WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=35038
Puslapis 12

Autorius:  assembled [ Spa 04 2019, 13:23 ]
Pranešimo tema:  2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Sveiki,
kas reguliuojasi C5 važiuoklėje? Randu kad reguliuojasi tik suvedimas, visa kita - ne.

Man servisas suskaičiavo ~5h darbo (spėju pagal valandinį) pakeisti priekinio tilto galinius sailenblokus + "važiuoklės geometrijos tikrinimas / reguliavimas". Tas pats servisas taip pat nustatė, kad surūdiję atraminiai guoliai priekyje, bet sutarėm, kad jų keitimo nesiūlys, nes jų nėra šitoj mašinoj.

Autorius:  Bivainis [ Spa 04 2019, 13:38 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Reguliuojasi tik priekinių ratų suvedimas. Tai su pasiruošimu užtrunka apie pusvalandį ir kainuoja apie 15 eurų.

Autorius:  Citrusas [ Spa 04 2019, 13:40 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Idomu, kaip nustate kad surudije atraminiai guoliai :lol:

Autorius:  Saulynas [ Spa 04 2019, 14:38 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Citrusas rašė:
Idomu, kaip nustate kad surudije atraminiai guoliai :lol:

Cia užusieniuos kaip suprantu :)

Autorius:  tadas1991 [ Spa 04 2019, 15:06 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Lietuviai irgi nustato tokių gedimų. Man yra skambinę klausę, kiek kainuoja ir kur gauti, nes jokie katalogai nerodo ir neranda nei servisas, nei savininkas...
Dar yra parduotuvėj siūlę C5 pirmoko priekines spyruokles. Nes žmogus užsisakė ir neatvažiavo atsiimti. Būčiau nupirkęs, jei būtų nuėję prie to C5, su kuriuo kaip tik buvau atvažiavęs, ir parodę, kur jos dedamos, bet nesutiko :(

Autorius:  assembled [ Spa 04 2019, 17:40 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Jo, čia užsieniuose. Servisų tinklo vietinė atstovybė. Anksčiau jie užsiimdavo išskirtinai apžiūromis (TA, prieš perkant ir pan.), bet neseniai pradėjo ir remontuoti. Mano patirtis, manau, susijusi su vietine atstovybe ar net konkrečiu meistru, todėl minėti serviso vardą būtų neteisinga, juolab sutarėm, kad už važiuoklės išpurtymą grąžins pinigus.

Surūdijusius atraminius guolius nustatė, nes sukiojant vairą girdisi iš po atraminės gumos šiugždėjimas. Šiandien dar paklausiau kaip ten su šarnyru, tai sako "gal pas tave su adatiniais guoliais jisai, ne šiaip paprastas šarnyras"? Nu žodžiu... Pasiūlyta remonto kaina tokia pasirodo dėl to kad skaičiuoja sailenbloko keitimui >1h/pusei, nes reikia išimti visą šakę, + standartinė ~2h fiksuota kaina už geometrijos reguliavimą, nes reikia sako ir priekį ir galą sureguliuoti. Nepatikliai žiūrėjo į mane, kai sakiau kad šitoj mašinoj tik suvedimas reguliuojasi, bet nesiginčijo. Sako galim nedaryti, jei nenori, bet tada jokių garantijų kad nevalgys padangų po sailenblokų keitimo.

Tai va, o nuvažiavau ten, nes geru oru, kai sausa, lėtai važiuojant per nelygų kelią girdžia priekyje kažkas. Važiuojant žiedu dar ir subilda ar sudreba kartais, panašiai kaip granata būtų, jaučiasi ir per vairą kartais. Kartais šiaip stukteli per vairą lėtai darant posūkį. Supant mašiną taip pat girdžia abiejose pusėse. Taip pat girdžia ar net vibruoja sukant vairą lėtai riedant. Stovint vietoje ir sukiojant - nieko. Ir dar po to kai buvo pakelta mašina kurį laiką sukant vairą tiek stovint tiek važiuojant vibruoja vairas. Nu žodžiu biški kažkas nelabai. Tai ir nustatė, kad: kliba stabilizatoriaus traukių apatiniai šarnyrai, susidėvėję (minkšti) galiniai priekio sailenblokai na ir surūdiję atraminiai guoliai. Sako pasikeisk šituos ir tada žiūrėsim toliau.

Autorius:  tadas1991 [ Spa 04 2019, 21:27 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos :D
Mekonomen?

Autorius:  assembled [ Spa 06 2019, 13:41 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

tadas1991 rašė:
Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos :D
Mekonomen?

Ne Mekonomen, kiti. Ten nebevažiuoju po to, kai ieškojo kas stuksi važiuoklėj, nerado, ir paleido pasivažinėti kol pradės bildėti labiau. O buvo atsipalaidavęs ratas.

Dėl sailenblokų keitimo, tai įtariu darant ne spec servise bus patikimiau keisti su visa šake tiesiog, nei ten jiems bandyti pataikyti užpresuoti ir surinkti teisingai? Na ir suvedimą pasitikrinti tuo pačiu.

Autorius:  Saulynas [ Spa 06 2019, 14:06 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Porą kart sau patvarkius važiuoklę irgi jaučiau kurį laiką vairo drebėjimą, po pilno iškėlimo

Autorius:  tadas1991 [ Spa 06 2019, 14:14 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

C5 I/II ir Peugeot 607 po pakėlimo ir nuleidimo mašinos dažniausiai kurį laiką vairas pavibruoja vietoj sukinėjant. Po kelių dienų turi praeiti

Autorius:  tadas1991 [ Spa 06 2019, 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

assembled rašė:
tadas1991 rašė:
Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos :D
Mekonomen?

