WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Gru 11 2019, 07:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Citroen C5 aircross
StandartinėParašytas: Spa 06 2019, 19:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 03 2016, 20:07
Pranešimai: 53
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Gal kas turite, planuojate pirkti ar turėjote bandomąjį važiavimą?

Kokį variklį rinktumėtės?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 aircross
StandartinėParašytas: Spa 06 2019, 22:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10428
Miestas: Kaunas
Nieko tikslaus nežinau, bet apie 1,5HDi kalbama neblogai, bendrauju su keliais įmonių direktoriais, turinčiais naujus Berlingo arba Partner, kolkas be nusiskundimų apie variklius. Tikrai ne prasčiausias variantas.
Dvilitris turbūt važiavimo atžvilgiu geriau, ypač jei reikia automato. Variklis turėtų būti neblogas taip pat.

Jei norit benzino, net ir nežinau ką pasakyti. Garantiją turbūt laikys abu. O 200k ar viršys be rimtų gedimų, dar trūksta atsiliepimų. Senesnės kartos 1,6 tai buvo vargų vargas, nes ne visi ir 100kkm pasiekdavo be rimtų gedimų, bet dabar giriasi visur, kad jau sutvarkė ir išsprendė, bet meistrai kalba kitaip. Bet žinot, kaip tie meistrai, jie dažnai būna pratę prie senųjų ir nenori apie naujuosius eilinį kartą vėl dvigubai sudėtingesnius girdėti. Apie 1,2 geresnių atsiliepimų irgi yra, bet trys cilindrai tikrai turės šiek tiek labiau jaučiamą vibraciją (gali būti labai nestipriai) ir tikrai truputį skirsis variklio garsas, aišku jeigu jį išvis girdėsite. Kuo jis dar įdomus tas 1,2, kad jame yra paskirstymo diržas, o ne grandinė, kaip pas 1,6. Bet tas diržas nėra kažkur po dangteliais, jis yra tepale. T.y. paėmė grandininės konstrukcijos variklį, sudėjo jam vietoj žvaigždučių skriemulius ir tempėją vietoj bašmakų, ir toje pačioje tepalo kameroje įmerkė diržą gyvent. Gyvena, tik gamintojo nustatytą intervalą pasiekęs būna prastos išvaizdos (pats dar nekeičiau, bet mačiau nuotraukų), nes ten ne vien tepalas, bet ir benzino garai nuolat.

Jei norit automato, geriau žiūrėkit, jei dar įmanoma (su kažkuriais varikliais rašo yra) 6 bėgių. Nes tas automatas pakankamai ilgai jau naudojamas ir išspręstas, be didesnių bėdų. Apie aštuonbėges yra visokių atsiliepimų iš japoniškų automobilių eksploatuotojų (tos pačios dėžės), kai kurie jau nuo 100kkm.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 aircross
StandartinėParašytas: Spa 07 2019, 09:36 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1411
Miestas: Kaunas
as rinkciausi dyzeli

_________________
C5 II 2L Petrol/LPG STAG 10L LPG 100KM Su hidraulika.
C5 III 2L Petrol. Be hidraulikos ;)
ew10a no Power :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Citroen C5 aircross
StandartinėParašytas: Spa 07 2019, 12:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 962
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
as rinkciausi dyzeli

Jau esat ponas ismestas is facebook draugu. Nuodeme yra ne tik veiksmas bet ir mintys. Jau vien uz tai kad pagalvojai apie dyzeli :D

Aciu Tadui uz izvalgas. As pass- palauksiu elektromobiliu nes nuo 2010 metu tik lexus ir volvo dar turi pamanomu senesnio tipo v6 visa kita -kae garantini atlaikytu

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007