WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Rgp 08 2020, 05:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 23 2020, 21:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1604
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Sveiki, ivyko ivykis. Kur buvus, kur nebuvus uzisdege akumuliatoriaus lempute su uzrasu ekrane: Battery supply or electrical charging fault ir teko grizti karstojoje kedeje 30 km iki namu taupant elektra:) buvo karsta visom prasmem :D Pamatavus itampa tikrai nekraunamas akumuliatorius. Gal kas susidure? Gal kas turi pasidalinti generatoriaus grandines el. schemomis? Visi patarimai laukiami, po Joniniu bus imtasi veiksmu :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2020, 22:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8907
Miestas: UKMERGE 867082552
HeLLmiX rašė:
Sveiki, ivyko ivykis. Kur buvus, kur nebuvus uzisdege akumuliatoriaus lempute su uzrasu ekrane: Battery supply or electrical charging fault ir teko grizti karstojoje kedeje 30 km iki namu taupant elektra:) buvo karsta visom prasmem :D Pamatavus itampa tikrai nekraunamas akumuliatorius. Gal kas susidure? Gal kas turi pasidalinti generatoriaus grandines el. schemomis? Visi patarimai laukiami, po Joniniu bus imtasi veiksmu :)

Imkis veiksmų , keisk generatorių :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2020, 22:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1604
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Saulynas rašė:
HeLLmiX rašė:
Sveiki, ivyko ivykis. Kur buvus, kur nebuvus uzisdege akumuliatoriaus lempute su uzrasu ekrane: Battery supply or electrical charging fault ir teko grizti karstojoje kedeje 30 km iki namu taupant elektra:) buvo karsta visom prasmem :D Pamatavus itampa tikrai nekraunamas akumuliatorius. Gal kas susidure? Gal kas turi pasidalinti generatoriaus grandines el. schemomis? Visi patarimai laukiami, po Joniniu bus imtasi veiksmu :)

Imkis veiksmų , keisk generatorių :)


O gal yra ka iki generatoriaus keitimo veiksmo(trumpiausia naktis-nespesiu) patikrint? gal yra koks saugiklis? :D :?:

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2020, 16:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10628
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Saulynas rašė:
HeLLmiX rašė:
Sveiki, ivyko ivykis. Kur buvus, kur nebuvus uzisdege akumuliatoriaus lempute su uzrasu ekrane: Battery supply or electrical charging fault ir teko grizti karstojoje kedeje 30 km iki namu taupant elektra:) buvo karsta visom prasmem :D Pamatavus itampa tikrai nekraunamas akumuliatorius. Gal kas susidure? Gal kas turi pasidalinti generatoriaus grandines el. schemomis? Visi patarimai laukiami, po Joniniu bus imtasi veiksmu :)

Imkis veiksmų , keisk generatorių :)


O gal yra ka iki generatoriaus keitimo veiksmo(trumpiausia naktis-nespesiu) patikrint? gal yra koks saugiklis? :D :?:

