WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Traukos dingimas, klaidos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=35318
Puslapis 11

Autorius:  Edwiinaas [ Spa 27 2022, 21:28 ]
Pranešimo tema:  Traukos dingimas, klaidos

Sveiki, taigi, C5 2002 2.2 98kw, automatas.
Gedimų nustatyt per ekraną neprašau, tik ieškau patarimo.
Taigi, važiuojant, kad ir tolygiu greičiu, dar dažniau į įkalnes, išmeta check enginą, service, antipollution ir esp/asr klaidas. Kai išmeta Esp/asr klaidą, tik tuomet dingsta trauka, nors dažniausiai jos visos vienu metu iššoka.
Buvau pasidaryt diagnostiką, ją darė su OBD, jokių kitų klaidų nepasakė, kad yra, tik:
Permanent fault; Turbo pressure signal. Short circuit to positive or open circuit or value too high.
Ir pasakė pasikeisti turbinos slėgio reguliatorių.
Pasikeitus jį, tas pačias klaidas išmetė tik 2 kartus per kokį 150km. (Bėje, jos dingsta perkūrus variklį)
Tai bėdos kaip ir neišsprendė, bet pagrindis klausimas, gal su OBD nemato visų klaidų? Gal būtina Lexia, kad pamatyt tą užsislėpusią klaidą :) ?

Autorius:  Citrusas [ Spa 28 2022, 06:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Traukos dingimas, klaidos

Atvaziuok iki Utenos, turiu Lexia, pazaisim, gal ka rasim :)

Autorius:  Edwiinaas [ Spa 28 2022, 08:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Traukos dingimas, klaidos

Kitą savaitę kelis kart būsiu Utenoj. Galima jūsų nr?

Autorius:  Citrusas [ Spa 28 2022, 08:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Traukos dingimas, klaidos

8 6 1 4 5 2 6 0 1

Autorius:  tadas1991 [ Spa 28 2022, 11:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Traukos dingimas, klaidos

Čia turėtų būti (bet negarantuotai, nes tai būdavo populiaru prieš 5-10 metų, o per tą laiką jau atsirado daug daugiau bėdų su jais) žymioji šių variklių bėda - turbinos perpūtimas. Turbina šio variklio valdoma atvirkščiai, nei daugumos kitų, t.y. solenoidas vakuumu ne didina, o mažina slėgį, t.y. nevaldoma turbina su atjungtu vakuumu pučia MAX. Ir ji gali pūsti labai daug, bet daviklis gali matyti tik iki berods 1,5bar, o jau gamykliškai tas slėgis siekia 1,2bar, o pačipavus vyrai padaro ir 1,4bar, kas gaunasi, kad veikia palei ribą, ir tik esant nedideliam valdymo nuokrypiui ir net trumpam viršijus tą 1,5bar ribą, daviklis kala trumpą ir gaunat klaidą.

Šitie senesnio tipo Bosch solenoidai pakankamai retai genda, tai pirminis patikrinimas yra, ar užtenka vakuumo. Vakuumo sistema pas jus sudėtinga, yra dar 3 ar 4 papildomi solenoidai ir krūva vamzdelių, žarnelių ir aktuatorių. Seniau būdavo, kad prakiurdavo SWIRLo aktuatorius ir visada leisdavo lauk vakuumą. Tuomet trūkdavo vakuumo turbinos valdymui, elementariai. Pabandykit atvesti vakuumą tiesiai nuo siurblio į turbinos solenoido įėjimą (VAC), o visus kitus dalykus nuo siurblio atjungti ir užglušinti. Jei viskas bus gerai, tai reikia ieškoti vakuumo sistemos kiaurymės. Jei negerai, dar pravartu pasitikrinti, ar neužstrigęs pats turbinos geometrijos valdymas. Ten labai primityvi sistema be sparnelių ir svirtelių, todėl seniau nelabai strigdavo, bet jau turėjom porą atvejų, kai dėl ilgo važinėjimo su kiauru vakuumu užstrigo ir ten - sutvarkius vakuumą, teko dar ir turbinos valdymo ašelę mankštinti.

Autorius:  Citrusas [ Spa 29 2022, 19:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Traukos dingimas, klaidos

Jei apie turbinas prakalbom, gal Tadai1991 žinai, ar 2006 m. 2.0 HDi variklis (DW10BTED4) ant laisvu dirbdamas ir uzspaudus gaza, ar turi pustis/kieteti oro slanga po turbinos jau einanti link isiurbimo kolektoriaus? Nes mano uzspaudus gazo, slanga iseinanti is intercoolerio link isiurbimo kolektoriaus (Air Throttle Body) nekieteja, gali ranka islaikyti suspaudes, nors apsaukos virs 3000 rpm tuo metu buna. Ar taip turbinos valdymas vyksta, kai nera vaziavimo apkrovos, ar visgi kazkas sugede gali buti? Visi chamutai uzspausti, niekur oro nutekejimo nera, interkuleris irgi atrodo nekiauras. Kazkada kai turejau 2000 metu xantia su 2 hdi 80 kw, tai ten ant akiu pusdavosi slanga ant laisvu uzspaudus gazo.

Autorius:  tadas1991 [ Spa 29 2022, 22:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Traukos dingimas, klaidos

Citrusas rašė:
Jei apie turbinas prakalbom, gal Tadai1991 žinai, ar 2006 m. 2.0 HDi variklis (DW10BTED4) ant laisvu dirbdamas ir uzspaudus gaza, ar turi pustis/kieteti oro slanga po turbinos jau einanti link isiurbimo kolektoriaus? Nes mano uzspaudus gazo, slanga iseinanti is intercoolerio link isiurbimo kolektoriaus (Air Throttle Body) nekieteja, gali ranka islaikyti suspaudes, nors apsaukos virs 3000 rpm tuo metu buna. Ar taip turbinos valdymas vyksta, kai nera vaziavimo apkrovos, ar visgi kazkas sugede gali buti? Visi chamutai uzspausti, niekur oro nutekejimo nera, interkuleris irgi atrodo nekiauras. Kazkada kai turejau 2000 metu xantia su 2 hdi 80 kw, tai ten ant akiu pusdavosi slanga ant laisvu uzspaudus gazo.

Labai paprastas atsakymas butu toks - paziureti diagnostika prisijungus, kiek turboslegio tuo metu turim. Pagal tai ir kietumas :)
Siaip, paprastai naujesni kompai be apkrovos maziau slegio kelia.
O prijungus vakuuma tiesiai i turbinos valdymo aktuatoriu (ne per solenoida) esu stovinciai masinai su tokiu motoru iputes 1,7bar. Galit pabandyti zarneles sujungt

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/