WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 18 2018, 11:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2018, 10:57
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Sveiki,
nemažai skaitinėta, tačiau šita tema visgi trūksta informacijos. Ketinu įsigyti C5 Tourer 2008-, kadangi jų nemažai su standartine pakaba, domina kaip skiriasi komfortas nuo standartinės ir hydroactive 3+. Galbūt kas turite vieną ar kitą versiją ir galite palikti atsiliepimą ar rekomendaciją? Kaip aptarnavimo kaštai? Ar standartinė pakaba skirasi nuo kitų tų metų konkurentų modelių?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2018, 11:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Standartine tu laikai spyruoklinę, kuri buvo pradžioje tik su 1,6HDi ir 1,8benzu?
Ar standartine tu laikai hidropneumatine su dviem aukščio davikliais ant stabilizatorių?
O hydroactive 3+ tu laikai su aukščio davikliais keturiais, atskirais kiekvienam ratui?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2018, 12:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2018, 10:57
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Standartine tu laikai spyruoklinę, kuri buvo pradžioje tik su 1,6HDi ir 1,8benzu?
Ar standartine tu laikai hidropneumatine su dviem aukščio davikliais ant stabilizatorių?
O hydroactive 3+ tu laikai su aukščio davikliais keturiais, atskirais kiekvienam ratui?


Spyruoklinė nuo kada eina su 2,0HDI? Nes būtent domina 2,0HDI variantas, iš bėdos tik 1,6HDI.
Ją ir turėjau omenyje.
O kaip hidropneumatinė kaip teisingai vadinasi? Ir kokie daugiau skirtumai tarp hidropneumatinės ir hydroactive 3+?
Ką parekomenduotumėte žiūrėti? Komforto norisi, tik prisibijau, kad nereiktų sudėti antrątiek mašinos vertės į pakabą:D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2018, 14:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kad ten mazai kas genda toj hidraulikoj. Amortikai priekiniai buna prakiura, traukutes davikliu papuna, daugiau nelabai ka...
O dvilitriai su spyruoklem gal nuo kokiu 2012tu atsirado, nepamenu tiksliai. Bet ne visi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2018, 16:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Kad ten mazai kas genda toj hidraulikoj. Amortikai priekiniai buna prakiura, traukutes davikliu papuna, daugiau nelabai ka...
O dvilitriai su spyruoklem gal nuo kokiu 2012tu atsirado, nepamenu tiksliai. Bet ne visi.

2.0hdi nuo pradžių buvo ir su spyruokline pakaba

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2018, 17:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2018, 08:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2018, 10:57
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Bivainis rašė:
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Būtent. Tas ir mane domina - kokie atsiliepimai.
Taip pat klausimėlis dėl garso izoliacijos - ar skirtingose komplektacijose ji skiriasi? Su kokia komplektacija būna geresnė audio sistema?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2018, 08:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
miesto_paukstis rašė:
Bivainis rašė:
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Būtent. Tas ir mane domina - kokie atsiliepimai.
Taip pat klausimėlis dėl garso izoliacijos - ar skirtingose komplektacijose ji skiriasi? Su kokia komplektacija būna geresnė audio sistema?

Va čia visko daug ,rašyt dar kart nėra prasmės ,jei tikrai yra noras -susirasi tarp flood,o ir naudingų dalykų
viewtopic.php?f=35&t=20071

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2018, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
miesto_paukstis rašė:
Bivainis rašė:
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Būtent. Tas ir mane domina - kokie atsiliepimai.
Taip pat klausimėlis dėl garso izoliacijos - ar skirtingose komplektacijose ji skiriasi? Su kokia komplektacija būna geresnė audio sistema?

Žmonės kurie neturėjo Citroenų, prievengia jų dėl hidraulikos, tačiau mes čia žinome, kad hidraulika nėra ta vieta kuri keltų daug rūpesčių. Yra kitas dalykas: žmonės kurie yra tikri Citroenų fanai, labai vertina hidraulinę važiuoklė kaip išskirtinį markės bruožą.:)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2018, 06:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Pasakysiu paprasčiau -tikras citroenas tik su hidraulika ,visa kita pežo :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2018, 09:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nepasakokit. Nuo pat gamybos pradžios Citroen naudojo paprastas mechanines važiuokles. Torsionai buvo dar Traction avante, gi hidrauliką tik paskui ir tik galan jam įdėjo. O mažuose modeliuose niekada nebuvo hidraulikos, gal didžiausias nukrypimas į dydžio mažumą buvo GS. Na ir dar BX. O BX proanūkiai C5 pažiūrėkit iki kokio dydžio išsipūtė, gi ta pati klasė :)
Bet kad didelis Citroenas be hidro važiuoja kažkaip keistai, tai tikrai. Bet nėra taip blogai, kaip galima pamanyti. Kas niekad nėra važinėjęs, tai atsisėdus ir ta spyruoklė visai padoriai dirba išties.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2018, 13:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
didelis Citroenas be hidro važiuoja kažkaip keistai, tai tikrai. Bet nėra taip blogai, kaip galima pamanyti. Kas niekad nėra važinėjęs, tai atsisėdus ir ta spyruoklė visai padoriai dirba išties.

Bandau spėti, kad tai repeticiją prieš galutinai nutraukiant Citroen su hidraulika gamybą.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2018, 15:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 108
Miestas: Vilnius
Niekad nevaziaves citroenais pirkausi Citroen C5 ll. Galvojau su hidraulika bus pasakiskas komfortas. Atvirai pasakysiu, labai nusivyliau. Labiausiai erzina:

1. garsus pakabos darbas
pakaba tvarkinga, tiesiog dirba ne tyliai. kažkada turėjau opel astra. tai ir ta tyliau dirbo...

2. Važiavimas per salelę (kai būna iškelta perėja)
užvažiuojant viskas ok, o nuvažiuojant pasigirsta smugis (kaip kad amortikai trenktusi i atboinikus). Kiek turėjau ankstesnių auto, tai trinktelėjimas būdavo tik važiuojant kokiu 70-80km/h. O su Citroen dabar užtenka ir 45 km/h. (čia važiuojant ta pačia salele). Tas žiauriai užknisa.

3. Važiavimas per žvyrkelį - košmaras.
Neduok die, važiuot per tarką. Kažkodėl ta hidraulika visiškai nesusitvarko su tuo. Nei viena mano vairuota auto nevaziavo taip blogai per zvyrkeli...

Privalumai pasijaučia važiuojant lygiu keliu, nedidelius nelygumus gerai sugeria, taip pat nėra lingavimo.

Žinoma reikia turėti minty, kad auto jau nebenauja (2007m), tas irgi daro savo įtaką. Taip pat kažkur kažkas rašė, kad c5 treciukas nepalyginamai geriau važiuoja uz antruka. Nezinau ar tai liecia pakaba, su treciuku nevazinejau.

Tiek ir to stebuklo is tos hidraulikos :D

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2018, 17:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Keiskis sferas .

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2018, 17:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
medinis, čia geriausiai būtų pabandyti tais pačiais keliais pavažinėti su kitu tokiu pat C5 II ir palyginęs sužinotum ar kažkas negerai ar taip turi būti.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007