WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 2.0 HDI 163 DW10CTED4 aptarnavimas (alyvos, filtrų keitimas)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=35286
Puslapis 11

Autorius:  Dziastis [ Gru 22 2021, 12:56 ]
Pranešimo tema:  C5 2.0 HDI 163 DW10CTED4 aptarnavimas (alyvos, filtrų keitimas)

Sveiki,
Kad nebūtų sausas forumas, dalinuosi savo tepalų, filtrų keitimo proceso video, gal kam bus naudinga:
https://youtu.be/bxQ61oJl_SQ

Paveikslėlis


Galim padiskutuot dėl alyvos tuo pačiu: kala kompensatoriai, bet jau taip normaliai ant šaltos, gal padėtų tirštesnė alyva? O gal nepatingėt ir nepagailėt € ir bandyt keisti juos?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 22 2021, 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 2.0 HDI 163 DW10CTED4 aptarnavimas (alyvos, filtrų keitimas)

Dziastis rašė:
Sveiki,
Kad nebūtų sausas forumas, dalinuosi savo tepalų, filtrų keitimo proceso video, gal kam bus naudinga:
https://youtu.be/bxQ61oJl_SQ

Paveikslėlis


Galim padiskutuot dėl alyvos tuo pačiu: kala kompensatoriai, bet jau taip normaliai ant šaltos, gal padėtų tirštesnė alyva? O gal nepatingėt ir nepagailėt € ir bandyt keisti juos?

Pradzioj gali buti, kad ne kompensatoriai, o kuro siurblys arba jo jungtis tarska. Labai dazna problema siem motoram. O kompensatorius naujais pasikeisti daug naudotam motorui visada i nauda. Tik pirk INA, o ne kokius pigucius. Kad nebutu daugiau zalos, negu naudos. Kas del filtru, tai kuro filtrui gal netaupyciau ir pirkciau is zinomu filtru gamintoju asortimento. Meyle pakabos metalu ir gumu gamintojas, dauguma kitko pakuoja, ne visada labai geros kokybes. Kuro, delfiukams, geriau pasaugot, sitie sunkokai ir brangokai taisosi, ne 100/103kw. Kuro filtro dezute pas ji Mann Hummel, toki ir filtra geriausia det. Knecht pakuoja irgi Manna i savo dezute su savo uzrasais. Bosch kolkas irgi dar neblogai, i Azija ar Afrika dar neiskelta gamyba, berods Slovenijoj. Purflux man atrodo pakuoja ta pati, ka Bosch, tik nezinau, kuris kurio :)

Autorius:  Dziastis [ Gru 22 2021, 17:58 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 2.0 HDI 163 DW10CTED4 aptarnavimas (alyvos, filtrų keitimas)

tadas1991 rašė:
Dziastis rašė:
Sveiki,
Kad nebūtų sausas forumas, dalinuosi savo tepalų, filtrų keitimo proceso video, gal kam bus naudinga:
https://youtu.be/bxQ61oJl_SQ



Galim padiskutuot dėl alyvos tuo pačiu: kala kompensatoriai, bet jau taip normaliai ant šaltos, gal padėtų tirštesnė alyva? O gal nepatingėt ir nepagailėt € ir bandyt keisti juos?

Pradzioj gali buti, kad ne kompensatoriai, o kuro siurblys arba jo jungtis tarska. Labai dazna problema siem motoram. O kompensatorius naujais pasikeisti daug naudotam motorui visada i nauda. Tik pirk INA, o ne kokius pigucius. Kad nebutu daugiau zalos, negu naudos. Kas del filtru, tai kuro filtrui gal netaupyciau ir pirkciau is zinomu filtru gamintoju asortimento. Meyle pakabos metalu ir gumu gamintojas, dauguma kitko pakuoja, ne visada labai geros kokybes. Kuro, delfiukams, geriau pasaugot, sitie sunkokai ir brangokai taisosi, ne 100/103kw. Kuro filtro dezute pas ji Mann Hummel, toki ir filtra geriausia det. Knecht pakuoja irgi Manna i savo dezute su savo uzrasais. Bosch kolkas irgi dar neblogai, i Azija ar Afrika dar neiskelta gamyba, berods Slovenijoj. Purflux man atrodo pakuoja ta pati, ka Bosch, tik nezinau, kuris kurio :)


Sveikas,
Na va, dar info į bendrą puodą :) Dėl filtrų tai jau atseit labai normalius čia davė prancūziškų auto dalių pardėj Šiauliuose (Francita), tai nebuvo nei minties, kad gali būti kažkas nepakankamai kokybiško :)

Dėl kalimo: jeigu būtų siurblio jungtis, ar nebūtų kalimas nesikeičiantis varikliui šylant? įmanoma lengvai patikrint ją, pvz.: matytusi nuėmus siurblį jos išsidėvėjimas?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 22 2021, 20:17 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 2.0 HDI 163 DW10CTED4 aptarnavimas (alyvos, filtrų keitimas)

Dziastis rašė:
tadas1991 rašė:
Dziastis rašė:
Sveiki,
Kad nebūtų sausas forumas, dalinuosi savo tepalų, filtrų keitimo proceso video, gal kam bus naudinga:
https://youtu.be/bxQ61oJl_SQ



Galim padiskutuot dėl alyvos tuo pačiu: kala kompensatoriai, bet jau taip normaliai ant šaltos, gal padėtų tirštesnė alyva? O gal nepatingėt ir nepagailėt € ir bandyt keisti juos?

Pradzioj gali buti, kad ne kompensatoriai, o kuro siurblys arba jo jungtis tarska. Labai dazna problema siem motoram. O kompensatorius naujais pasikeisti daug naudotam motorui visada i nauda. Tik pirk INA, o ne kokius pigucius. Kad nebutu daugiau zalos, negu naudos. Kas del filtru, tai kuro filtrui gal netaupyciau ir pirkciau is zinomu filtru gamintoju asortimento. Meyle pakabos metalu ir gumu gamintojas, dauguma kitko pakuoja, ne visada labai geros kokybes. Kuro, delfiukams, geriau pasaugot, sitie sunkokai ir brangokai taisosi, ne 100/103kw. Kuro filtro dezute pas ji Mann Hummel, toki ir filtra geriausia det. Knecht pakuoja irgi Manna i savo dezute su savo uzrasais. Bosch kolkas irgi dar neblogai, i Azija ar Afrika dar neiskelta gamyba, berods Slovenijoj. Purflux man atrodo pakuoja ta pati, ka Bosch, tik nezinau, kuris kurio :)


Sveikas,
Na va, dar info į bendrą puodą :) Dėl filtrų tai jau atseit labai normalius čia davė prancūziškų auto dalių pardėj Šiauliuose (Francita), tai nebuvo nei minties, kad gali būti kažkas nepakankamai kokybiško :)

Dėl kalimo: jeigu būtų siurblio jungtis, ar nebūtų kalimas nesikeičiantis varikliui šylant? įmanoma lengvai patikrint ją, pvz.: matytusi nuėmus siurblį jos išsidėvėjimas?

Na taip, yra dar SCT, Bugus, JC Premium ir panaši produkcija. Tai Meyle filtras tada jau daug geriau.

Autorius:  Dziastis [ Gru 26 2021, 18:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 2.0 HDI 163 DW10CTED4 aptarnavimas (alyvos, filtrų keitimas)

Kuro filtras buvo MECA FILTER. Pats nesu girdėjęs tokių, ligtais prancūziškas. Bėgt keist į MANN? :D

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/