WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=35279 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Phantom- [ Lie 27 2021, 20:39 ] |
Pranešimo tema: | C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Sveiki, jei čia dar yra gyvų ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lie 27 2021, 21:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Prasisuk vamzdelį purkštuko ir pažiūrėk, ar bėga. Jei ne, reikia pradžioje žiūrėt, ar iki siurblio tvarkingai ateina be didelio pasipriešinimo. Tada žiūrėt, ar siurblys sukasi, ar pats siurblys geras. Su tokiu varikliu neteko tokio gedimo dar turėti, bet pas 2,0HDi 100kw yra tekę matyti jau kelis kartus, vieną kartą ir pačiam taisyti, kai nuo velenėlio galo nutrūko arba perskilo ir sukosi ratu kuro siurblį sukanti detali. |
Autorius: | Phantom- [ Lie 27 2021, 22:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Iki siurblio tikrai ateina, buvau nuėmęs padavimo šlangutę ir su pompa papumpavus bėga. O kaip patikrinti ar siurblys sukasi? Čia kaip suprantu jis ne nuo diržo sukasi, nes randasi kitoje variklio pusėje nei diržai ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lie 27 2021, 22:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Phantom- rašė: Iki siurblio tikrai ateina, buvau nuėmęs padavimo šlangutę ir su pompa papumpavus bėga. O kaip patikrinti ar siurblys sukasi? Čia kaip suprantu jis ne nuo diržo sukasi, nes randasi kitoje variklio pusėje nei diržai ![]() Jį suka išmetimo velenėlis, kurį suka paskirstymo diržas. Siurblys jungiasi prie velenėlio, jei teisingai pamenu, per tarpinę metalinę detalę, taip pat, kaip pas 2,0HDi 100kw. Pas juos dar ir ant velenėlio esanti dalis, į kurią įsimauna ta tarpinė detalė, tėra užpresuota (ne užvirinta ar iš vientiso išlieta), ir yra tekę matyti nulūžusių, perskilusių, sulaužytų priveržinėjant siurblį varžtais, kai neteisingai įmauta ta jungiamoji dalis, ir t.t. Nežinau, ar ir pas šitą variklį taip pat, bet jei kuro slėgis visiškas nulis, tai arba siurblys nebepasiurbia, arba siublys nesisuka, arba neteisingai rodomas kuro slėgis. Būna ir slėgio reguliatorių gedimų, bet dažniausiai (tikriausiai ne visada, todėl nereikia irgi visiškai atmesti) su užstrigusiu reguliatoriumi bent kažkiek slėgio vistiek kelia, tik nepakanka užvedimui. Tavo atveju, dar pabandyčiau pakurti ant kokio mažiau pikto "flako", pažiūrėt, ar su varikliu viskas ok ir fazės nepabėgę. Esu matęs kelis atvejus, kai diag.įranga rodo, kad sinchronizacija yra, bet iš tikro velenėlis net nesisuka, arba sukasi tik skriemulys, o pats velenėlis nesisuka, nes nutrūkusi velenėlio šponkė ir atsileidęs varžtas. Yra buvę tokių atvejų, kad atveža su tralu, kuro slėgis visiškas nulis ir nesiveda, bet pūsteli flako ir užsiveda, prasidirba ir po to nebeišeina padaryt, kad nesikurtų ar išvis nors kokius simptomus rodytų, ir po to važiuoja metus laiko be problemų. Tikriausiai kažkas siurbly arba reguliatoriuj užkibę ir davus apsukų ir slėgio prasistumia. |
Autorius: | Phantom- [ Lie 28 2021, 16:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Su uzkurimo purskalu griebia ir gesta, jei papurskus ilgiau, gal ir padirbtu kazkiek. Kazkaip nesitiki, kad siurblys taip eme ir numire. Man kazkodel atrodo kad cia kazkas is elektros bus, bet kaip ta patikrinti ar tai ta slegi reguliatoriu ar slegio davikli? |
Autorius: | tadas1991 [ Lie 29 2021, 05:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Namų sąlygomis davikliui tai tokie grubūs metodai nebent. Pvz įsukti tą daviklį į kitą mašiną, kurioje žinomai gera ir veikianti kuro sistema. Prasiilginti laidus ir dasitempti iki daviklio, ir sukant starterį, stebėti diagnostinės įrangos slėgio rodmenis nesikuriančioje mašinoje. Jeigu tai būtų senas Bosch EDC15, pvz 2,0HDi 66/80kw, tai jie netgi be slėgio daviklio ir užsiveda avariniam rėžime, taip galima būtų ir pagazavus patikrinti ir aukštesnius slėgius, nei laisviem sūkiam pakankamą. Kitas būdas - pakabinti ant Rail'o vamzdelio kokį seną mechaninį veikiantį dyzelio purkštuką. Paprastai ant senų bent jau Bosch būna parašytas atidarymo slėgis, bet jis dažnai būna išsireguliavęs ir pan, bet tai jei sukant starteriu purškia, žinosi, kad turi bent kažkur 150-200bar. Reguliatoriaus nelabai yra kaip patikrinti. PWM signalą tinkamą pasidavus jis turėtų birgzti ir leisti kokius nors garsus, bet tai nebūtinai reiškia, kad jis geras. ir tokį testą man atrodo galima rasti ir per Actuator Tests. Ant suderinamą kuro sistemą turinčios mašinos patikrinti tokiu atveju geriausia. Bet aš kažkaip statau nei už reguliatorių, nei už daviklį. Beje, ar pas tave tik ne du reguliatoriai? Man atrodo, kad lyg ten vienas siurbly, ir dar vienas Railo gale yra. Šiaip, sukant starteriu, jei siurblys neužsiorinęs, tvarkingas ir velenėlis jį normaliai suka, tai turi kuras bėgti arba per aukšto slėgio išėjimą, arba per grįžtamą. Reguliatoriaus darbas tėra paskirstyti, į kurį galą keliauja kiek kuro. Būna aukšto slėgio reguliatoriai, kurie valdo jau už plunžerių, būna žemo slėgio reguliatoriai, kurie valdo prieš patenkant į plunžerius, bet tai didelio skirtumo nesudaro. Kažkur kuras vistiek turi keliauti, jei bent žemo slėgio dalis veikia. |
Autorius: | Phantom- [ Lie 29 2021, 06:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 2.2 125kW užgęso ir nebesikuria |
Ok, namų salygomis nepatikrinsiu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |