assembled rašė:
tadas1991 rašė:
Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos

Mekonomen?
Ne Mekonomen, kiti. Ten nebevažiuoju po to, kai ieškojo kas stuksi važiuoklėj, nerado, ir paleido pasivažinėti kol pradės bildėti labiau. O buvo atsipalaidavęs ratas.
Dėl sailenblokų keitimo, tai įtariu darant ne spec servise bus patikimiau keisti su visa šake tiesiog, nei ten jiems bandyti pataikyti užpresuoti ir surinkti teisingai? Na ir suvedimą pasitikrinti tuo pačiu.
Nu blem nieko ten įspūdingo nėra tuos sailentus pakeisti. Nebent tikrai rankos iš pilvo auga. Tik gali būti, kad Norvegijos darbo laiko, keičiant sailenblokus bus didesnė, negu kainos skirtumas tarp sailenblokų ir šakės. Šiaip, jei tik galinį keičiant, ko dažniausiai ir pakanka, tai ten nuėmus šakę 10-15min darbo. Nupjaut su bulgarke įvorę arba prieš tai visą sailentą, jei dar gyvas kažkiek ir rankom nenusiima, su platuku numušt, ir pasistačius tinkamu kampu, užkalt plaktuku naują. O šakės pas antroką gerokai lengviau nusiima, nes nėra vamzdelių laikiklių prie tų sailenblokų prisuktų...
Nu ir reikia šarnyrą atjunginėjant, nesuplėšyt jo gumelės arba suplėšius naują uždėt, bet tas galioja gi ir šakę keičiant. Būna suplyšta ir ne su šakute, o su spec.sjomniku nuiminėjant, nes yra labai trapių gumelių ir žemesnių šarnyrų, kur netelpa niekas normaliai užkišt.
Proto pi.sėjai visur vienodas nesąmones šneka, ir pas mus, ir pas jus.
Kaip vienas pažįstamas įmonės direktorius sako, dvi profesijos, kur dirba didžiausi diletantai - statyba ir automobilių remontas.
Išvis, jei dedi kokybiškus sailentus ir su presu šakės nesuglamžai kokiu nors debilišku kampu sugalvojęs ten ką įstatyt, tai nesulūš niekas ir be suvedimo. Sau esu suvedimą daręs vieną kartą vienam iš mano turėtų 4 BX po vairo kolonėlės remonto, dukart C15 po vairo kolonėlės remonto ir po traverso geometrijos atstatymo, vienąkart C5, prieš perleidžiant mamai iškart po vairo traukės antgalio keitimo. Nei vienam ZX nedariau, kitiem trim BXams nedariau, pežukas jau irgi metus laiko 20kkm be suvedimo važiuoja, o su padangom ir stabilumu viskas gerai, nors važiuoklėj šį bei tą taisiau ir dabar dar taisysiu. Praktiškai kasnakt į žiedą 80-90kmh ateinu ir dar niekad nebuvo nesuvaldomai pabėgęs. Labai geras geometrijos patikrinimas yra ne padangos, o kai žiemą išvažiuoji ant ledo kelio. Norvegijoj tokių gi būna