Saugiklis gal ir yra, bet kiek pamenu, tai lyg ir nėra, bet tave jis domins tik tada, jei sužinosi, kad pats generatorius nekrauna. O patį generatorių patikrinti galima ant jo pačio, masę į jo korpusą, o pliusą į storąjį laidą su varžtu, nuėmus gumuką, jei dar yra.
Jis ten greičiausiai yra valdomas (jeigu fiškutėje du laidai, tuomet taip), ir tada galima pabandyti patikrinti, ar valdymas ateina. Tik nežinau, koks ten tas valdymas, ar įtampa, ar impulsinis. Jei tik vienas laidukas, tada žadinimą galima pasižiūrėti. Seni generatoriai pasižadindavo patys save, pagazavus iki ~3k apsukų, bet šiuolaikiniai taip nebedaro arba beveik nebedaro. Tai į tą laiduką reikia užmest pliusą per lemputę. Tada įjungus degimą lempukė dega, nes joje būna masė, o užvedus užgęsta, nes nuo maitinimėlio pasižadina, tada ten atsiranda pliusas, kaip ir kitam lemputės gale, ir lemputė užgęsta. Citroenuose nuo C5 pirmo modelio tą daro BSI ar tai BSM blokas, o dar naujesniuose blokas "Battery charge unit", jie ir valdo. Labai retai tas valdymas būna sugedęs, dažniausiai vis tik amba būna pačiam generui. Nu, ką aš čia bendriau aiškinu elektronikui...
Jei bus generui batai, ir jei jis valdomas, labai atsargiai rinkis kur ir kaip remontuosi, jei remontuosi, o ne keisi nauju ar naudotu. Nes jei ten tik šepetėlius, žiedus ir guolius pakeičia, tai viskas ok. Bet jei būna nukepęs reguliatorius, o generatorius Valeo, tai Valeo praktiškai beveik niekada netiekia atskirai reguliatorių (Bosch ir Hella būna), todėl įdeda kokį kinietišką ar lenkišką, kurių vieni veikia gerai, o kiti veikia kažkaip. Tada būna, kad netgi mašinos kompas pyksta, kad nepavyksta sureguliuoti kiek reikia, arba kaip tik nepyksta, bet pastovus nedakrovimas arba dar blogiau - pastovus perkrovimas arba įtampos šuoliai, ir tada būna visokios CAN klaidos, Xenonų mirgėjimai ir t.t.
Volvo V50 su 2,0HDi 100kw turi Denso generatorių, kurio pvz net neapsimoka remontuoti. Nes naujas (ne restauruotas, seno nereikia grąžinti, ir šiaip matosi, kad ne perdirbtas) Denso generatorius berods apie 130-140eur kainuoja, o kartais būna akcija ir nurauni už 90.
Labai naujom mašinoj, nuo kokių 2014tų, yra jau buvę, kad Dago ar kitų rimtesnių šaragių restauruoti neveikia normaliai, taip pat ir fabrikuose restauruoti arba gaminti nauji (pigios kopijos) Lauber, Stardax ir pan. irgi neveikia normaliai. Teko žmogeliams atverti kišenes ir įsigyti Valeo arba Bosch generatorius, nes naudotų nenorėjo. Aišku, apie tai galima kalbėti, kol mašinoje nėra Start-Stop. Nes aną naują nupirkt šokam į kitą kainų lygmenį :)
Mano tokia pasakėlė būtų.
Šiaip kai būna geras priėjimas, tai kartais gedimui diagnozuoti padeda metalinis strypas arba vamzdis ir koks rimtesnis plaktukas, akmuo ar malka. Įremi tą strypą, biškį užmeti su pliauska ir pradeda kraut. Jei pasėdęs akumas jau būna, netgi variklis apkrautas prityla, kol kompas nesusigaudo ir nepakelia kuro kiekio.
Ir taip, kai kurie Citroenai dingus krovimui įsijungia avarinį elektros rėžimą ir atjungia mažiau parvažiavimui svarbius ir labai daug srovės siurbiančius komponentus, kaip kondiškė, pūtikas ir pan.
Esu kažkada su savo exC5 važinėjęs kokias tris - keturias dienas be krovimo. Buvo magistro darbo intensyvesnis laikotarpis ir nebuvo kada taisyti, tai vakare užmesdavau pakrovėją ir ryte vėl į kelią.
Pažįstamas senas perekupas pasakojo, kaip kažkada dar devyniasdešimtaisiais Vokietijon nuvaręs nupirko nekraunantį kontrabandinį TD, kuriam akumas tik užsivedimui ir paskui dirba praktiškai be elektros, vienas laidas į siurblio vožtuvėlį, kur galima turbūt ir nuo kronos užmaitint. Vokietijoj šviesų dar dabar neprivaloma dieną. Tai jis tris ar keturias dienas pravažinėjo su tuo pasatu po aikšteles, pasikrovė pilną tralą ir dar Lietuvon parvežus pailsėjęs akumas nuvažiuot nuo tralo užvedė.

Sėkmės !

