WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Vairo stiprintuvo siurblio keitimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34899
Puslapis 11

Autorius:  Rivo [ Gru 11 2018, 22:30 ]
Pranešimo tema:  Vairo stiprintuvo siurblio keitimas

Nusimato reikalas lįst prie vairo stiprintuvo siurblio. Pradėjo čirpt... Klausimėlis jau keitusiems. Kokie niuansai? Kaip supratau, bakelis tas pats. Slėgis ten yra? Nesinorėtų išlaistyt daug. Gal kas kur detalią instrukciją matėt?
Pacientas 2006 1.6d C5.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 11 2018, 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo stiprintuvo siurblio keitimas

Siurblys elektrinis ar mechaninis su dirželiu?

Autorius:  Rivo [ Gru 11 2018, 23:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo stiprintuvo siurblio keitimas

Mechaninis, nuo diržo.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 12 2018, 05:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo stiprintuvo siurblio keitimas

Rivo rašė:
Mechaninis, nuo diržo.

Tai ten nieko neįprasto nėra apart to, kad bendras skystis su važiuokle, žarna iš bakelio dugno šakojasi į du galus - važiuoklės siurblį ir vairo siurblį. Slėgio paduodamoj žarnom turėtų nebūti, bet kadangi LDS bakelio kamštis turi atbulinį vožtuvą, kurio kryptis tik į vidų, tai jei važiuoklė pasileidžia, kartais truputį būna ten to slėgio, kokia 0.5bar. Atsukit bakelio kamštį ir leiskit nusišnypšt, užsukit atgal. O toliau - šlangą atjungiat ir greitai keliat aukštyn virš bakelio, jei yra vietos ir pakanka ilgio, o jei nėra - kažkuo greit užkišt reikia. Būna žarnom užspaust tokios specialios plastikinės replės arba galima užspaust su suvirintojo fiksuojamom replėm irgi, tik pasireguliavus, kad nesutraiškyt. Galima užlenkt 180 laipsnių kampu ir stipriai suveržt su kokia zateške arba viela, tada irgi arba nebėga visai, arba vos sunkiasi, ir kol pakeiti siurblį, nukrenta trys lašai.

Visa kita, kaip eilinis vairo siurblys - imam dirželį, sukam slėginį vamzdelį, sukam varžtus ir traukiam lauk. Dedam naują arba naudotą pakaitinį ir renkam atgal atbuline tvarka. Maunant žarną, būtų gerai pasistengt neaplaistyt skriemulio, nes paskui reiks plaut arba slys dirželis, bet tas manau akivaizdu :)
Pats siurblys prie kronšteino turėtų būti prisuktas varžtais su H6 galvute, t,y. 6mm vidinis šešiakampis. Priėjimas prie priekinių varžtų per skriemuly esančias skyles. Gali būti kažkas kito, pvz 13mm galvutės varžtai. O gale tikrai bus kažkas kito, pvz 13mm varžtas ar veržlė, arba centruojantis varžtas su plečiamu kūgiu kronšteino skylėje.
Kai uždėsit naują, būtinai pirma reikia prisukti iki galo (bet dar stipriai neveržti) priekinius varžtus. Tuomet jei gale yra centruojančių, įsisukat irgi juos iki galo, bet dar stipriai irgi neveržiat, tik kad pradėtų truputį tempti ir plėsti kūgį. Tuomet prisiveržiat pilnai priekinius ir tuomet jau galinius/galinį iki galo.

Aišku būtų neprošal užsidėt tuo pačiu naują dirželį ir tuo pačiu susitikrint tempėją, parazitą, skriemulio ir generatoriaus sankabėlės būklę. Ten visokie garsai garseliai, ypač čirpimai, dažnai būna visai ne dėl pačio siurblio, o dėl kitų periferinio diržo sistemos komponentų, kurie kreivi, stringantys arba laiko per laisvą dirželį, ir tada visokie garsai atsiranda arba tik sustiprėja būtent sukant vairą, nes siurblys tam diržiukui dameta dar dvigubai apkrovos prie jau esamos. Vairo siurblys besibaigiantis gi leidžia labai specifinį ir tik jam būdingą karkimo/zyzimo garsą. Kuris, beje, dažnai būna irgi ne dėl pačio siurblio, o pvz dėl skysčio trūkumo, kai sriaubia orą (vairas būna ir normaliai veikia), dėl netinkamo skysčio (šiuo atveju turi būti LDS), arba dėl kokio užlenkto/suploto/užvirinto vairo stiprintuvo vamzdžio ar užlaužtos žarnos.

LDS lygis apytiksliai (pakankamai tikslumu, nėra ten tiek jautru, kaip variklio ar automato tepalas) tikrinamas taip: nuleidus važiuoklę į žemiausią padėtį ir užvedus mašiną, tiesiu vairu, skystis turi vos semti sietelio dugną. Jei turit Lexia, ten yra funkcija Depressurise. Su ja nuleidus slėgį, turi semti sietelio laiptelį.
Ant vairo problemos pradeda jaustis, kai trūkumas būna jau virš litro. Nebepakyla iki normalios padėties, kai trūksta gerokai virš 2 litrų.

Autorius:  Rivo [ Gru 12 2018, 07:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo stiprintuvo siurblio keitimas

Dėkui, bandysiu.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/