tadas1991 rašė:
Dazniausiai niekas nieko nevalo, o atsuka, pakeicia diska ir atgal prisuka ant viso to sudo. Na, kartais pavalo sakes vieta, bet sidas vandenidas buna ant suporto. Sveiciamas bulgarke su susuktu vielu sepeciu, labai ruksta ir smirda ivairiom druskom. Itin rimtais atvejais tenka paskui apkeist suportus pusem (Xantijoms tikrai galima, nezinau ar pas C5 irgi simetriski, t.y. nebandziau versti) arba pakeisti kitais. Ten nepamates nesuprasi, bet ties varztais buna 2mm oksido sluoksnis, o kitam sone kartais net 10mm, ir i diska gerokai nuvalgytas pats suportas. Kiek taip yra sutvarkyta po to, kai zmones jau pas daug meistru buvo ir "niekas nieko nerado", kodel keisti garsai is galiniu stabdziu. O ten reikia tik atmerkt akis ir pasiziuret.
Sita beda pas CX, BX ir XM neegzistavo. Pas juos irgi budavo kazkoks oksido sluoksniukas, bet labai plonas ir tolygus. Nuo Xantiju pradejo gaminti suportus is zvaigzdziu metalu. Dabar situ suportu jau atsisakyta, nes reikejo rankinio mechanizmo. Apart to prasto oksidinio misinio aspekto, tai patys suportai vieni maziausiai keliantys problemu tarp visu sutiktu. Kad strigtu, uzputu, nevaiksciotu, kaistu, beveik nebuna
Pas xm išvis nebūna ,šakė tai aliuminė ,nuimi ,o jie kaip nauji

.C5 irgi laisvai keičiasi pusėm -tikrinau

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil

Red