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2020, 23:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1604
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Aciu, Tadui uz issamu atsakyma, pameginsiu ir as sukombinuoti pasakojima. Pradesiu nuo sekmes. Pirmoji dalis planuojama buvo isimti generatoriu ir paskerdus ji ziureti kas ten gero. Atidares variklio dangti, kazkaip suabejojau ar noriu skersti auto, daugiabucio kieme, ir buvo priimtas sprendimas vaziuoti 100km iki skerdimui tinkamu salygu. Planavau keisti akumuliuatoriu i donorini pusiukeleje, bet issiverciau ir be to. Tiesa paaukojau vairo stiprintuva(istraukiau saugikli, nes stebint itampa ir sukant vaira matosi zymus kritimas, tai nusprendziau, jog sitas dalykas man neparankus elektros taupyme pakeliui i garaza)Ir aisku visi kiti valgytojai kaip kondiske, radijas ir pan. buvo isjungti vartotojo inerfeisu :) Trasoj, tiesiam kelyje viskas ok, bet ziede ar sankryzoje tai teko itempti bicepsa :) bet patirtis idomi, nesigailiu :D Itampa nukrito apie 160mV per mazdaug 120km. Nustebau kad tiek mazai :) tikejausi tikrai zymaus kritimo, nes kaip minejau anksciau per 30km itampa nukrito nuo 11V iki 8V( Zinau zinau, kad labai blogai, bet taip reikejo :)
Antrojoje dalyje patikrinus laidus iki saugiklines viskas ok. Yra du laidai fiskuteje: L ir DFM kaip teko issiaiskinti. Pajungus oscilografa ties DFM matosi staciakampis signalas, tai kaip ir apkrovos signalas pareina. Geras ar blogas daugiau nesigilinau. Krovimas nevyksta.
Treciojoje dalyje, generatoriaus demontavime viskas sekesi neblogai. Pasirodo darbo nebuvo tiek kiek atrode kieme. Bet aisku kai yra tinkamu irankiu, viskas lengviau nei su standartiniu irankiu lagaminu su galvutemis ir keliais raktais :)
Paskerdus genertoriu paaiskejo, kad nukepe diodai. Angliukai dar geri, rotorius neisdiles. Neaisku kaip del reguliatoriaus. Kaip minejau aprkovos signalas kazkoks pareina, tai gal ir veikia. Sitam reikale su generatorium esu tik kelias dienas tai mano zinios ir supratimas ribotas, tik suprantu, kad dar nepabaiga. :D Remontui daliu kaip suprantu nera. Dagas, neteko susidurti asmeniskai ar verta?. Reikia patarimu, kur galima duoti remontuoti. diodai keiciami ar keiciasi visas tas reguliatorius? Ar visgi nevargti ir ieskoti naudoto ar naujo?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2020, 18:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3209
Miestas: Kaunas
Nukepę diodai gali būti kažkuriuo metu užtrumpinančio akumo pasekmė. Arba kokios trinties. Arba pacuko darbo:)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2020, 18:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1604
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
ukw rašė:
Nukepę diodai gali būti kažkuriuo metu užtrumpinančio akumo pasekmė. Arba kokios trinties. Arba pacuko darbo:)

Visi variantai imanomi :) o Akumas gali trumpinti trumpalaikiai? Poto vel ok? Pacukai buvo viena ziema apsistoje kelias naktis. Bet tai buvo pries pora metu, ir laidu neliete, garso izoliacija isdraske. :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2020, 18:37 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3209
Miestas: Kaunas
Visokiausių dyvų esu prisižiūrėjęs su akumais per gyvenimą, tai neatmetu nei vieno varianto.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2020, 08:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
O pačiam su renuku ir nekraunančiu akumuliatorium buvo. Tik jame yra tokia "smulkmenėlė", kaip elektrinis vairo stiprintuvas, ant kurio stovi ar ne 50A saugiklis ir net uzvestai masinant stovint sukant vairą prigęsta lempos. Tik panasu, kad bent kartais generatorius atsigaudavo, nes apie 5 valandas važiavimo ištempdavo. Tėvo analogišką mašiną tempiant per 2h akumuliatorius buvo išnaudotas praktiškai visiškai (nes įjungus degimo padėtį kad atsirakintų vairas, vairo stiprintuvas iš karto pradeda veikti)

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2020, 21:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1604
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Na va baigta mano istorija siuo klausimu. Pakeistas lygintuvas(tas dalykas su diodais) ir akumuliatorius kraunamas vel :) detas Mobiletron. Tik tokį pavyko rasti, geras ar blogas laikas parodys :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007