [ Bal 05 2018, 15:07 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 I 2HDI nusileido ir numiro hidraulika

Saulynas rašė:
Tas kur sunkiai ,aišku avtamabiliuj ,tas kur lengvai ,ant stalo ,ane taip?

pradejau surinkineti ir tas sunkiai sukantis siurblys pradejo suktis taip pat lengvai kaip ir senesnis siurblys, - tai ko gero gal jis strigo ir todel nudege o ne nukorodavo ta sepeteliu varine apvija...?

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/