WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34835
Puslapis 13

Autorius:  miesto_paukstis [ Rgs 18 2018, 11:08 ]
Pranešimo tema:  Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Sveiki,
nemažai skaitinėta, tačiau šita tema visgi trūksta informacijos. Ketinu įsigyti C5 Tourer 2008-, kadangi jų nemažai su standartine pakaba, domina kaip skiriasi komfortas nuo standartinės ir hydroactive 3+. Galbūt kas turite vieną ar kitą versiją ir galite palikti atsiliepimą ar rekomendaciją? Kaip aptarnavimo kaštai? Ar standartinė pakaba skirasi nuo kitų tų metų konkurentų modelių?

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 18 2018, 11:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Standartine tu laikai spyruoklinę, kuri buvo pradžioje tik su 1,6HDi ir 1,8benzu?
Ar standartine tu laikai hidropneumatine su dviem aukščio davikliais ant stabilizatorių?
O hydroactive 3+ tu laikai su aukščio davikliais keturiais, atskirais kiekvienam ratui?

Autorius:  miesto_paukstis [ Rgs 18 2018, 12:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

tadas1991 rašė:
Standartine tu laikai spyruoklinę, kuri buvo pradžioje tik su 1,6HDi ir 1,8benzu?
Ar standartine tu laikai hidropneumatine su dviem aukščio davikliais ant stabilizatorių?
O hydroactive 3+ tu laikai su aukščio davikliais keturiais, atskirais kiekvienam ratui?


Spyruoklinė nuo kada eina su 2,0HDI? Nes būtent domina 2,0HDI variantas, iš bėdos tik 1,6HDI.
Ją ir turėjau omenyje.
O kaip hidropneumatinė kaip teisingai vadinasi? Ir kokie daugiau skirtumai tarp hidropneumatinės ir hydroactive 3+?
Ką parekomenduotumėte žiūrėti? Komforto norisi, tik prisibijau, kad nereiktų sudėti antrątiek mašinos vertės į pakabą:D

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 18 2018, 14:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Kad ten mazai kas genda toj hidraulikoj. Amortikai priekiniai buna prakiura, traukutes davikliu papuna, daugiau nelabai ka...
O dvilitriai su spyruoklem gal nuo kokiu 2012tu atsirado, nepamenu tiksliai. Bet ne visi.

Autorius:  exDalimis [ Rgs 18 2018, 16:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

tadas1991 rašė:
Kad ten mazai kas genda toj hidraulikoj. Amortikai priekiniai buna prakiura, traukutes davikliu papuna, daugiau nelabai ka...
O dvilitriai su spyruoklem gal nuo kokiu 2012tu atsirado, nepamenu tiksliai. Bet ne visi.

2.0hdi nuo pradžių buvo ir su spyruokline pakaba

Autorius:  Bivainis [ Rgs 18 2018, 17:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Autorius:  miesto_paukstis [ Rgs 19 2018, 08:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Bivainis rašė:
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Būtent. Tas ir mane domina - kokie atsiliepimai.
Taip pat klausimėlis dėl garso izoliacijos - ar skirtingose komplektacijose ji skiriasi? Su kokia komplektacija būna geresnė audio sistema?

Autorius:  Saulynas [ Rgs 19 2018, 08:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

miesto_paukstis rašė:
Bivainis rašė:
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Būtent. Tas ir mane domina - kokie atsiliepimai.
Taip pat klausimėlis dėl garso izoliacijos - ar skirtingose komplektacijose ji skiriasi? Su kokia komplektacija būna geresnė audio sistema?

Va čia visko daug ,rašyt dar kart nėra prasmės ,jei tikrai yra noras -susirasi tarp flood,o ir naudingų dalykų
viewtopic.php?f=35&t=20071

Autorius:  Bivainis [ Rgs 19 2018, 20:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

miesto_paukstis rašė:
Bivainis rašė:
Būtų įdomu palyginti, gal kas esate vadeliojęs ir spyruoklinį ir hidraulinį C5. Ar yra koks nors labai pastebimas skirtumas?