Ne Mekonomen, kiti. Ten nebevažiuoju po to, kai ieškojo kas stuksi važiuoklėj, nerado, ir paleido pasivažinėti kol pradės bildėti labiau. O buvo atsipalaidavęs ratas.

Dėl sailenblokų keitimo, tai įtariu darant ne spec servise bus patikimiau keisti su visa šake tiesiog, nei ten jiems bandyti pataikyti užpresuoti ir surinkti teisingai? Na ir suvedimą pasitikrinti tuo pačiu.

Nu blem nieko ten įspūdingo nėra tuos sailentus pakeisti. Nebent tikrai rankos iš pilvo auga. Tik gali būti, kad Norvegijos darbo laiko, keičiant sailenblokus bus didesnė, negu kainos skirtumas tarp sailenblokų ir šakės. Šiaip, jei tik galinį keičiant, ko dažniausiai ir pakanka, tai ten nuėmus šakę 10-15min darbo. Nupjaut su bulgarke įvorę arba prieš tai visą sailentą, jei dar gyvas kažkiek ir rankom nenusiima, su platuku numušt, ir pasistačius tinkamu kampu, užkalt plaktuku naują. O šakės pas antroką gerokai lengviau nusiima, nes nėra vamzdelių laikiklių prie tų sailenblokų prisuktų...
Nu ir reikia šarnyrą atjunginėjant, nesuplėšyt jo gumelės arba suplėšius naują uždėt, bet tas galioja gi ir šakę keičiant. Būna suplyšta ir ne su šakute, o su spec.sjomniku nuiminėjant, nes yra labai trapių gumelių ir žemesnių šarnyrų, kur netelpa niekas normaliai užkišt.
Proto pi.sėjai visur vienodas nesąmones šneka, ir pas mus, ir pas jus.
Kaip vienas pažįstamas įmonės direktorius sako, dvi profesijos, kur dirba didžiausi diletantai - statyba ir automobilių remontas.
Išvis, jei dedi kokybiškus sailentus ir su presu šakės nesuglamžai kokiu nors debilišku kampu sugalvojęs ten ką įstatyt, tai nesulūš niekas ir be suvedimo. Sau esu suvedimą daręs vieną kartą vienam iš mano turėtų 4 BX po vairo kolonėlės remonto, dukart C15 po vairo kolonėlės remonto ir po traverso geometrijos atstatymo, vienąkart C5, prieš perleidžiant mamai iškart po vairo traukės antgalio keitimo. Nei vienam ZX nedariau, kitiem trim BXams nedariau, pežukas jau irgi metus laiko 20kkm be suvedimo važiuoja, o su padangom ir stabilumu viskas gerai, nors važiuoklėj šį bei tą taisiau ir dabar dar taisysiu. Praktiškai kasnakt į žiedą 80-90kmh ateinu ir dar niekad nebuvo nesuvaldomai pabėgęs. Labai geras geometrijos patikrinimas yra ne padangos, o kai žiemą išvažiuoji ant ledo kelio. Norvegijoj tokių gi būna :)

Autorius:  Saulynas [ Spa 07 2019, 07:51 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

tadas1991 rašė:
C5 I/II ir Peugeot 607 po pakėlimo ir nuleidimo mašinos dažniausiai kurį laiką vairas pavibruoja vietoj sukinėjant. Po kelių dienų turi praeiti

Įdomu kodėl :roll: , man tai nereikėjo kelių dienų, keletos valandų užteko :)

Autorius:  Citrusas [ Spa 07 2019, 08:06 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Ta vibracija ypac pasireiskia, jei pakeltam priekiui pasukioji vaira nuo vienos puses iki kitos neuzvestu varikliu. Pas mane irgi taip buna.

Autorius:  assembled [ Spa 07 2019, 12:35 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

Sutarėm kitam servise stabilizatoriaus traukių ir galinių sailenblokų keitimą, suvedimo nesiūlo. Šarnyras ir priekinis sailenblokas sako OK, paliekam.

Beje, dabar po pakėlimo, bet kai ratai nebuvo sukioti, beveik nedreba vairas. Gal oro prisitraukia į vairo stiprintuvo sistemą, kai ratai sukiojami ir paskui užtrunka nusiorinti? kas gi ten dar galėtų būti, jei ne hidraulinėje sistemoje kažkoks pasikeitimas, ir koks dar gali būti pasikeitimas, jei ne oras? Čia šiaip, pamąstymui.

Autorius:  Saulynas [ Spa 07 2019, 18:47 ]
Pranešimo tema:  Re: 2005 C5 ratų geometrijos reguliavimas (pakeitus sailenblokus)

assembled rašė:
Sutarėm kitam servise stabilizatoriaus traukių ir galinių sailenblokų keitimą, suvedimo nesiūlo. Šarnyras ir priekinis sailenblokas sako OK, paliekam.

Beje, dabar po pakėlimo, bet kai ratai nebuvo sukioti, beveik nedreba vairas. Gal oro prisitraukia į vairo stiprintuvo sistemą, kai ratai sukiojami ir paskui užtrunka nusiorinti? kas gi ten dar galėtų būti, jei ne hidraulinėje sistemoje kažkoks pasikeitimas, ir koks dar gali būti pasikeitimas, jei ne oras? Čia šiaip, pamąstymui.

Pvz xantioj to nera, kiek jų prikilota :)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/