Phantom- rašė:
Iki siurblio tikrai ateina, buvau nuėmęs padavimo šlangutę ir su pompa papumpavus bėga. O kaip patikrinti ar siurblys sukasi? Čia kaip suprantu jis ne nuo diržo sukasi, nes randasi kitoje variklio pusėje nei diržai

Jį suka išmetimo velenėlis, kurį suka paskirstymo diržas. Siurblys jungiasi prie velenėlio, jei teisingai pamenu, per tarpinę metalinę detalę, taip pat, kaip pas 2,0HDi 100kw. Pas juos dar ir ant velenėlio esanti dalis, į kurią įsimauna ta tarpinė detalė, tėra užpresuota (ne užvirinta ar iš vientiso išlieta), ir yra tekę matyti nulūžusių, perskilusių, sulaužytų priveržinėjant siurblį varžtais, kai neteisingai įmauta ta jungiamoji dalis, ir t.t. Nežinau, ar ir pas šitą variklį taip pat, bet jei kuro slėgis visiškas nulis, tai arba siurblys nebepasiurbia, arba siublys nesisuka, arba neteisingai rodomas kuro slėgis. Būna ir slėgio reguliatorių gedimų, bet dažniausiai (tikriausiai ne visada, todėl nereikia irgi visiškai atmesti) su užstrigusiu reguliatoriumi bent kažkiek slėgio vistiek kelia, tik nepakanka užvedimui.
Tavo atveju, dar pabandyčiau pakurti ant kokio mažiau pikto "flako", pažiūrėt, ar su varikliu viskas ok ir fazės nepabėgę. Esu matęs kelis atvejus, kai diag.įranga rodo, kad sinchronizacija yra, bet iš tikro velenėlis net nesisuka, arba sukasi tik skriemulys, o pats velenėlis nesisuka, nes nutrūkusi velenėlio šponkė ir atsileidęs varžtas.
Yra buvę tokių atvejų, kad atveža su tralu, kuro slėgis visiškas nulis ir nesiveda, bet pūsteli flako ir užsiveda, prasidirba ir po to nebeišeina padaryt, kad nesikurtų ar išvis nors kokius simptomus rodytų, ir po to važiuoja metus laiko be problemų. Tikriausiai kažkas siurbly arba reguliatoriuj užkibę ir davus apsukų ir slėgio prasistumia.