WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 15:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 11 2018, 22:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Nusimato reikalas lįst prie vairo stiprintuvo siurblio. Pradėjo čirpt... Klausimėlis jau keitusiems. Kokie niuansai? Kaip supratau, bakelis tas pats. Slėgis ten yra? Nesinorėtų išlaistyt daug. Gal kas kur detalią instrukciją matėt?
Pacientas 2006 1.6d C5.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2018, 22:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Siurblys elektrinis ar mechaninis su dirželiu?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2018, 23:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Mechaninis, nuo diržo.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2018, 05:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Rivo rašė:
Mechaninis, nuo diržo.

Tai ten nieko neįprasto nėra apart to, kad bendras skystis su važiuokle, žarna iš bakelio dugno šakojasi į du galus - važiuoklės siurblį ir vairo siurblį. Slėgio paduodamoj žarnom turėtų nebūti, bet kadangi LDS bakelio kamštis turi atbulinį vožtuvą, kurio kryptis tik į vidų, tai jei važiuoklė pasileidžia, kartais truputį būna ten to slėgio, kokia 0.5bar. Atsukit bakelio kamštį ir leiskit nusišnypšt, užsukit atgal. O toliau - šlangą atjungiat ir greitai keliat aukštyn virš bakelio, jei yra vietos ir pakanka ilgio, o jei nėra - kažkuo greit užkišt reikia. Būna žarnom užspaust tokios specialios plastikinės replės arba galima užspaust su suvirintojo fiksuojamom replėm irgi, tik pasireguliavus, kad nesutraiškyt. Galima užlenkt 180 laipsnių kampu ir stipriai suveržt su kokia zateške arba viela, tada irgi arba nebėga visai, arba vos sunkiasi, ir kol pakeiti siurblį, nukrenta trys lašai.

Visa kita, kaip eilinis vairo siurblys - imam dirželį, sukam slėginį vamzdelį, sukam varžtus ir traukiam lauk. Dedam naują arba naudotą pakaitinį ir renkam atgal atbuline tvarka. Maunant žarną, būtų gerai pasistengt neaplaistyt skriemulio, nes paskui reiks plaut arba slys dirželis, bet tas manau akivaizdu :)
Pats siurblys prie kronšteino turėtų būti prisuktas varžtais su H6 galvute, t,y. 6mm vidinis šešiakampis. Priėjimas prie priekinių varžtų per skriemuly esančias skyles. Gali būti kažkas kito, pvz 13mm galvutės varžtai. O gale tikrai bus kažkas kito, pvz 13mm varžtas ar veržlė, arba centruojantis varžtas su plečiamu kūgiu kronšteino skylėje.
Kai uždėsit naują, būtinai pirma reikia prisukti iki galo (bet dar stipriai neveržti) priekinius varžtus. Tuomet jei gale yra centruojančių, įsisukat irgi juos iki galo, bet dar stipriai irgi neveržiat, tik kad pradėtų truputį tempti ir plėsti kūgį. Tuomet prisiveržiat pilnai priekinius ir tuomet jau galinius/galinį iki galo.

Aišku būtų neprošal užsidėt tuo pačiu naują dirželį ir tuo pačiu susitikrint tempėją, parazitą, skriemulio ir generatoriaus sankabėlės būklę. Ten visokie garsai garseliai, ypač čirpimai, dažnai būna visai ne dėl pačio siurblio, o dėl kitų periferinio diržo sistemos komponentų, kurie kreivi, stringantys arba laiko per laisvą dirželį, ir tada visokie garsai atsiranda arba tik sustiprėja būtent sukant vairą, nes siurblys tam diržiukui dameta dar dvigubai apkrovos prie jau esamos. Vairo siurblys besibaigiantis gi leidžia labai specifinį ir tik jam būdingą karkimo/zyzimo garsą. Kuris, beje, dažnai būna irgi ne dėl pačio siurblio, o pvz dėl skysčio trūkumo, kai sriaubia orą (vairas būna ir normaliai veikia), dėl netinkamo skysčio (šiuo atveju turi būti LDS), arba dėl kokio užlenkto/suploto/užvirinto vairo stiprintuvo vamzdžio ar užlaužtos žarnos.

LDS lygis apytiksliai (pakankamai tikslumu, nėra ten tiek jautru, kaip variklio ar automato tepalas) tikrinamas taip: nuleidus važiuoklę į žemiausią padėtį ir užvedus mašiną, tiesiu vairu, skystis turi vos semti sietelio dugną. Jei turit Lexia, ten yra funkcija Depressurise. Su ja nuleidus slėgį, turi semti sietelio laiptelį.
Ant vairo problemos pradeda jaustis, kai trūkumas būna jau virš litro. Nebepakyla iki normalios padėties, kai trūksta gerokai virš 2 litrų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2018, 07:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Dėkui, bandysiu.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007