Būtent. Tas ir mane domina - kokie atsiliepimai.
Taip pat klausimėlis dėl garso izoliacijos - ar skirtingose komplektacijose ji skiriasi? Su kokia komplektacija būna geresnė audio sistema?

Žmonės kurie neturėjo Citroenų, prievengia jų dėl hidraulikos, tačiau mes čia žinome, kad hidraulika nėra ta vieta kuri keltų daug rūpesčių. Yra kitas dalykas: žmonės kurie yra tikri Citroenų fanai, labai vertina hidraulinę važiuoklė kaip išskirtinį markės bruožą.:)

Autorius:  Saulynas [ Rgs 20 2018, 06:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Pasakysiu paprasčiau -tikras citroenas tik su hidraulika ,visa kita pežo :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 20 2018, 09:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Nepasakokit. Nuo pat gamybos pradžios Citroen naudojo paprastas mechanines važiuokles. Torsionai buvo dar Traction avante, gi hidrauliką tik paskui ir tik galan jam įdėjo. O mažuose modeliuose niekada nebuvo hidraulikos, gal didžiausias nukrypimas į dydžio mažumą buvo GS. Na ir dar BX. O BX proanūkiai C5 pažiūrėkit iki kokio dydžio išsipūtė, gi ta pati klasė :)
Bet kad didelis Citroenas be hidro važiuoja kažkaip keistai, tai tikrai. Bet nėra taip blogai, kaip galima pamanyti. Kas niekad nėra važinėjęs, tai atsisėdus ir ta spyruoklė visai padoriai dirba išties.

Autorius:  Bivainis [ Rgs 20 2018, 13:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

tadas1991 rašė:
didelis Citroenas be hidro važiuoja kažkaip keistai, tai tikrai. Bet nėra taip blogai, kaip galima pamanyti. Kas niekad nėra važinėjęs, tai atsisėdus ir ta spyruoklė visai padoriai dirba išties.

Bandau spėti, kad tai repeticiją prieš galutinai nutraukiant Citroen su hidraulika gamybą.

Autorius:  medinis [ Rgs 20 2018, 15:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Niekad nevaziaves citroenais pirkausi Citroen C5 ll. Galvojau su hidraulika bus pasakiskas komfortas. Atvirai pasakysiu, labai nusivyliau. Labiausiai erzina:

1. garsus pakabos darbas
pakaba tvarkinga, tiesiog dirba ne tyliai. kažkada turėjau opel astra. tai ir ta tyliau dirbo...

2. Važiavimas per salelę (kai būna iškelta perėja)
užvažiuojant viskas ok, o nuvažiuojant pasigirsta smugis (kaip kad amortikai trenktusi i atboinikus). Kiek turėjau ankstesnių auto, tai trinktelėjimas būdavo tik važiuojant kokiu 70-80km/h. O su Citroen dabar užtenka ir 45 km/h. (čia važiuojant ta pačia salele). Tas žiauriai užknisa.

3. Važiavimas per žvyrkelį - košmaras.
Neduok die, važiuot per tarką. Kažkodėl ta hidraulika visiškai nesusitvarko su tuo. Nei viena mano vairuota auto nevaziavo taip blogai per zvyrkeli...

Privalumai pasijaučia važiuojant lygiu keliu, nedidelius nelygumus gerai sugeria, taip pat nėra lingavimo.

Žinoma reikia turėti minty, kad auto jau nebenauja (2007m), tas irgi daro savo įtaką. Taip pat kažkur kažkas rašė, kad c5 treciukas nepalyginamai geriau važiuoja uz antruka. Nezinau ar tai liecia pakaba, su treciuku nevazinejau.

Tiek ir to stebuklo is tos hidraulikos :D

Autorius:  Arthur [ Rgs 20 2018, 17:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Keiskis sferas .

Autorius:  Bivainis [ Rgs 20 2018, 17:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

medinis, čia geriausiai būtų pabandyti tais pačiais keliais pavažinėti su kitu tokiu pat C5 II ir palyginęs sužinotum ar kažkas negerai ar taip turi būti.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/