HeLLmiX rašė:
Sveiki, gal kam teko keistis 2.2 hdi antros kartos variklio pakaitinimo žvakes? Galit pasidalinti įspūdžiais ir pastebejimais?
Dyzeliniu varikliu skyriuje pirma tema. Bet puses pranesimu ir visu fotkiu nebera, nes sukelta dar prie lito.
Zvakes prieky, tik labai giliai, po isiurbimo kolektorium, tarpuose tarp skyliu i galva. Isiziurejes kelias matysi ir nieko nenuardes.
Nieko labai rimtai ardyt nereiks, jei niekas nelus.
Luzta retai, bet vistiek buk atsargus, nes plonos, 8mm.
Sukti karstam varikliui.
Kaireje teks nusiimti kuro filtro apsaugine skarda, kuro filtra ir kuro filtro agromna spizini kronsteina
Desineje trukdo vakuuminis voztuvelis ir jo zarneles, jo mazas aliuminis kronsteiniukas. Dar trukdo EGR vamzdis. Priekyje jis atsisuka labai lengvai, gale priejimas bent prie vieno varzto slykstus. Jei isprogramuota, galima ji pasalinti ir atgal nedeti. Imanoma padaryti numovus tik priekyje ir truputi palenkus, bet tada ir atgal uzmauti sunkiau. Rinkis pats.
Trukdys desineje dar kazkas, kas irgi atsisuka, nepamenu, o ir gal maisau su 2.2hdi 150kw (labai panasu, bet ne identiska, nors motoras tas pats), bet kad lyg reikia atsukti varzta kazkoki nuo isiurbimo sklendes po kolektorium, gal irgi koks kronsteinas papildomas, ir keli laidai ar fiskes, kur sunkiai atsikabina, bet tikrai pasistengus vis dar imanoma nieko nesulauzyti.
Priejima pasidares, turesi pavargt atsijungt pypkutes, nes jungtys ne varztines, o uzmaunamos. Ir siaip trapus plastikas, ir nuo senatves dar trapesnes. Kartais graziaii nusimauna vidiniu fiksavimo ziedu replem lenktais galais, kartais tenka lankstytis specialia forma kieta vieta ir uzkisus traukti su ja. Jei suluzta, iskart tragedijos nedarom, o apziurim, ar dar tinkama naudoti. Dazniausiai taip, tik reikia dar atsargiau nuimineti likusia dali.
Sutepk naujas keraminiu tepalu. Ne purskiamu. Yra MB originalo purkstukams arba Febi analogo maza bankyte, kaip vaistu.
Jei kam ateityje reikes, tai pas 150kw varikli viskas praktiskai taip pat. Gali buti tik pacios zvakes skiriasi, gal keramines ar gal 5 ar 7V, nepamenu.